Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, huomenna eka työpäivä uudessa paikassa...

Vierailija
05.01.2014 |

Ei ole olemassa mitään syytä miksi en viihtyisi tai miksi en sopisi sinne, ttai miksi asiat mene pyllylleen ja silti vain jännittää taas ihan sikana kun pitää oppia uusia asioita ja pitää tutustua uusiin ihmisiin =D

Pakko myöntää että jännittää myös vähän miehen puolesta, miten pärjää kahdestaan lasten kanssa kun minä nyt palaan töihin vanhempainvapaan loputtua... Huominen nyt ainakin sujuu varmaan hienosti, laitan lihaa paistopussissa pienelle lämmölle uuniin ennen kuin lähden niin on ruoka valmiina kun tulen kotiin, tiistai onkin vapaa päivä niin laitan kunnolla ruokaa niin että keskiviikkona voi sitä lämmittää jne... 

Ja tietty pitää jo valmiiksi murehtia että mitä jos nukun pommiin tai herätyskello menee rikki yön aikana tai auto ei käynnisty aamulla jne jne jne =D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palaan tiistaina n. kolmen vuoden kotonaolon (äitiysloma+hoitovapaa) jälkeen töihin. Vanha tuttu työpaikka kyseessä, mutta silti jännittää aivan kamalasti. Onko musta enää mihinkään? Miten lapset pärjäävät hoidossa? Kaikenlaisia irrationaalisiakin ahdistuksenaiheita pulpahtaa mieleeni tämän tästä eikä uni ole tullut moneen yöhön kunnolla. Hyi saasta, jos pitäis ihan uuteen työhön mennä! Tsemppiä vaan ap:lle!

Vierailija
22/28 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:20"]

Mä palaan tiistaina n. kolmen vuoden kotonaolon (äitiysloma+hoitovapaa) jälkeen töihin. Vanha tuttu työpaikka kyseessä, mutta silti jännittää aivan kamalasti. Onko musta enää mihinkään? Miten lapset pärjäävät hoidossa? Kaikenlaisia irrationaalisiakin ahdistuksenaiheita pulpahtaa mieleeni tämän tästä eikä uni ole tullut moneen yöhön kunnolla. Hyi saasta, jos pitäis ihan uuteen työhön mennä! Tsemppiä vaan ap:lle!

[/quote] Ja tsemppiä sinnekin =) Eiköhän se työ on vähän kuin polkupyörällä ajaminen, muistuu mieleen heti kun pääset vauhtiin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys seitsemältä enkä saa unta kun kurkussa on tennispallon kokoinen jännitysklöntti....

-ap

Vierailija
24/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille joita jännittää työasiat!! Mulla työnhaku käynnissä, toivottavasti pian mullaki eka päivä uudessa paikassa! Jännittää varmaan silloin aivan sikana koska olen ollut monta vuotta kotona.

Vierailija
25/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!! Mulla työnhaku käynnissä ja toivottavasti kohta oon samassa tilanteessa! Jännittää jo etukäteen, oon ollut monta vuotta kotona.

Vierailija
26/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiton onnitteluista :) tiedän olevani onnekas kun sain heti töitä, ja paikka vaikutti hyvin viihtyisältä...vähän too good to be true olo ja vainoharhainen puoleni vain odottaa milloin paljastuu mikä kytee pinnan alla =D

Vierailija
27/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan uuteen työhön - itse aloitan uudessa työssä vasta viikon päästä. Mutta asiaan - älä nyt ainakaan jätä uuniin sitä lihaa jos kotona ei ketään ole valvomassa ? Vai ymmärsinkö viestisi oikein ? Siis jätät ruoan uuniin kypsymään , jotta se on valmista kun tulet. Älä jätä.

Vierailija
28/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitan huomenna työt vuosien jälkeen uudessa paikassa :) Meinaa jännittää, ei ole edes koulutusta tuohon työhön, vastaavaa olen kyllä tehnyt. Mutta silti, ai kauhea, saa nähdä saanko ensi yönä unta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän