Punaiset housut miehillä?
Kommentit (12)
No ei, mutta ne pipopäät ärsyttää. Pitääkö se saatanan myssy olla aina päässä. Toivottavasti ei tytär tuo sellasta näytille.
Mun mielestä punaiset housut (farkut) on seksyt ainakin tuon oman 2m ukon jalassa:) Pitkät hoikat sääret ja timmi peppu...;)
Ne on kyllä hirveet! Samoin kuin kaikki muutkin riemunkirjavat vaatteet miehillä :X
Niin onkin onkohan jotain juppeja mielestään?
Ai. Mä taas tykkään kun miehilläkin on värejä vaatteissaan.
Tympeää Nalleismia. Ollaan niiiin nuoria ja trendikkäitä, että. Yäk.
Mun miehellä oli punaset housut kun tavattiin ekan kerran ja ne kyllä herättivät huomioni mieheni karisman ja itsevarmuuden ohella. Tykkään, kun miehelläni on mustaa tai jotain oikeita värejä päällään. En tykkää murretuista sävyistä tai ruskeasta tai harmaasta.
Hän sanoi minulle kerran harkinneensa että teettäisi maahan asti olevan ilvesturkin. Repesin ja sanoin, että se olisi kyllä ollut jo "pikkuisen" liikaa. :D
Niitä näkyi kyllästymiseen asti jossain vaiheessa. Trendinähän tuo on onneksi jo siirtymässä ajasta ikuisuuteen, jotta saadaan turhamaiset vässykät juoksemaan jonkun toisen tyylin perässä. Siinähän juoksevat. :D
En taida tykätä. Siis ei vetoa. Mutta ei haittaa.
Miehellä saa olla punaiset housut jos on purjehtinut yli atlantin eli jos Hjallis laittaa jalkaan niin saa olla, useimmilla siis yäk.
Eiks ne oo vähän sellanen hipster-juttu. Tiukat punaiset housut, tennarit, paksusankaiset rillit ja semmonen toispuoleinen roikkuva otsis.
Mun mies käyttää punaisia housuja muttei todellakaan ole hipsteri vaan taiteilija. :) Näyttää helvetin hyvältä punasisssa housuissa ja mustassa samettitakissa.