Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punaiset housut miehillä?

Vierailija
20.12.2013 |

Mikähän minua niissä ärsyttää.,onko muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää punaisia housuja muttei todellakaan ole hipsteri vaan taiteilija. :) Näyttää helvetin hyvältä punasisssa housuissa ja mustassa samettitakissa.

Vierailija
2/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta ne pipopäät ärsyttää. Pitääkö se saatanan myssy olla aina päässä. Toivottavasti ei tytär tuo sellasta näytille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä punaiset housut (farkut) on seksyt ainakin tuon oman 2m ukon jalassa:) Pitkät hoikat sääret ja timmi peppu...;)

Vierailija
4/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä hirveet! Samoin kuin kaikki muutkin riemunkirjavat vaatteet miehillä :X

Vierailija
5/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin onkohan jotain juppeja mielestään?

Vierailija
6/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä taas tykkään kun miehilläkin on värejä vaatteissaan.

Vierailija
7/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeää Nalleismia. Ollaan niiiin nuoria ja trendikkäitä, että. Yäk.

Vierailija
8/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli punaset housut kun tavattiin ekan kerran ja ne kyllä herättivät huomioni mieheni karisman ja itsevarmuuden ohella. Tykkään, kun miehelläni on mustaa tai jotain oikeita värejä päällään. En tykkää murretuista sävyistä tai ruskeasta tai harmaasta. 

Hän sanoi minulle kerran harkinneensa että teettäisi maahan asti olevan ilvesturkin. Repesin ja sanoin, että se olisi kyllä ollut jo "pikkuisen" liikaa. :D

Vierailija
9/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä näkyi kyllästymiseen asti jossain vaiheessa. Trendinähän tuo on onneksi jo siirtymässä ajasta ikuisuuteen, jotta saadaan turhamaiset vässykät juoksemaan jonkun toisen tyylin perässä. Siinähän juoksevat. :D

Vierailija
10/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida tykätä. Siis ei vetoa. Mutta ei haittaa.

Vierailija
11/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saa olla punaiset housut jos on purjehtinut yli atlantin eli jos Hjallis laittaa jalkaan niin saa olla, useimmilla siis yäk.

Vierailija
12/12 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne oo vähän sellanen hipster-juttu. Tiukat punaiset housut, tennarit, paksusankaiset rillit ja semmonen toispuoleinen roikkuva otsis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi