Saako alkaa jo jouluttaa?
Kommentit (53)
Saa.
Hankalan syöpähoitoni jälkeen kiikuin elämän ja kuoleman rajamailla, joten laitoin joulutavaroita esille marraskuussa. Olin iloinen ja tyytyväinen siitä, että sain elää vielä yhden joulun.
Lääkärin luvalla sain joulukuusen parvekkeelleni, koska kodissa se oli liian suuri riski vastustuskyvylleni.
Selvisin siitäkin rytäkästä ja olen joka joulu iloinen siitä, että vuosi on jälleen mennyt.
Jouluvaloja jo laiteltu. Ensi viikonloppuna olisi ensimmäiset pikkujoulut.
Ei saa. Joulukuun alusta vasta. Vituttaa kun kaikkea aletaan työntää monta kuukautta etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole vielä mikään jouluvalojen aika.
Miten hölmöjä nykyihmiset oikein ovat?
Kausivalot voi tietysti ripustella ja kynttilälyhtyjä, mutta jouluvalot 2 kuukautta ennen joulua ovat kyllä sairaaloista toimintaa.
Mitkä helvetin kausivalot. Jouluvaloja ne on kaikki.
Kai teillä sentään on sään mukaan valittavat verhot?
Ei meillä ole verhot koskaan valittaneet mistään.
Tänään laitoin ulos jouluvalot. Huomenna vaihdan verhot ja matot.
Aloitin joulutuksen glögin nauttimisella
En laita vielä joulujuttuja, kun ensin on Halloween. Laitan ensi viikonloppuna Halloween-koristeet ja niitä pidän sitten marraskuun alkupuolen. Sitten alkaa joulun odotus. Ja sitä odotan jo innolla. Voi olla, että glögiä ja joulutorttuja maistellaan jo parin viikon päästä. Halloweenia kun emme vietä varsinaisesti mitenkään, on vain nuo koristeet, mutta ei mitään perinteisiä ruokia. Myskikurpitsapataa voisin tehdä, mutta tuskin sitä lapset suostuvat syömään. Jouluruokia meillä taas syövät kaikki!
Kukin ripustelee valonsa milloin haluaa. Kanarian saarilla jouluvalot on vaikka on kesä.
Kyllä saa , koska on niin pimeää aina.
Vierailija kirjoitti:
Hypermarketissa oli jo käytävän päätyhyllyt vuorattu glögillä, joululimppareilla (!), pipareilla ja luumuhillolla. Joulukonvehteja löytyi myös. Selvästi laskeutuminen jouluun on siis alkanut.
Minä ajattelen että joulu olis huipentuma ja sieltä sitten loikitaan uuden vuoden kautta alemmas valon suuntaan.
Kävin jo ihailemassa kaupassa ihanaa joulu krääsää. Kyllä ajattelin muutaman hankkia.
Kai teillä sentään on sään mukaan valittavat verhot?