Sain varoituksen isosta maanjäristyksessä Kaliforniassa
Kommentit (40)
Sitähän on povattu koko ajan. Ennustettu ja odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän on povattu koko ajan. Ennustettu ja odotettu.
Jep. Se voi tulla huomenna tai 100 vuoden päästä. San Adreasin siirrosvyöhyke löydettiin jo 1895, joten ihan uudesta jutusta ei ole kyse.
Tsu Nami Nami !
tv Marco Bjurström
Sama. Huomenna rytisee, noin klo 15 Suomen aikaa eli 05 paikallista aikaa.
Siellä on kaasuputkeloita ja muita niin räjäytyksiä ja tulipaloja tulee jos tärisee, voisinpa pysäyttää sen.
Näin kahta päivää ennen Hawaijin tulivuorenpurkausta että talon takana laava lähestyi. Ja sitten kun se purkautui niin menin kattoon niitä videoita. Jumalauta siellä oli video just pätkä mun unesta, Laava lähestyi taloaja ihan kuin siinä unessa tismalleen sama.
Entas New Madrid Fault Line Keskilannessa? Sekin voi reveta milloin tahansa ja maa jakautuu kahtia.
Olisi kannattanut noudattaa Kike Elomaan Eduskunnassa antamaa ohjeistusta,
että rakennuksia ei saisi lainkaan rakentaa mannerlaattojen päälle.
Nyt ollaan sitten kusessa, kun näin on menetelty
Uskon ihan täysin siihen että monet meistä näkevät enneunia. Olen itsekin nähnyt muutaman, mutta henkilökohtaisista asioista.
Maanjäristys tuntuu tosi epämiellyttävälle.
Siellähän on pieniä lähes päivittäin. Olipas iso uutinen ap.
Mene korkeimmalle maaston kohdalle puun latvaan ja kuvaa tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon ihan täysin siihen että monet meistä näkevät enneunia. Olen itsekin nähnyt muutaman, mutta henkilökohtaisista asioista.
Maanjäristys tuntuu tosi epämiellyttävälle.
Tässä juoksivat hevoset vauhkoontuneina kaiken yli. Jos olisin tuolla lähtisin heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Syvään mereen tai Pohjoisnavan jäätikölle olis pitänyt rakentaa. Mutta ei mannerlaatoille eli kuivalle maalle missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Ydinvoimalat oli niitä joita ei saanu rakentaa mannerlaattojen päälle. Ei kai sielläpäin ole ydinvoimaloita mannerlaattojen päällä?
Vierailija kirjoitti:
Sit vaan soitat Kalifornian kuvernöörille ja käsket evakuioida koko osavaltion.
Ois se metkaa jos ois ne Swatzeneggeri vastaamassa vielä. Ja lähtisi helikopterilla sitten huseeraamaan sinne ilmaan, ajaen itse.
Mutta oikeasti sitä ei kerrottu koska mutta jokunen päivä on mennyt edellisiin, en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ydinvoimalat oli niitä joita ei saanu rakentaa mannerlaattojen päälle. Ei kai sielläpäin ole ydinvoimaloita mannerlaattojen päällä?
Muistaakseni siellä on.
On varoiteltu jo pitkään. Lisäksi Tokioon myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata, olen missannut tämän riemujutun aikanani (2011). Ja nyt jälleen on rakennettu vaikka mitä.
Eikö se indonesialainen pikkutyttö ollu ennustanu sitä jotaki raketiaa sinne jo eilen?