Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaassa lasten kanssa lomailleet!

Vierailija
05.01.2014 |

Suositelkaa paikkaa ja hotellia, missä on vähintään kaksioita. Ollaan etsiskelty lomaa ensi talvelle, mutta kaikki hotellihuoneet näyttävät yksiöiltä. Missä hotelleissa olisi siis kaksio tai jopa kolmio majoitus vaihtoehtona?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haette lomalta? Millainen budjetti? Kerro ensin tarkemmin vaatimuksista kun Thaimaassa on tuhansia mestoja.......

Vierailija
2/12 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ajateltiin Phuket-Krabi-Khao Lak akselilta ja budjetti 5000-5500 euroa ja pari viikkoa olis reissussa tarkoitus olla. Me emme tarvitse kummoisia virikkeitä uima-altaan ja rannan lisäksi (oltava lähellä hotellia). Viimeksi oltiin ennen lasten syntymää (v. 2008), joten hieman haastavampaa tämä hakeminen tällä kertaa!

Kiitos avusta!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.finnmatkat.fi/Lomakohde/Thaimaa/Khao-Lak/Mai-Khao-Lak/?season=talvi-13-14

Me olimme tuolla viimehelmikuussa silloin 11v ja 9v lastemme kanssa, rauhallinen kiva paikka, nyt katselemme ensihelmikuulle toista kohdetta Thaimaasta.

Meillä oli hieman isompi perhehuoneisto tilavalla parvekkeella, nukkumapaikat erotti väliritilä/seinä/liukuverhosysteemi, lisäksi tuo parveke, ja eteistila+wc ja suihkuhuone jotka olivat erillään toisistaan.

Mutta tuo teidän budjetti ei taida tuohon riittää, meidän matka maksoi 7400e.

Vierailija
4/12 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Thaimaaseen? Miksi kaksio? Meinaatteko myyä lapsianne niinku täkäläiset ja lyyä rahoiksi. :D Sitä vaan, että kannattaa varmaan katella syrjempää semmonen paikka että on jotain muutakin näköpiirissä kun valkoisen miehen porsastelua...

Vierailija
5/12 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:29"]

Miksi Thaimaaseen? Miksi kaksio? Meinaatteko myyä lapsianne niinku täkäläiset ja lyyä rahoiksi. :D Sitä vaan, että kannattaa varmaan katella syrjempää semmonen paikka että on jotain muutakin näköpiirissä kun valkoisen miehen porsastelua...

[/quote]

Johan on taas taattua av-tasoa! Ihan vaikka siksi se kaksio, että vanhemmat voi vaikka valvoa vielä lasten mentyä nukkumaan ja että olisi sitä tilaa lapsilla myös leikkiä enemmän, kuin noissa perus 22 neliön yksiöissä! 

Todella ala-arvoista alkaa puhumaan jostain lasten myymisestä! Häpeä!

-ap

Vierailija
6/12 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:14"]

No me ajateltiin Phuket-Krabi-Khao Lak akselilta ja budjetti 5000-5500 euroa ja pari viikkoa olis reissussa tarkoitus olla. Me emme tarvitse kummoisia virikkeitä uima-altaan ja rannan lisäksi (oltava lähellä hotellia). Viimeksi oltiin ennen lasten syntymää (v. 2008), joten hieman haastavampaa tämä hakeminen tällä kertaa!

Kiitos avusta!

-ap

[/quote]

miten niin haastavaa. nyt vaan koko perheen-benji-hyppyjä varaamaan!

Vierailija
7/12 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:14"]

Kiitos avusta!

-ap

[/quote]

kun kun vaatimukset noin pienet, niin käytä matkatoimiston hakua. Itse en menisi finnmatkoilla! Tai buukkatte itse. 

Vierailija
8/12 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vinkkiä ei ole kuin että älä lennä finnmatkoilla!! Olen Krabilla maaliskuussa ja lento 28 tuntia myöhässä, jos tuota voi enää edes myöhästymiseksi kutsua... Sen jälkeen olen kaksi kertaa lukenut iltalehdestä kuinka finnmatkojen thaimaan lennot ovat olleet myöhässä ja peruuntuneet.

Muuten finnmatkojen palvelu paikan päällä oli kyllä kehuttavaa :) ja Krabi oli ihana kohde, paljon rantoja, rauhallinen, eikä ollut mikään turistirysä.

Vierailija
9/12 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vinkkiä ei ole kuin että älä lennä finnmatkoilla!! Olen Krabilla maaliskuussa ja lento 28 tuntia myöhässä, jos tuota voi enää edes myöhästymiseksi kutsua... Sen jälkeen olen kaksi kertaa lukenut iltalehdestä kuinka finnmatkojen thaimaan lennot ovat olleet myöhässä ja peruuntuneet.

Muuten finnmatkojen palvelu paikan päällä oli kyllä kehuttavaa :) ja Krabi oli ihana kohde, paljon rantoja, rauhallinen, eikä ollut mikään turistirysä.

Vierailija
10/12 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa on tuhansia täysin kalustettuja huoneistoja vuokrattavana. Niihin törmää kansainvälisillä sivuilla. Itse olen ollut esimerkiksi kuukauden kerrallaan ja meillä on ollut kaksio joka on sama kuin yksi makuuhuone.Ihan vieressä oli myös kahden ja jopa kolmen makuuhuoneen asuntoja.Tosin näitä vuokrataan pääasiassa pitempään asumiseen. Kuukausikin oli liian lyhyt aika.

Vierailija
11/12 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:22"]

http://www.finnmatkat.fi/Lomakohde/Thaimaa/Khao-Lak/Mai-Khao-Lak/?season=talvi-13-14

Me olimme tuolla viimehelmikuussa silloin 11v ja 9v lastemme kanssa, rauhallinen kiva paikka, nyt katselemme ensihelmikuulle toista kohdetta Thaimaasta.

Meillä oli hieman isompi perhehuoneisto tilavalla parvekkeella, nukkumapaikat erotti väliritilä/seinä/liukuverhosysteemi, lisäksi tuo parveke, ja eteistila+wc ja suihkuhuone jotka olivat erillään toisistaan.

Mutta tuo teidän budjetti ei taida tuohon riittää, meidän matka maksoi 7400e.

[/quote]

Aivan järjetön hinta, omatoimisesti saa matkan paljon halvemmalla.

Vierailija
12/12 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme vuokranneet aina talon, aidattu alue, jossa vartija portilla. Viimeksi oli neliö omalla isolla uima-altaalla ja kolmella kylpyhuoneella ja isolla keittiöllä. Maksoi alle tonnin per kk ja paikkana oli silloin HuaHin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi