Joko joululahjakapselikahvinkeitin on kaapissa pölyttymässä?
Minulla ei, oli positiivinen yllätys sekä maun että käytettävyyden suhteen.
Kommentit (12)
Meidän Paulig cupsolo (ei tosin lahjaksi, vaan ostettu), on kovassa käytössä.
Meidän Paulig cupsolo (ei tosin lahjaksi, vaan ostettu), on kovassa käytössä.
Yh. Turha, jätettä massiivisesti tuottava ruma laite, jolla saa ainoastaan huonoa kahvia.
Ei todellakaan ole. Oli positiivinen yllätys kaikin puolin. Enkä uskokaan, et menee kaappiin. Meillö on leipäkonekin vielä käytössä:)
Ei ole. Positiivinen yllätys ja ahkerassa käytössä. Sain laitteen joululahjaksi ja sen mukana 4 pakettia eri makuisia kapseleita. Täytyy lähtee ostamaan niitä lisää. Se Parisien ei ole suosikkini.
ei ole. kone ei tosin ollut joululahja vaan ostin sen itse itselleni joulukuun alussa. tavallista kahvinkeitintä en ole tuon jälkeen käyttänyt. kahvina vain vahvimmat espressot (roma, ristretto, dharkan tms.), joista teen latte-tyyppisiä juomia ja kone on nespresson pixie.
Mä sain Nespresso-koneen jo jouluna 2012 ja edelleen sitä käytän säännöllisesti, kahvinkeitintä en ole koskaan käyttänyt.
Ostin Nescafen Dolce Guston kun ne tulivat Suomessa markkinoille kolme vuotta sitten. Käytössä on edelleen. Enimmäkseen keitän kyllä kahvini peruskeittimellä, mutta lähes päivittäin tulee tehtyä jokin erikoiskahvi kapselikeittimellä. Minulla oli aikoinaan myös oikea espressokone, mutta se siirtyi paljon nopeammin kaappiin pölyttymään.
Ainesta vuoden turhakkeeksi. Myyjärahastaja nauraa ;-)
itse en tykkää suomalaisesta peruskahvista, mutta kapselikoneella teen esimerkiksi jääcappuccinoa
mikä merkki sulla on?