Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minull tulee lahjaton joulu

Vierailija
20.12.2013 |

Tiedän jo että tulen saamaan vain yhden ainoan paketin ja sekin on pieni käsityö. 

Läheiseni ovat ostelleet toisilleen useamman sadan euron lahjoja ja tiedän etten itse sellaista saa kun kuulema mitään kallista ei tänävuonna tule, kun ei mitään minulle keksi ( vaikka olen kyllä antanut vinkkejä mm, uudesta kahvinkeittimestä) 

Vanhempani ostivat miehelleni useamman sadan arvoisen työkalun mutta tytär ei saa kuin villasukat  :/ 

miehelläni ei ole rahaa ostaa mitään, ei edes kukkasta minulle. 

Itse ostin jokaiselle muutaman pienen ja yhden arvokkaammaan lahjan. 

Olen varmaan AV:n mielestä kiittämätön, mutta myönnän olevani pettynyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, antaisin sinulle Moccamasterin joululahjaksi jos voisin :(

Vierailija
2/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on itsestäni ihana ostaa lahjoja, mutta en oleta, että muut niitä mulle ostaa. Saan iloni siitä, että annan lahjoja, sen sijaan en itse tarvitse oikeasti mitään.

Harmittavaa kuitenkin kun teillä menee jotenkin noin epätasapainoisesti lahjat ja olisit tarvinnutkin jotain. Miehesi voi taatusti antaa sinulle lahjoja halutessaan, vaikkei rahaa olisikaan. Joku elämys ei maksa välttämättä mitään. Tahdosta se loppupeleissä on kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule- face bookissa on "annetaan ilmaiseksi"-palsta- sieltä on moni äiti hakenut ilmaiseksi koke perheen lahjat- itse hain tänään hiustenkuivaajan itselleni

- samoin spr kontissa ( ympäri Suomen löytyy) on esim. "tuunaa"-osasto- voi punnita tavaraa- ostin siskolleni kemaanisen lyhdy sieltä- maksoi 60 senttiä

voimia- ei ne tavarat , vaan ne ihmiset ovat kuitenkin tärkeimpiä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi