Pettäjä huijasi minua. Haluan kostaa!
Mies huijasi minua monen kuukauden ajan ja valehteli kaikesta, mistä nyt voi valehdella. Olen eronnut vuosien liitosta ja näytän olleen sinisilmäinen, en muistanut tai edes tiennyt, että tällaisia miehiä on liikkeellä. Ei ollut ennen tullut vastaan.
Olen saanut hänen vaimonsa henkilöllisyyden selville ja haluan kertoa hänelle, minkälainen sika hänellä onkaan miehenään. Haluan, että se mies jää yksin ja vaimo vie tuhkatkin pesästä.
Onko kellään neuvoja antaa? Miten parhaiten ottaa vaimoon yhteyttä?
Kommentit (76)
Nro 52 on aivan oikeassa. Ei aikuinen nainen voi uskoa löytävänsä netin deittipalstalta miestä, joka on komea, rikas, menestynyt ja vapaa. Itseään siinä vain pettää.
Luulen ap:n haluavan kostaa siksi, että häntä hävettää oma tyhmyytensä. Olisihan aikuisen naisen pitännyt tajuta.
Mieti hyvä sisko nyt ennen kuin toimit ja teet mitään tyhmää ja peruuttamatonta. Mitä jos vaan ottaisi opikseen ja jatkaisi elämäänsä?
Vaikka selkeästi te kaikki tuossa tilanteessa haluaisitte tietää miehen pettämisistä, niin kaikki eivät ole samanlaisia. Edelleen, millä oikeudella on pakko päästä sekaantumaan toisen ihmisen elämään? Jotkut elävät avioelämäänsä tyytyväisinä vaikka mies uittaisi melaa kuinka monessa hyväuskoisessa höntissä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:36"]
Vaikka selkeästi te kaikki tuossa tilanteessa haluaisitte tietää miehen pettämisistä, niin kaikki eivät ole samanlaisia. Edelleen, millä oikeudella on pakko päästä sekaantumaan toisen ihmisen elämään? Jotkut elävät avioelämäänsä tyytyväisinä vaikka mies uittaisi melaa kuinka monessa hyväuskoisessa höntissä.
[/quote]
Ja sitten vaimo varmasti on tyytyväinen kun joku päivä huomaa että kappas kuppa / klamydia / herpes / vastaavaa, että mistähän lie tullut. Ei ole pelkkää tunne-elämää pelissä näissä pettämisissä. Tuskin kovin moni pettäjä viitsii välittää ehkäisystä - varsinkaan tautien suhteen. Heillähän on hyvä peli päällä, mikäs heitä satuttaisi?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:31"]
Mä en puolusta pettäjiä. Mutta en tajua sitäkään, että itsekin netistä seuraa hakeva tyrkky muija on ällistyksestä selällään kun nettiseura olikin, oho, varattu! Voi ihmetys!
Joo, oli törkeää mieheltä valehdella mutta mitään menetyksiä siitä ei ap:lle koitunut. Eronnut nainen sai taas pitkästä aikaa mulkkua ja ehkä jopa yösijaa silloin tällöin ja varmaan se jäbä kustansi vähän illallista ja muuta. Saldo siis plussalla, ei miinuksella. Palauttakoon nyt hoidon sinne muijalleen ja etsiköön uuden.
Tuossa ei tapahtunut mitäään NIIN dramaattista että kannattaisi kostaa tuolla tavalla. Kuten sanottu, kaikki saivat.
En hyväksy pettämistä mutta rangaistuksen suuruus ja se että valuu väärän kohteen niskaan ei ole suhteessa siihen, mitä tämä sydämistynyt tytteli on kokenut vahingokseen. Ei oikein mitään. Ainoa vahinko on näköjään ollut, että hänelle on valehdeltu. Todennäköisesti on sitä paitsi alitajuisesti tiennyt koko ajan että näin hyvä paketti kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.
[/quote]
Olen totaalisesti eri mieltä. Kun varattu mies valehtelee naiselle olevansa vapaa ja valmis vakavaan suhteeseen, se on mielestäni rikos. Tosin tällä hetkellä Suomen laki ei tunne tällaista rikosta, mutta laissa ei valitettavasti ole kaikkea sellaista luokiteltu rikolliseksi, mikä selvästi sellaista olisi. Joka tapauksessa moraalisesti se on erittäin väärin.
Eli teko ansaitsee rangaistuksen. Tässä tapauksessa ilmoitus vaimolle on paikallaan. Se on ehkä riittävä tässä tapauksessa. Jutun eteneminen perheen sisällä on sitten heidän asiansa. Voi olla, että asia kuitataan käden heilautuksella, mutta sitä aloittajan ei tarvitse pähkäillä. Hänen ei tule nyt ollenkaan ottaa huomioon, mitä miehen kotona tai vaimon ajatuksissa tapahtuu. Hänen tulee toimia vain sen johdattamana, mitä hänelle itselleen on tapahtunut.
Aloittajaa on käytetty hyväksi. Hän ilmoittaa sen vaimolle.
Ihmiset jotka käskevät aloittajan olla hiljaa ja kärsiä vain nahoissaan, ovat jotenkin kummallisia. Heidän mielestään tämän huijarimiehen ja hänen vaimonsa "mielenrauha" on tärkeämpää kuin aloittajan hyvä elämä. Aloittaja jopa leimataan joksikin yksinäiseksi onnenonkijaksi sen takia, että hän aluksi luotti mieheen, miehen sanomisiin. Rehellinen ihminen usein olettaa, että toinenkin on rehellinen. Se kertoo vain siitä, että hän on hyvä ihminen. Elämä tosin on niin katalaa, että luottamus toisiin karisee valitettavasti. AIna pitää kuitenkin yrittää käydä taistoon toisia hyväksikäyttäviä vastaan. Rehelliset rohkeat ihmiset ovat tässä elämässä niitä pieniä toivonmajakoita, joiden avulla voi suunnistaa.
Mulle kävi vähän vastaava juttu. Tai siis mies kyllä oli eronnut entisestä vaimostaan, mutta petti minua hänen ja monen muun naisen kanssa. Menestyvä mies, jonkin verran työnsä vuoksi julkisuudessa. Hitto miten kostonhimoinen minä olin...Olisin tehnyt mitä vaan, että olisin saanut pilata hänen elämänsä ja uransa. Kun siihen sitten tarjoutui tilaisuus, en jostain syystä tehnytkään sitä. Ja siitä olen nykyään onnellinen! Että en alentunut samalle tasolle. Eikä minun tarvitse katua että pilasin hänen ja lastensa elämän. Uskon vahvasti, että paha saa palkkansa ilman minun kostoanikin. Hänkin löytää vielä edestään sen, mitä teki minulle (ja monelle muulle, selvisi myöhemmin). Itse saan nukkua yöni hyvin, eikä tuon tapauksen muisteleminen enää aiheuta tunteita suuntaan tai toiseen.
ap, olitko niin naurettavan typerä ettet käyttänyt ehkäisyä?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:50"]
Avoin suhde se ei selvästikään ollut, koska mies naureskeli, ettei vaimo mitään epäile, kun kysyin, että miten on selittänyt kaikki poissaolonsa vaimolle.
En tiedä, uskaltaisinko omalla nimelläni ottaa yhteyttä. Pelkäisin, mitä mies tekee minulle sen jälkeen. Ei fyysisesti, mutta hän on melko vaikutusvaltainen. Pitäisi keksiä joku suunnitelma, että vaimo ei saisi minun henkilöllisyyttäni selville, eikä mies voisi todistaa, että minä olin vaimoon yhteydessä, vaan vaimo kuuli asiasta jotain "muuta kautta".
[/quote]
Joo, saatat olla tekemisissä "vaarallisen" tapauksen kanssa. Ole varovainen. Toisaalta on harmi, että joku vaikutusvaltainen paskiainen pääsee pälkähästä sen takia, että hänellä on valtaa ja sen myötä myös keinoja. Hän on jo osoittautunut häikäilemättömäksi, joten mistä tietää, mihin hän pystyy.
Jos ilmiannat miehen, hänen on aika helppo jäljittää ilmianto sinuun. Et ainakaan voi laittaa viestiisi mitään tarkkoja faktoja kuten päivämääriä. Omaa nimeäsi et ainakaan voi laittaa. Tällaiset ilmiannot kannattaa tehdä nimettömästi. Omaa nimeä ei kannata tällaisen paskan selvittämiseen tahrata.
Yksi keino, jolla mies ei tiedä, keneltä viesti vaimolle on tullut, on viivästyttää viestiä aika paljonkin, ehkä vuodella tai kahdella. Siihen mennessä on hoitanut jo useita muita naisia. Saattaa tosin olla ettet sitten enää itsekään halua sitä viestiä lähettää.
Ole varovainen. Ihminen voi olla aika julma suojellessaan itseään.
[/quote]Ihme pelottelua. Selvästi oma lehmä ojassa. Pelkää siellä kusi sukassa että ap:n tarina koskee häntä ja kohta tulee viestiä vaimolle. Vaarallinen tapaus my ass. Ap:n tarvitsee vain kertoa luottoystävilleen mitä on meneillään ja että jos hänelle tapahtuu jotain, tekijä on sitten se ja se, ja ystävät ilmoittavat poliisille. Ja pettäjämiehen tietoon että ap:n selusta on turvattu.
[/quote]
Siis en todellakaan puolusta tätä huijarimiestä. Minustakin aloittajan tulisi kertoa vaimolle. Itsekin tekisin niin. Mutta saattaa olla, että mies osoittautuu hankalaksi. Ehkä liioittelin vaaraa kuitenkin tai tekstini vaikutti dramaattiselta. Suuressa osassa näitä yhteydenottoja petetylle vaimolle ei varmasti tapahdu mitään sen kummempaa ilmiantajalle.
Vaikka ap olisikin käyttänyt, aina löytyy niitä pettokumppaneita jotka eivät käytä. Ja vaimon kanssa sitä kai vielä harvemmin ehkäistään, joten jos mies jostain tartunnan nappaa niin tod.näk. vaimokin sen vielä saa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:01"]
Niin haluatko nyt pilata miehen vai miehen vaimon elämän?
[/quote]
Vaimon, kun vituttaa se, että mies ei jättänytkään sitä lehmää. Olis antanut miehelleen vapauden, niin ei tarvis kostaa
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:36"]
[/quote]
Ja sitten vaimo varmasti on tyytyväinen kun joku päivä huomaa että kappas kuppa / klamydia / herpes / vastaavaa, että mistähän lie tullut. Ei ole pelkkää tunne-elämää pelissä näissä pettämisissä. Tuskin kovin moni pettäjä viitsii välittää ehkäisystä - varsinkaan tautien suhteen. Heillähän on hyvä peli päällä, mikäs heitä satuttaisi?
[/quote]
Oletko sinä vastuussa naimiesi miesten vaimoista. Minulle ei ikinä edes tullut mieleen, että olisin niille aviovaimoille mennyt juoruamaan, että ähäkutti, naipas sun miehen kanssa. Sinkkuna tuli naitua aika monen varatun miehen kanssa, mutta minkä helvetin takia mun olis pitänyt niille vaimoille mennä kertomaan siitä, tai pelastamaan niitä jostain klamydialta, minkä ne saattaa saada jostain. Multa eivät saaneet, koska käytin aina kondomia. Ei kai kukaan idiotti pane paljaaltaan jonku nettitutun kanssa.
En ymmärrä, mikä ihmeen pelastaja ap kuvittelee olevansa ja luulee, että pitää heti laittaa sähköpostia vaimolle, että naida napsainpa äijäs kanssa. Itse en ainakaan kokenut olevani mikään ilmoitusvelvollinen vaimolle. Ei heidän liittonsa minulle kuulunut
Jos se mies on jo neli-viisikymppinen, ap tuskin on ensimmäinen ja vaimokin varmaan kartalla. Tai sitten tää ap:n tyyppi on se lahtelainen pankkiiri torstaisin Kallessa...
Eli säästä ap tarmosi muuhun ja jatka elämääsi.
Minä tapailin varattua miestä jokusen kuukauden luulleen, että mies on eroamassa (muuten en olisi hommaan lähtenyt). Jonkun ajan kuluttua kuitenkin selvisi ettei lusikoita ollut edes tarkoitus laittaa jakoon ja minullahan vähän kilahti. Olimme miehen kanssa ottanee intiimejä kuvia meistä yhdessä ja päätin näitä kuvia naiselle lähettää. Tästä on kulunut monta kuukautta eikä kummastakaan ole kuulunut sen enempää kuin sarkastinen kiitos viesti mieheltä.
Kaduttaa, että olen alunalkaenkin lähtenyt tuollaiseen hommaan mukaan enkä osannut hoitaa sitä tahdikkaasti. Mutta sain kostoni, en enää murehdi sitä, että mies pääsi kuin koira veräjästä ja hänen naisensa sai tietää asiasta. En enää menetä yöuniani!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:31"]
Mä en puolusta pettäjiä. Mutta en tajua sitäkään, että itsekin netistä seuraa hakeva tyrkky muija on ällistyksestä selällään kun nettiseura olikin, oho, varattu! Voi ihmetys!
Joo, oli törkeää mieheltä valehdella mutta mitään menetyksiä siitä ei ap:lle koitunut. Eronnut nainen sai taas pitkästä aikaa mulkkua ja ehkä jopa yösijaa silloin tällöin ja varmaan se jäbä kustansi vähän illallista ja muuta. Saldo siis plussalla, ei miinuksella. Palauttakoon nyt hoidon sinne muijalleen ja etsiköön uuden.
Tuossa ei tapahtunut mitäään NIIN dramaattista että kannattaisi kostaa tuolla tavalla. Kuten sanottu, kaikki saivat.
En hyväksy pettämistä mutta rangaistuksen suuruus ja se että valuu väärän kohteen niskaan ei ole suhteessa siihen, mitä tämä sydämistynyt tytteli on kokenut vahingokseen. Ei oikein mitään. Ainoa vahinko on näköjään ollut, että hänelle on valehdeltu. Todennäköisesti on sitä paitsi alitajuisesti tiennyt koko ajan että näin hyvä paketti kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.
[/quote]
Olen totaalisesti eri mieltä. Kun varattu mies valehtelee naiselle olevansa vapaa ja valmis vakavaan suhteeseen, se on mielestäni rikos. Tosin tällä hetkellä Suomen laki ei tunne tällaista rikosta, mutta laissa ei valitettavasti ole kaikkea sellaista luokiteltu rikolliseksi, mikä selvästi sellaista olisi. Joka tapauksessa moraalisesti se on erittäin väärin.
Eli teko ansaitsee rangaistuksen. Tässä tapauksessa ilmoitus vaimolle on paikallaan. Se on ehkä riittävä tässä tapauksessa. Jutun eteneminen perheen sisällä on sitten heidän asiansa. Voi olla, että asia kuitataan käden heilautuksella, mutta sitä aloittajan ei tarvitse pähkäillä. Hänen ei tule nyt ollenkaan ottaa huomioon, mitä miehen kotona tai vaimon ajatuksissa tapahtuu. Hänen tulee toimia vain sen johdattamana, mitä hänelle itselleen on tapahtunut.
Aloittajaa on käytetty hyväksi. Hän ilmoittaa sen vaimolle.
Ihmiset jotka käskevät aloittajan olla hiljaa ja kärsiä vain nahoissaan, ovat jotenkin kummallisia. Heidän mielestään tämän huijarimiehen ja hänen vaimonsa "mielenrauha" on tärkeämpää kuin aloittajan hyvä elämä. Aloittaja jopa leimataan joksikin yksinäiseksi onnenonkijaksi sen takia, että hän aluksi luotti mieheen, miehen sanomisiin. Rehellinen ihminen usein olettaa, että toinenkin on rehellinen. Se kertoo vain siitä, että hän on hyvä ihminen. Elämä tosin on niin katalaa, että luottamus toisiin karisee valitettavasti. AIna pitää kuitenkin yrittää käydä taistoon toisia hyväksikäyttäviä vastaan. Rehelliset rohkeat ihmiset ovat tässä elämässä niitä pieniä toivonmajakoita, joiden avulla voi suunnistaa.
[/quote]
Aloittajan elämä ei siitä parane, että hän työntää nokkansa muiden asioihin.
Kerro vaimolle totuuus. Hän ansaitsee tietää sen. Älä pelkää mitään! Kun olet asian kertonut, niin voit pestä kätesi ja jatkaa elämääsi. Mies ei ole ollut reilu. Ei sinua, eikä vaimoaan kohtaan. Sinulla on täysi oikeus kertoa asiasta.
Nolaase äijä mieluummin työpaikallaan tai työkevereitten silmissä. Painaa monille miehille enemmän kuin oman muijan vaikerrus.
Laita se profiili tänne:) arvostellaan hiukan