Pettäjä huijasi minua. Haluan kostaa!
Mies huijasi minua monen kuukauden ajan ja valehteli kaikesta, mistä nyt voi valehdella. Olen eronnut vuosien liitosta ja näytän olleen sinisilmäinen, en muistanut tai edes tiennyt, että tällaisia miehiä on liikkeellä. Ei ollut ennen tullut vastaan.
Olen saanut hänen vaimonsa henkilöllisyyden selville ja haluan kertoa hänelle, minkälainen sika hänellä onkaan miehenään. Haluan, että se mies jää yksin ja vaimo vie tuhkatkin pesästä.
Onko kellään neuvoja antaa? Miten parhaiten ottaa vaimoon yhteyttä?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:57"]
Nainen on naiselle susi. Mitä hanakammin ap koitat väittää että haluat kostaa miehelle, sitä enemmän ainakin minulla on fiilis että haluat pilata miehen vaimon elämän.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Minun käy vaimoa enemmänkin sääliksi. Mies sai minut vakuuttuneeksi siitä, että vaimo todellakaan ei aavista mitään ja mies tälle vain naureskeli. Minusta vaimon kuuluisi tietää, minkälaisen miehen kanssa oikeasti on naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:57"]
Nainen on naiselle susi. Mitä hanakammin ap koitat väittää että haluat kostaa miehelle, sitä enemmän ainakin minulla on fiilis että haluat pilata miehen vaimon elämän.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Minun käy vaimoa enemmänkin sääliksi. Mies sai minut vakuuttuneeksi siitä, että vaimo todellakaan ei aavista mitään ja mies tälle vain naureskeli. Minusta vaimon kuuluisi tietää, minkälaisen miehen kanssa oikeasti on naimisissa.
[/quote]
Niin ja mies on varmaanki myös sanonut ettei vaimo rakasta häntä eikö vain? että miehellä on "oikeus" pettää ja vaimo on vain taloudellisen tuen vuoksi naimisissa? Voi valopää, mitä jos vaimo on kaikesta huolimatta onnellinen elämässään vaikka jakaakin sen tuollaisen ihmissaastan kanssa? Ei ole sinun suhteesi, ole hyvä ja pidä huoli omista asioistasi.
En vieläkään tajua, miten sinua huijattiin.
Mitä mies sinulle lupasi, jonka jätti antamatta?
Saiko hän sinulta pildeä vain siksi, että ensin lupasi mennä naimisiin kanssasi? Ja sitten ei mennytkään vaikka sai pildeä.
Vai oliko tilanne se, ettei kumpikaan liikoja kysellyt ja selitellyt mutta sinä oletit päässäsi, että pilden antaminen -> menette naimisiin?
Kuten joku asiasta jo sanoikin, niin myös minulla on tunne, että olit itsekin mukana huijaamassa itseäsi. Tietyn näköinen, tietyn aseman ja rahallisen tason omaava mies ei ole tietyssä ikää enää yksin. Se että haluaa sinisilmäisesti uskoa niin, on itsensä kusettamista vapaaehtoisesti.
Kysyin mieheltä jo ensimmäisellä tapaamisella, miksi ei ole varattu, koska ihmettelin sitä itsekin. Väitti, ettei töidensä takia ehdi pitää suhteita yllä.
Mitä ihmeen naimisiinmenolupauksia muka tarvittaisiin huijaamiseen? Eikö jo se riitä, että saa toisen uskomaan, että välittää hänestä ja haluaa pitää yhteyttä. Ja saa näin huijaamalla seksiä. En ollut mitään avioliittoa edes suunnittelemassa. Mutta kyllä on aivan tarpeeksi törkeää varattuna etsiä naisia netistä ja valehdella heille olevansa vapaa. Varsinkin, kun tiesi, että olin eronnut ja etsin suhdetta. Käytti sitä sitten hyväkseen.
On täällä kyllä aika kylmää porukkaa, jos tämä ei riitä teille huijaamiseksi ja toisen ihmisen rikkomiseksi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:13"]
On täällä kyllä aika kylmää porukkaa, jos tämä ei riitä teille huijaamiseksi ja toisen ihmisen rikkomiseksi.
[/quote]
Mikä ihme estää sinua olemasta samanlaisen käytöksen yläpuolella? Varsinkin, kun oletettavasti vedät niin monta muutakin samaan lokaan kuin pelkästään miehen. Merkkaako loukattu ylpeys sinulle enemmän kuin kokonaiset ihmiselämät? Emptiakykyä, näytä että pystyt siihen.
Mitä ihmeen pettäjien puolustelijoita ja mahdollistajia täällä nyt liikkuu??
Moro kohtalotoveri! Kissa pöydälle ja soitto vaimolle. Ei sulla ole mitään menetettävää! Toisaalta jos salasonnisi on rikas, voisi olla jonkinlainen kiristyksen paikka!!! Pääasia että pukki joutuu kärsimään. Ja muista nauhottaa puhelut jos alkaa uhkailemaan sua!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:22"]
Mitä ihmeen pettäjien puolustelijoita ja mahdollistajia täällä nyt liikkuu??
[/quote]
pettäjät hengaa täällä samalla ku eliittikumppani.fi lataa
Mä en puolusta pettäjiä. Mutta en tajua sitäkään, että itsekin netistä seuraa hakeva tyrkky muija on ällistyksestä selällään kun nettiseura olikin, oho, varattu! Voi ihmetys!
Joo, oli törkeää mieheltä valehdella mutta mitään menetyksiä siitä ei ap:lle koitunut. Eronnut nainen sai taas pitkästä aikaa mulkkua ja ehkä jopa yösijaa silloin tällöin ja varmaan se jäbä kustansi vähän illallista ja muuta. Saldo siis plussalla, ei miinuksella. Palauttakoon nyt hoidon sinne muijalleen ja etsiköön uuden.
Tuossa ei tapahtunut mitäään NIIN dramaattista että kannattaisi kostaa tuolla tavalla. Kuten sanottu, kaikki saivat.
En hyväksy pettämistä mutta rangaistuksen suuruus ja se että valuu väärän kohteen niskaan ei ole suhteessa siihen, mitä tämä sydämistynyt tytteli on kokenut vahingokseen. Ei oikein mitään. Ainoa vahinko on näköjään ollut, että hänelle on valehdeltu. Todennäköisesti on sitä paitsi alitajuisesti tiennyt koko ajan että näin hyvä paketti kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.
No tämä nyt on niin selvästi miehen kirjoittama teksti, kuin vaan voi olla.
Kaikki ihmiset eivät ole tunne-elämältään noin köyhiä ja kylmiä. Tekstin kirjoittaja huomaa sen kyllä itsekin, jos joskus joutuu huijatuksi tai petetyksi.
Ihme kommentteja vaimon ja lasten elämän pilaamisesta. Vaimolla on oikeus tietää totuus ja totuuden tietäminen ei elämää kenenkään pilaa. Jos hän haluaa olla naimisissa persläven kanssa siitä huolimatta esimerkiksi perheen koossa pitämisen vuoksi, se on vaimon ihan oma asia, ei ap:n.
Ap:lla on suorastaan velvollisuus kertoa totuus, joka tulee tietenkin olla niin selvästi osoitettavissa, ettei tule syytöksiä aiheettomasta perheen rikkomisyrityksestä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:38"]
No tämä nyt on niin selvästi miehen kirjoittama teksti, kuin vaan voi olla.
Kaikki ihmiset eivät ole tunne-elämältään noin köyhiä ja kylmiä. Tekstin kirjoittaja huomaa sen kyllä itsekin, jos joskus joutuu huijatuksi tai petetyksi.
[/quote]
Jos viittaat tekstiin yläpuolellasi, niin sen kirjoitin minä eli nainen. Nainen isolla N:llä, joka en jää nillittämään pikkujuttuja vaan etsin tasokkaampaa seuraa.
Eipä sillä, että nykyään miehistä hakisin enää muuta kuin satunnaista hupia. Itse olen joskus huijannut, joskus ollut huijattavana. Ainoa mitä huijattavana olosta kannattaa jättää käteen, on se, että oppii virheiden kautta.
Kylmä totuus: jos kolmikymppinen löytää varakkaan, kiinnostavan miehen, jolla on vielä jokin tyylikkäältä kuulostava ammatti, hän ei todellakaan elä yksin. On käsittämätöntä, että joku viitsii miehenhingussaan ja omassa itsetyytyväisyydessään kuvitella, että joo, tämä lottovoitto, jota ei käy kenellekään, kävi nyt minulle, ja vielä netin kautta, jossa yleensä on vain varattuja huijariaviomiehiä liikkeelä! :D
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:50"]
Avoin suhde se ei selvästikään ollut, koska mies naureskeli, ettei vaimo mitään epäile, kun kysyin, että miten on selittänyt kaikki poissaolonsa vaimolle.
En tiedä, uskaltaisinko omalla nimelläni ottaa yhteyttä. Pelkäisin, mitä mies tekee minulle sen jälkeen. Ei fyysisesti, mutta hän on melko vaikutusvaltainen. Pitäisi keksiä joku suunnitelma, että vaimo ei saisi minun henkilöllisyyttäni selville, eikä mies voisi todistaa, että minä olin vaimoon yhteydessä, vaan vaimo kuuli asiasta jotain "muuta kautta".
[/quote]
Joo, saatat olla tekemisissä "vaarallisen" tapauksen kanssa. Ole varovainen. Toisaalta on harmi, että joku vaikutusvaltainen paskiainen pääsee pälkähästä sen takia, että hänellä on valtaa ja sen myötä myös keinoja. Hän on jo osoittautunut häikäilemättömäksi, joten mistä tietää, mihin hän pystyy.
Jos ilmiannat miehen, hänen on aika helppo jäljittää ilmianto sinuun. Et ainakaan voi laittaa viestiisi mitään tarkkoja faktoja kuten päivämääriä. Omaa nimeäsi et ainakaan voi laittaa. Tällaiset ilmiannot kannattaa tehdä nimettömästi. Omaa nimeä ei kannata tällaisen paskan selvittämiseen tahrata.
Yksi keino, jolla mies ei tiedä, keneltä viesti vaimolle on tullut, on viivästyttää viestiä aika paljonkin, ehkä vuodella tai kahdella. Siihen mennessä on hoitanut jo useita muita naisia. Saattaa tosin olla ettet sitten enää itsekään halua sitä viestiä lähettää.
Ole varovainen. Ihminen voi olla aika julma suojellessaan itseään.
[/quote]Ihme pelottelua. Selvästi oma lehmä ojassa. Pelkää siellä kusi sukassa että ap:n tarina koskee häntä ja kohta tulee viestiä vaimolle. Vaarallinen tapaus my ass. Ap:n tarvitsee vain kertoa luottoystävilleen mitä on meneillään ja että jos hänelle tapahtuu jotain, tekijä on sitten se ja se, ja ystävät ilmoittavat poliisille. Ja pettäjämiehen tietoon että ap:n selusta on turvattu.
Ainakaan kuvaa tms. ei kannata netissä linkitellä eteenpäin.
Mutta vaimolle olisi mielestäni aika paikallaan laittaa asiallinen viesti aiheesta. Oli syynä sitten huoli tämän tuntemattoman naisen puolesta taikka oma kostonhimo, on mielestäni vaimolla oikeus tietää tuollainen asia. Itse olisin aika helvetin vittuuntunut jos selviäisi, että elämänkumppanini pettäisi ja pettämiskumppani jättäisi kertomatta asiasta minulle. Kyllä tällaisen asian haluaa tietää lähes kuka tahansa, vaikka alkuun onkin aika kirpeää kuultavaa ja voi mennä aikaa ennen kuin siihen uskoo.
Kerro vaan! Olisi inhottavaa olla tuommoisen kusipään vaimo. Vaimo voisi keretä tekemään omalle elämälleenkin jotain muuta kun elää valheessa. Joo ja lapset.. olkoot vaan.. Omat vanhempani erosivat vastaavanlaisen tilanteen takia kun olin 10-vuotias. Silti osasin suhtautua tilanteeseen, samoin sisarukseni.. Eipähän tarvii lapsienkaan katsoa "kulissi" liitoa, vaan oppivat ettei parisuhdekkaan ole mikään itsestään selvyys.
Entinen mieheni haki seuraa netistä salaa minulta. Sain tiedon kaverilta tästä profiilista. Olen onnellinen,että kaverit kertoivat.. En tiedä kuinka monen kanssa oli ehtinyt näkemään tai minua pettämään,mutta jätinpähän hänet samantien! Nyt on ihana ja rehellinen mies ja hyvä suhde.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:26"]
Moro kohtalotoveri! Kissa pöydälle ja soitto vaimolle. Ei sulla ole mitään menetettävää! Toisaalta jos salasonnisi on rikas, voisi olla jonkinlainen kiristyksen paikka!!! Pääasia että pukki joutuu kärsimään. Ja muista nauhottaa puhelut jos alkaa uhkailemaan sua!
Kannatan! Pukki kärsimään. Tuon yhteydenoton muodosta voisi sitten keskustella. Miehissä on paljon sikamaisia tyyppejä. Johtajiin on oikein kasaantunut ihan persoonallisuushäiriöisiä, narsisteja yms. Kun huijaamiseen ja pettämiseen puututaan, se tuo tätä ongelmaa päivänvaloon. Ehkä vaikutus on vähäinen, mutta jotain kuitenkin. Ehkä joku mätäpaise puhkeaa.
[/quote]
Vaimon elämä saattaa hyvinkin parantua, kun pääse huoramiehestään eroon.