Pettäjä huijasi minua. Haluan kostaa!
Mies huijasi minua monen kuukauden ajan ja valehteli kaikesta, mistä nyt voi valehdella. Olen eronnut vuosien liitosta ja näytän olleen sinisilmäinen, en muistanut tai edes tiennyt, että tällaisia miehiä on liikkeellä. Ei ollut ennen tullut vastaan.
Olen saanut hänen vaimonsa henkilöllisyyden selville ja haluan kertoa hänelle, minkälainen sika hänellä onkaan miehenään. Haluan, että se mies jää yksin ja vaimo vie tuhkatkin pesästä.
Onko kellään neuvoja antaa? Miten parhaiten ottaa vaimoon yhteyttä?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:01"]Niin haluatko nyt pilata miehen vai miehen vaimon elämän?
[/quote]
Pilata miehen elämän ja paljastaa vaimolle millainen paska mies hänellä on.
[/quote]
Tämä ei ollut minun (ketjunaloittajan) kirjoittama viesti. Älkää nyt muut viitsikö kirjoittaa viestejä puolestani.
Kyllä riittää huijareita, huoh.
Veikkaan, että vaimo tietää jo, tuskin mies on ensimmäistä kertaa asialla sinun kanssasi.
Minun neuvoni on, että anna olla. Työstä asia jollain muulla tavalla niin pääset itse elämässäsi nopeammin eteenpäin.
Haluan pilata miehen elämän. Oikein kunnolla. Se mies on käyttänyt minua törkeällä tavalla hyväkseen. Mitään oikeutta siihen hänellä ei ole ollut. Lisäksi mies on pettänyt vaimoaan. Mitään oikeutta siihenkään hänellä ei ole ollut.
Jos mies olisi ollut omani, olisin vaimona tyytyväinen, että joku kertoo minulle, minkä ihmispaskan kanssa oikeasti olenkaan naimisissa.
Mies etsi netistä naisia. Hän halusi siis pettää vaimoaan oikeastaan ihan kenen tahansa kanssa. En tiedä, oliko hänellä sitten vaikka kuinka monta muutakin naista minun (ja vaimonsa...) lisäksi.
[/quote]
Oikein! Voit laittaa siihen kirjeeseen, että koska mies on nähtävästi edelleen netissä haku päällä, niin siksikin vastaisuudessa toivoisit hänen kertovan, ettei kuitenkaan ole sinkku. Jätä se julmistuminen kokonaan vaimon itsensä tehtäväksi, älä tarjoa sääliä äläkä mitään vertaistukea, josta se nainen tuntisi, että viet häntä johonkin suuntaan. Silloin joillakin iskee jarrut päälle ja siirtyvät miehensä puolelle.
Tuo onkin hyvä idea... Kävin katsomassa ja todellakin edelleenkin se ilmoitus on netissä. Jospa laitankin ihan anonyymisti vain linkin ilmoitukseen vaimon työsähköpostiin. Tosin mies on valehdellut siihen ikänsä ja muutenkin se on hyvin anonyymi, mutta voin laittaa mukaan viestin, että kerron mielelläni lisätietoja.
Minulle tuli nyt pirullinen halu liittää tänne se ilmoitus ja laittaa perään miehen nimi ja valokuvakin, joka netistä löytyy:D
Voisiko siitä saada jonkin kunnianloukkaussyytteen, jos tekisi niin? Mies ainakin tuntee paljon juristeja:(
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:33"]
Mies huijasi minua monen kuukauden ajan ja valehteli kaikesta, mistä nyt voi valehdella. Olen eronnut vuosien liitosta ja näytän olleen sinisilmäinen, en muistanut tai edes tiennyt, että tällaisia miehiä on liikkeellä. Ei ollut ennen tullut vastaan.
Olen saanut hänen vaimonsa henkilöllisyyden selville ja haluan kertoa hänelle, minkälainen sika hänellä onkaan miehenään. Haluan, että se mies jää yksin ja vaimo vie tuhkatkin pesästä.
[/quote]
Viestistäsi ei käy ilmi että mies olisi luvannut yhteistä tulevaisuutta, lapsia ja vaaleanpunaisia unelmia. Ilmeisesti ei ole huijannut sinulta rahaa tai elänyt siivelläsi. Kurjaa että tuhlasit muutaman kuukauden elämästäsi tuollaiseen vätykseen mutta siitä pääsee yli.
En vieläkään näe mitään syytä miksi käräyttäisit miehen hänen vaimolleen. Pahimmassa tapauksessa vaimon elämä menee vituiksi, ei miehen. Jos sinulle tuntematon ihminen elää valheessa niin anna olla, pääse aikuinen ihminen asiasta yli.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:30"]
[/quote]
Viestistäsi ei käy ilmi että mies olisi luvannut yhteistä tulevaisuutta, lapsia ja vaaleanpunaisia unelmia. Ilmeisesti ei ole huijannut sinulta rahaa tai elänyt siivelläsi. Kurjaa että tuhlasit muutaman kuukauden elämästäsi tuollaiseen vätykseen mutta siitä pääsee yli.
En vieläkään näe mitään syytä miksi käräyttäisit miehen hänen vaimolleen. Pahimmassa tapauksessa vaimon elämä menee vituiksi, ei miehen. Jos sinulle tuntematon ihminen elää valheessa niin anna olla, pääse aikuinen ihminen asiasta yli.
[/quote]
Oletko mies?
Koita nyt keskittyä siihen, että itse selviät henkisesti tasapainoon siitä, että sinua on rumasti huijattu. En näe mitään muuta syytä kostoon, kuin sen, että salaa ehkä toivot jotain vielä siltä mieheltä. Haluat ehkä kuulla, että sinä kuitenkin olet miehelle se tärkein, mikä mahdollisesti hieman lievittäisi kirvelevää tappiotasi. Sitten et ehkä tuntisi itseäsi NIIN tyhmäksi ja huijatuksi.
Kaikki kanssakäyminen sen tohvelin kanssa on kuitenkin jo ennalta tuhoontuomittua. On paljon sellaisia miehiä, jotka ihan oikeasti pettävät aina, kun siihen tarjoutuu pienikin mahdollisuus. Vaimosta huolimatta vongataan naapurin rouvaa, vaimon sisarta, harrastetaan seksiä sekä vaimon että exän tai exien kanssa jne. Tiedän tällaisia tapauksia ihan elävästä elämästä. Eivätkä ne yleensä ottaen muuta tapojaan.
Jos parilla on lapsia, olet ääliömäisyyksissäsi pilaamassa aktiivisesti myös lasten elämää. Ota virheistäsi opiksi ja anna olla.
[/quote]
Olen kohtalotoverisi vuosien takaa. Etsin netin treffipalvelussa miesystävää itselleni. Minulle vastasi mies, joka kertoi olevansa eronnut. Hänellä oli työasunto vain itseään varten toiselle paikkakunnalla kuin mitä vaimo ja muu perhe asui. SIksi uskoin jonkin aikaa miehen valheisiin. Tilanne oli siinäkin mielessä aika huono minun kannalta, että olin vähää aikaisemmin päässyt eroon yhdestä patologisesta valehtelijasta. Selvitin tälle miehelle aivan alkajaisiksi väsymykseni tämän takia ja toiveeni rehellisestä miehestä ja aidosta kumppanuudesta.
Aloin jossain vaiheessa epäillä miestä ja kerroin hänelle epäilykseni. Hän otti asian aivan lunkisti, ilman mitään häpeää tai syyllisyyttä. Kertoi avioliitossaan olleen "pienen kriisin"! Laitoin vaimolle ja miehen siskolle myös kirjeen miehen touhuista. En ole kuullut asiasta mitään sen jälkeen.
Wt-ap ehti jo unelmoida paremmista piireistä ja rikkaasta miehestä. Sitten totuus iski vasten kasvoja. Mies tuskin lupaili sinulle tapaamisia ja seksiä kummempaa.Eli osallistuit itsekin itsesi huijaamiseen. Anna olla.
ap, ihan mielenkiinnosta: kuinka vanha olet?
Onks tää mies kunnanjohtaja? Jos niin ei maksa vaivaa vaimo tietää kaiken seikkailuista mutta rahan takia ei halua erota, joudut vaan itse naurunalaiseksi jos teet suuremman numeron.
Olen 32. Ei ole kunnanjohtaja, asuu suuressa kaupungissa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:50"]
Avoin suhde se ei selvästikään ollut, koska mies naureskeli, ettei vaimo mitään epäile, kun kysyin, että miten on selittänyt kaikki poissaolonsa vaimolle.
En tiedä, uskaltaisinko omalla nimelläni ottaa yhteyttä. Pelkäisin, mitä mies tekee minulle sen jälkeen. Ei fyysisesti, mutta hän on melko vaikutusvaltainen. Pitäisi keksiä joku suunnitelma, että vaimo ei saisi minun henkilöllisyyttäni selville, eikä mies voisi todistaa, että minä olin vaimoon yhteydessä, vaan vaimo kuuli asiasta jotain "muuta kautta".
[/quote]
Joo, saatat olla tekemisissä "vaarallisen" tapauksen kanssa. Ole varovainen. Toisaalta on harmi, että joku vaikutusvaltainen paskiainen pääsee pälkähästä sen takia, että hänellä on valtaa ja sen myötä myös keinoja. Hän on jo osoittautunut häikäilemättömäksi, joten mistä tietää, mihin hän pystyy.
Jos ilmiannat miehen, hänen on aika helppo jäljittää ilmianto sinuun. Et ainakaan voi laittaa viestiisi mitään tarkkoja faktoja kuten päivämääriä. Omaa nimeäsi et ainakaan voi laittaa. Tällaiset ilmiannot kannattaa tehdä nimettömästi. Omaa nimeä ei kannata tällaisen paskan selvittämiseen tahrata.
Yksi keino, jolla mies ei tiedä, keneltä viesti vaimolle on tullut, on viivästyttää viestiä aika paljonkin, ehkä vuodella tai kahdella. Siihen mennessä on hoitanut jo useita muita naisia. Saattaa tosin olla ettet sitten enää itsekään halua sitä viestiä lähettää.
Ole varovainen. Ihminen voi olla aika julma suojellessaan itseään.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:50"]
Olen 32. Ei ole kunnanjohtaja, asuu suuressa kaupungissa.
[/quote]
Ymmärtäisin fanaattisuutesi jos olisit kymmenen vuotta nuorempi. Nyt kun olet ihan oikeasti aikuinen, niin mitä jos miettisit että joskus käy noin, ensi kerralla olet fiksumpi ja annat asian olla. Kuulostat naurettavalta. Hanki elämääsi muuta sisältöä.
Miknkähän takia teidän naisten tarttee aina päästä kostamaan. Pilaatte sillä vaan muiden ja itsenne elämän.
MInkä takia pitää miehen sitten päästä pettämään ja huijaamaan? Eikö siinä muka mitään pilaa?
Nainen on naiselle susi. Mitä hanakammin ap koitat väittää että haluat kostaa miehelle, sitä enemmän ainakin minulla on fiilis että haluat pilata miehen vaimon elämän.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:01"]Niin haluatko nyt pilata miehen vai miehen vaimon elämän?
[/quote]
Pilata miehen elämän ja paljastaa vaimolle millainen paska mies hänellä on.
[/quote]
Eikä ole käynyt mielessä että saatat pilata aivan asiaan liittymättömän ihmisen elämän siinä samalla? Vai eikö se oikeastaan liikuta että vaimon elämä saattaa heittää kuperkeikkaa ja pahasti?