Pettäjä huijasi minua. Haluan kostaa!
Mies huijasi minua monen kuukauden ajan ja valehteli kaikesta, mistä nyt voi valehdella. Olen eronnut vuosien liitosta ja näytän olleen sinisilmäinen, en muistanut tai edes tiennyt, että tällaisia miehiä on liikkeellä. Ei ollut ennen tullut vastaan.
Olen saanut hänen vaimonsa henkilöllisyyden selville ja haluan kertoa hänelle, minkälainen sika hänellä onkaan miehenään. Haluan, että se mies jää yksin ja vaimo vie tuhkatkin pesästä.
Onko kellään neuvoja antaa? Miten parhaiten ottaa vaimoon yhteyttä?
Kommentit (76)
Muista että vaimo saattaa kääntyä sinua vastaan, vaikka oletkin oikealla asialla liikkeellä. Tunnustele tilannetta.
Sanoisin sulle samaa kuin petetyille vaimoille: ei kannata kostaa, oman itsen takia. Kosto tarkoittaa vain sitä, että käytät vielä lisäaikaa elämästäsi petokseen. Todennäköisesti saisit myös vain paskaa niskaan vaimolta. Vaimo ei välttämättä myöskään halua erota, kuten toivoisit.
En tietenkään tiennyt, minua huijattiin törkeästi. Ja olin totuuden paljastuessa niin häpeissäni, että olin ollut sinisilmäinen, etten edes saanut aikaiseksi suuttua miehelle. Ja nyt minua hävettää sekin. Mutta todennäköisesti se mies olisi vaan naureskellut, jos olisin yrittänyt saada häntä siitä tilille.
Niin, siinä onkin se pulma. Miten saada joku täysin tuntematon nainen haluamaan puhua minun kanssani? Ja totta puhuen minua pelottaisi tavata häntä kasvokkain. Molemmat, sekä tämä mies, että vaimo ovat hyvin menestyneitä ihmisiä. Oikeastaan pelkäisin tavata vaimoa. Mutta miehelle haluaisin kuitenkin kostaa.
Minä räväyttäisin suoraan: kylmän kohtelias kirje naiselle ihan sun omalla nimelläsi, jossa kerrot, että tämänniminen ja näköinen mies on seurustellut sinun kanssasi ajalla se ja se. Kerro tapaamispaikkanne ja jotain sellaista intiimiä, mistä vain se nainen voi tietää. Ei mitään vihjailuja ja "haluatko kuulla lisää" -juoruiluja tai säälinkeruuta. Sitten kerrot, että sinun aloitteestasi tämä suhde on nyt loppunut, kun sinulle paljastui, että oletkin tässä miehen aloitteesta lähteneessä kuviossa se toinen nainen. Kerro, että sinun kuvioihisi ei tällainen sovi, mutta sääliä kerjäämättä. Evästä sitä naista, että jos heillä sattuu olemaan miehensä kanssa avoin liitto, niin miehen olisi parasta jatkossa kuitenkin mainita järjestelystä myös aina hoidoilleen, koska osa heistä on kaltaisiasi, jotka eivät tällaiseen järjestelyyn halua. Älä säälittele myöskään sitä naista vaan toivota vain loppuun hyvää jatkoa. Näin se on kaikkein uskottavinta eikä se nainen pääse tarttumaan mihinkään ja syyttämään sinua asiasta.
Kannattaako? Et kuitenkaan tuon kusipään kanssa halua olla ja jos nyt sössit hänen vakkarisuhteensa, hän saattaa päätyä ovellesi kolkuttelemaan ja vaatimaan, että on sinun vuorosi seuraaaksi huolehtia hänestä, kun hänen suhteensa pilasitkin. Pahimmassa tapauksessa saat mulkun nurkkiisi. Olet hetken ehkä onnellinen mutta olet vain se seuraava vakkariakka, jota hän sitten vuorostaan pettää jonkun kanssa.
Löit kätesi paskaan. Opi virheestäsi ja jatka matkaa. En tarkoita tätä siinä mielessä, etteikö kosto olisi herkullinen ajatus tai että yrittäisin suojella vaimoa tai kusipäätä vaikeuksilta. Tarkoitan puhtaasti sitä, että siitä saatava tyydytys ei yksinkertaisesti tule hyödyttämään sinua niin paljon kuin luulet, jos lainkaan. Suurempi tyydytys tulee siitä, kun isket jonkun uuden ja voit näyttää kusipäälle esim. baarissa, että saat muitakin. Mene siihen suuntaan.
Kannattiko lutkailla?
Annoit varmaan huomionkipeyttäsi heti kun joku vaivautui kysymään.
Muista todisteet, muuten sinua ei uskota.
Niin ja laita tämä meili mieluiten sille naiselle suoraan työsähköpostiin, jos sen saat helposti selville. Näin ei mies pääse siihen väliin säätämään. Tee itsellesi asiallinen gmail-osoite, joka selvästi muodostuu nimestäsi. Ei mitään cloak and dagger -hommaa vaan kylmän avoimesti ja selkeästi koko homma.
Avoin suhde se ei selvästikään ollut, koska mies naureskeli, ettei vaimo mitään epäile, kun kysyin, että miten on selittänyt kaikki poissaolonsa vaimolle.
En tiedä, uskaltaisinko omalla nimelläni ottaa yhteyttä. Pelkäisin, mitä mies tekee minulle sen jälkeen. Ei fyysisesti, mutta hän on melko vaikutusvaltainen. Pitäisi keksiä joku suunnitelma, että vaimo ei saisi minun henkilöllisyyttäni selville, eikä mies voisi todistaa, että minä olin vaimoon yhteydessä, vaan vaimo kuuli asiasta jotain "muuta kautta".
Minulla on todisteina käytössä kaikki sähköpostimme ja myös miehen seuranhakuilmoitus netistä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:50"]
Avoin suhde se ei selvästikään ollut, koska mies naureskeli, ettei vaimo mitään epäile, kun kysyin, että miten on selittänyt kaikki poissaolonsa vaimolle.
En tiedä, uskaltaisinko omalla nimelläni ottaa yhteyttä. Pelkäisin, mitä mies tekee minulle sen jälkeen. Ei fyysisesti, mutta hän on melko vaikutusvaltainen. Pitäisi keksiä joku suunnitelma, että vaimo ei saisi minun henkilöllisyyttäni selville, eikä mies voisi todistaa, että minä olin vaimoon yhteydessä, vaan vaimo kuuli asiasta jotain "muuta kautta".
[/quote]
No katsos sinä vain esität sille naiselle, että varmastihan teillä voi olla miehenne kanssa tällainen avoin suhde, joo. Silloin se nainen ei koe itseään sinun taholtasi nöyryytetyksi, jolloin voisi hyökätä sinun kimppuusi asiassa. Jos lähdet salailun ja vihjailujen tielle, niin sinua ei uskota. Ei tässä maassa pelkkää vaikutusvaltaa käyttämällä kenellekään saa mitään tehtyä, jos mies ei ole suorastaan pomosi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:50"]
[/quote]
No katsos sinä vain esität sille naiselle, että varmastihan teillä voi olla miehenne kanssa tällainen avoin suhde, joo. Silloin se nainen ei koe itseään sinun taholtasi nöyryytetyksi, jolloin voisi hyökätä sinun kimppuusi asiassa. Jos lähdet salailun ja vihjailujen tielle, niin sinua ei uskota. Ei tässä maassa pelkkää vaikutusvaltaa käyttämällä kenellekään saa mitään tehtyä, jos mies ei ole suorastaan pomosi.
[/quote]
Ja tietäähän sitä paitsi se mieskin jo sinun nimesi joka tapauksessa. Jos käräytät hänet näin hänen vaimolleen, niin kyllä hän tietää, kenestä on kyse, vaikket olisi nimeäsi vaimolle kertonutkaan.
Niin, ehkäpä niin voisi tehdä. Mutta en ole vaimon kanssa missään tekemisissä, miten pääsisin hänelle mitään ohimennen puhelemaan?
Mitä sä sillä kostamisella saavutat. Anna olla.
Niin haluatko nyt pilata miehen vai miehen vaimon elämän?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:44"]Kannattiko lutkailla?
Annoit varmaan huomionkipeyttäsi heti kun joku vaivautui kysymään.
[/quote]
Taidat olla ko. petetty vaimo =)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:57"]
Niin, ehkäpä niin voisi tehdä. Mutta en ole vaimon kanssa missään tekemisissä, miten pääsisin hänelle mitään ohimennen puhelemaan?
[/quote]
Et mene puhumaan sille yhtään mitään vaan otat nyt vain selvää sen työsähköpostiosoitteesta tai vähintään Facebook-profiilista. Kun on asiallisesti kirjoitettua mustaa valkoisella, niin se vaimo ei pääse itselleenkään myöhemmin vakuuttelemaan, että ymmärsi sinut varmasti jotenkin väärin. Ja ennen kaikkea et ole hullun näköisenä parkumassa hänen edessään, mikä vain saa ajattelemaan, että joku hullu harhainen akkahan tuo on. Ja sano, ettet halua sille miehelle tätä neuvoa hoitojen informoinnista itse kertoa, koska olet päättänyt, ettet ole häneen enää missään yhteyksissä. Siksi vain käytät vaimoa "viestinviejänä". (Sitä et kerro, että itse asiassa näin toivot, että se vaimo heittää miehensä pihalle.)
Haluan pilata miehen elämän. Oikein kunnolla. Se mies on käyttänyt minua törkeällä tavalla hyväkseen. Mitään oikeutta siihen hänellä ei ole ollut. Lisäksi mies on pettänyt vaimoaan. Mitään oikeutta siihenkään hänellä ei ole ollut.
Jos mies olisi ollut omani, olisin vaimona tyytyväinen, että joku kertoo minulle, minkä ihmispaskan kanssa oikeasti olenkaan naimisissa.
Mies etsi netistä naisia. Hän halusi siis pettää vaimoaan oikeastaan ihan kenen tahansa kanssa. En tiedä, oliko hänellä sitten vaikka kuinka monta muutakin naista minun (ja vaimonsa...) lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:01"]Niin haluatko nyt pilata miehen vai miehen vaimon elämän?
[/quote]
Pilata miehen elämän ja paljastaa vaimolle millainen paska mies hänellä on.
oletan että et tiennyt hänellä olevan vaimoa, sinä aikana kun olit hänen kanssaan?
Laittaisin itse varmaan sähköpostitse tai tekstiviestillä alustavaa tietoa ja kysyisin että haluaisiko jutella enemmänkin