En meinannut uskoa palstaa todeksi
Miehenä minun pitää tunnustaa, että kun aloin lukea viestejä täällä Vauva -palstalla, niin ensireaktioni oli se, että minun oli vaikea uskoa niitä todellisiksi. Siis oikeiden äitien kirjoittamiksi. Jotenkin niin absurdilta suurin osa viesteistä tuntui. Täytyy myöntää, että lukemalla näitä viestejä käsitykseni naisista muuttui.
Kommentit (58)
Yhtälailla äitien kirjoittamia kuin saarioisten roskaruuat niiden tekemiä. Julma ja sairas palsta tämä on kyllä ja se kertoo ihmisistä.
Kerro joku absurdiuden ilmentymä -viesti.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 01:07"]
Käy täällä paljon lapsettomiakin.
[/quote]
Ja miehiä.
No luuletko olevasi ainut palstalle eksynyt ei-äiti? Aika usein täällä huomaa ihan ilmiselviä teinien provoja. Kyllä varmasti ihan äideissä ja naisissakin on aikamoisia sekoja, ei sen puoleen.
Muakin kiinnostaisi kuulla joitakin konkreettisia esimerkkejä.
Luitkohan kenties oman eukkosi tekstin siitä, mitä mieltä hän on sinusta?
Samaa mieltä kanssasi AP. Mäkään en tajunnut että naiset osaavat olla näin ällöttäviä.. Kertoo ainoastaan siitä kuinka huonosti ihmiset voivat.. Eikai kukaan terve ihminen tänne tee mitä älyttömämpiä alotuksia.
Se mikä tästä tekee vielä surullisempaa on se, että tän nimi on vauva palsta.. Hävetkää!
Esimerkkiä, tai niitä alotuksia/keskusteluja ei oo olemassa!
No mutta hyvänen aika, löysää pipoa :) ja lue enemmän viestejä, täällä on myös todella paljon fiksua asiaa. Itse olen ainakin saanut paljon hyviä neuvoja ja antoisaa ajatusten vaihtoa vuosien ajan. Vauvavaiheessa palsta oli minulle todellinen henkireikä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 01:14"]Samaa mieltä kanssasi AP. Mäkään en tajunnut että naiset osaavat olla näin ällöttäviä.. Kertoo ainoastaan siitä kuinka huonosti ihmiset voivat.. Eikai kukaan terve ihminen tänne tee mitä älyttömämpiä alotuksia.
Se mikä tästä tekee vielä surullisempaa on se, että tän nimi on vauva palsta.. Hävetkää!
[/quote]
Suksi jäbä vittuun. Miehethän niitä mukavia veikkoja on. SIKA
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 01:00"]Miehenä minun pitää tunnustaa, että kun aloin lukea viestejä täällä Vauva -palstalla, niin ensireaktioni oli se, että minun oli vaikea uskoa niitä todellisiksi. Siis oikeiden äitien kirjoittamiksi. Jotenkin niin absurdilta suurin osa viesteistä tuntui. Täytyy myöntää, että lukemalla näitä viestejä käsitykseni naisista muuttui.
[/quote]
Eu tää totta olekaan, ootsä ihan hupsu.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 01:54"]Olen nainen.
[/quote]
No, hyvät sulle sitten vaan.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 01:00"]
Miehenä minun pitää tunnustaa, että kun aloin lukea viestejä täällä Vauva -palstalla, niin ensireaktioni oli se, että minun oli vaikea uskoa niitä todellisiksi. Siis oikeiden äitien kirjoittamiksi. Jotenkin niin absurdilta suurin osa viesteistä tuntui. Täytyy myöntää, että lukemalla näitä viestejä käsitykseni naisista muuttui.
[/quote]
Lohduttaako sinua paljonkaan se tieto, että ei ihan kaikki ole totta. Älä yleistä!
Osa on teinien keksimiä, osa taas päiviinsä pitkästyneiden kotiäitien provoja ja osa vaan jollakin muulla tavalla höyrähtäneiden juttuja. Ehkä panit merkille, että tällä palstalla on poikkeuksellisen paljon esim. wt- ja lestajuttuja, jotka elävät omaa todellisuuttaan.
vaikka täällä on teinejä, miehiä ja mitä tahansa, niin totuus on, että äidit OVAT tosi raakoja toisilleen, oiekita susia.
Täällä nimimerkin takana on todella helppoa sanoa toisille, miten huono äiti olet, kun teet niin tai näin......
Minä käyn joskus usein tällä palstalla ja täältä saa kyllä aika usein pahan mielen toisten kohtelusta. Sitten lopetan välillä täällä käymisen.
Mutta mikä kumma tässä palstassa kuitenkin vetään NIIN puoleensa, että minäkin tulen aina tänne vaan takaisin, vaikka ottaa niin päähän välillä.
Suoraan sanottuna: tämä palsta vielä kaiken lisäksi KOUKUTTAA ;)
Tämä on provojen luvattu ihmemaa ja tylsistyneiden ihmisten höyryjenpäästökeskus. ;)
Pssst: ne ei ole oikeasti äitien kirjoittamia ne jutut!