Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?
Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.
N37
Kommentit (427)
Vaimoni aina joskus suostuu pyllyä antamaan - lähinnä tuhdissa humalassa. Ei nauti siitä, eikä itse ikinä moista halua. Mutta suostuu minua miellyttääkseen. Tästä syystä koko touhu ei minuakaan oikein sytytyä, kun tietää ettei toinen oikeasti edes haluaisi tätä tehdä. Mutta kun itsekin on pienessä huppelissa, niin jotenkin kiimainen mieli vaan saa sen pyllyyn panemisen tuntuvan niin mahdottoman vastustamattomalta.
Mieheni halusi ensin että työnnän sormen hänen peppuunsa. Suostuin siihen. Nykyään meillä on pieni dildo jolla tyydytän miehen.nautin kovasti diitä kun saan tehdä miehelle hyvää. Minun suhteen hän ei ole anaalia pyytänyt.
Hauska juttu on se että mies työskentelee todells miesvaltaisella alalla:). Mutta nauttii kun laitan dildon hänfn pyllyyn ja otan suihin samalla.
Peppuholmat kivaa vaihtelua mutta yliarvostettua settiä. Tietty tässä hyvät pesut on kaiken a ja o
Kerran viikossa tulee peppuseksiä harrastettua vaimon kanssa, tavallsita sekisiä kuitenkin on päivittäin. Itselle kelpaisi useammin tuonne emännän kakkoseen. :)
valitteleeko seuravana päivänä että perse on kipeänä kuten mun exällä
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti niin yleistä että se on nykyään normaalia seksiä ja jos et sitä harrasta, olet tylsä ja estoinen. Kokemusta 30 miehestä ja kaikille olisi pitänyt persettä antaa. En antanut. N29
Eikö olekin kumma juttu että kukaan ei huolinut sinua vakikumppanikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti niin yleistä että se on nykyään normaalia seksiä ja jos et sitä harrasta, olet tylsä ja estoinen. Kokemusta 30 miehestä ja kaikille olisi pitänyt persettä antaa. En antanut. N29
Suurin osa sanoi suoraan että olen liian estoinen eivätkä voisi olla kanssani koska en anna persettä. No, enää en harrasta seksiä ollenkaan ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
No ihme anaaliantteja on kohdallesi osunut. Mua ei ainakaan koskaan ole kakkareikä kiinnostanut enkä varmaan ainoa sellainen mies ole. Jos nainen pyytäisi niin voisin ehkä suostua mutta en tiedä edes onnistuisiko.
On kyllä kovasti yleistynyt. Oma about 50:een naiseen perustuva kokemus on, että about 1/3 haluaa 1/3 on asian suhteen silloin tällöin ihan Ok ja 1/3 ei halua, että pyllyyn edes kosketaan.
Itselle aikalailla sama. Panen, jos joku pyytää - itselle kivaa joskus, mutta voin elää ilmankin. Paljon tärkeämpää on, että saan nuolla pyllyä sekä että tulen itse nuolluksi/sormetetuksi.
M42, nykyisin parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa sanoi suoraan että olen liian estoinen eivätkä voisi olla kanssani koska en anna persettä. No, enää en harrasta seksiä ollenkaan ja hyvä niin.
Liian estoinen, ja silti olet ehtinyt jakamaan itseäsi jo 30 eri äijälle.
Onhan sitä. Meillä puolin ja toisin nuolemista ja dildolla. Silloin tällöin persepanoa. Kaikki käy kun ollaan kuumina toisiimme.
Kohdallani noin kolmasosa pyllyyn antaneet panna. Kokemusta yli kahdenkymmenenvuoden ajalta noin 60 naisenkanssa
Yllättävintä on ollut ikäjakauma 25-35 vuotiailta moneltakaan persettä saanut, ja alle 25 noin puolilta
Vierailija kirjoitti:
Kohdallani noin kolmasosa pyllyyn antaneet panna. Kokemusta yli kahdenkymmenenvuoden ajalta noin 60 naisenkanssa
Yllättävintä on ollut ikäjakauma 25-35 vuotiailta moneltakaan persettä saanut, ja alle 25 noin puolilta
Kirjoitat hassusti. Vaikea saada selkoa oletko saanut vai et.
Ihan vakio kauraa. Oisko joku 30/70 suhteella kerroista, eli suht usein tulee työnneltyä siihen osastoon. Itse asiassa siis ihan joka kerta, jos kyseessä ei ole pikapano. Kakkonen vaatii tosiaan työtä paaljon enemmän, koska oma muija pitää olla tosi kiihottuneessa mielentilassa, niin ei ne sulkijat toimi liian terävästi. Silloin nimittäin koskee. Omien sanojensa mukaan tykkää ja nauttii hommasta ok jo työntelyvaiheessa, mutta erityisesti lopussa. Meillä Eukko laukeaa aina ensin ja meikä vasta sitten. Tämä toki siis osana muuta hierontaa ts. klitta on kuitenkin se pääjuttu. Eli orkkuun tarvii sitä osastoa käsitellä samanaikaisesti. Itse tykkään hommasta just siksi, että on niin paljon tiukempi pimppiin verrattuna, mutta sitten se on aika lyhyt alue missä se puristus vaikuttaa. Eli siinä mielessä taas huonompi. Niin ja se tiukkuushan vaihtelee sitten välillä gäppäilee, niin menee aika löysäksi, mutta hieroo kyllä silti edelleen ihan hyvin. Ja lopussahan se paras hetki on just siinä, kun laukasun jälkeen vetää aseen ulos hitaasti (takaapäin/koira) ja liemet ryöpsähtelee mukana perästä... aivan parasta. Se tähän loppuun pitää kyllä sanoa ihan omana mielipiteenäni, että kun avoimella asenteella vaan lähtee etenemään ja varovasti pikkuhiljaa tunnustellen ja opetellen (useita eri kertoja kiireettömästi), niin se luotto ja osaaminen kun kasvaa molemmilla, niin lopussa se kiitos sitten tulee. Alussa liukkaria uber-paljon, mutta sitä voi kyllä sitten vähentää osaamisen kasvaessa. Vähän pitää siis aina olla, mutta meillä ainakin riittää nykyään ihan pimpin nesteiden valuminen/kaapiminen reiälle. Siitä ei nimittäin ole pulaa, koska lämmittelyyn käytetään aikaa. Niin tosiaan Eukko saa todella paljon voimakkaampia orkkuja (ja itse myös!), kun on kakkosen stimulointi messissä sen muun touhuilun kanssa.
Ollaan kokeiltu muutaman kerran, muttei ole kiinnostusta harrastaa sitä, aikansa voi käyttää usein paremmin. Anaaliyhdyntä ei tunnu minusta hyvältä eikä mikään johda siihen luontevasti. Anaaliyhdyntä ei kiihota minua (vaan enemmänkin päinvastoin) ja kiihottumista tarvitaan, jotta se 1) onnistuu hyvin ja 2) tuntuu hyvältä.
Joskus suuseksin loppuvaiheessa mies voi työntää yhden sormen myös peppuun ja se lisää nautintoa. Miehelläni on onneksi erittäin hyvä tilannetaju eikä ole koko ajan kakkareiän kimpussa.
Olen itsekin hyväillyt miehen takapuolta suu/käsiseksin aikana ja hommattiin jopa leluja sitä varten. Ne on kuitenkin hyvin harvoin käytössä, mies ei hirveästi välitä niistä ja kuulemma vie fiilistä. Kerran-pari vuodessa tulee niitäkin kokeiltua silloin kun mies on sen suhteen innokkaampi.
Veikkaan, että moni on kokeillut, mutta harvempi on anaaliin hirveän tykästynyt. En tuomitse vaikka oliskin. Moni vain tykkää monesta muusta paljon enemmän.
nainen23+1v
Mä tykkään. Ihanan alistavaa ja kiihottavaa. Usein squirttaan kun mies panee kakkoseen. Valitettavasti nykyinen ei ole toistaiseksi suostunut edes kokeilemaan. Itse fantasioin siitä ja toivon saavani kunnolla munaa perceeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään. Ihanan alistavaa ja kiihottavaa. Usein squirttaan kun mies panee kakkoseen. Valitettavasti nykyinen ei ole toistaiseksi suostunut edes kokeilemaan. Itse fantasioin siitä ja toivon saavani kunnolla munaa perceeseen.
T. Jorma Hikiältä
Omasta kaveripiiristä varmaan 30% harrastaa säännöllisen epäsäännöllisesti (siis tyyliin kerran kuukaudessa tai harvemmin), arviolta 60-70% on joskus kokeillut ja ehkä 1-2 tyyppiä tykkää siitä niin paljon, että harrastavat sitä useamman kerran kuussa.
Naisilla siis näin, en osaa tutuista miehistä sanoa kun en puhu heidän kanssaan seksistä niin tarkasti.
Itse olen omassa seksielämässäni puhunut asiasta kolmen miehen kanssa, joista yksi ei halunnut missään nimessä edes kokeilla, toinen kokeili ja halusi lopettaa koska sattui pippeliin, kolmas halusi innoissaan kokeilla ja se olikin todella hyvä kokemus molemmille siis aivan upeaa tykittelyä, mutta tää mies ei kuitenkaan sen jälkeen enää halunnut (työnsi sinne kyllä leluja joskus ehkä minun mielikseni sitten, mutta ei penistä) enkä osaa sanoa miksi.
Lisäksi on ollut muitakin seksikumppaneita, mutta niiden kanssa ei oo puhuttu aiheesta eli en osaa sanoa olisivatko halunneet a naalia vai ei.
Kukaan ei ole itse sitä minulle ehdottanut, mutta noiden kolmen kanssa on ollut sen verran läheiset välit ja avomielinen tunnelma, että olen itse ottanut puheeksi.
N26
Kokeilin 20-vuotiaana ensimmäisen kerran poikaystäväni houkuttelemana. Aluksi en tajunnut koko homman ideaa ollenkaan, mutta yritysten ja kokemuksen kautta opin nauttimaan siitäkin. Ei kuulu arkirepertuaariin, sillä peppu vaatii aina pitkän lämmittelyn, mieluiten jo itseltäni yhden orgasmin, paljon etupuolen nuolemista, perinteistä yhdyntää, sormetusta, erityisen kiihottunutta olotilaa, liikkaria ja leluja.