Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?
Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.
N37
Kommentit (427)
Pieni mutta sitäkin äänekkäämpi ryhmä ei sitä tee (uskovaiset ja muut himo kiihkoilijat ja ultrafeministit).
Nuoret eli alle 30 vuotiaat ei pidä sitä mitenkään ihmeellisenä asiana.
Parasta kakkosta on tarjonnut 45 vuotias pyöreäpyllyinen varattu nainen jonka kanssa minulla on seksisuhde ja vanhin jolta olen saanut on ollut yli 50 reilusti. Alle 35 vuotiailta sitä lohkeaa tosin helpoiten ja ulkomaalaisilta esim virolaiset tai venäläiset vielä varmemmin
M35
Paskareikä on paskomista varten ja v.ttu naimista varten. En ymmärrä kuka viitsii vetää shitreikään.
Olen 49v nainen. Viimeeksi eilis iltana rakastellessani harrastimme myös peppuseksiä. Minä tykkään kyllä. Liukuvoidetta , kondomi niin on ihanaa. Saan orgasmin takuuvarmasti alle 30 sek. Sitten kumi pois ja homma jatkuu mutta pimpsan puolelle. Tilanteesta riippuen voi olla toisinkin päin että ensin pimpsaa ja lopetus peppuun.
:)
minä ja hän kirjoitti:
Olen 49v nainen. Viimeeksi eilis iltana rakastellessani harrastimme myös peppuseksiä. Minä tykkään kyllä. Liukuvoidetta , kondomi niin on ihanaa. Saan orgasmin takuuvarmasti alle 30 sek. Sitten kumi pois ja homma jatkuu mutta pimpsan puolelle. Tilanteesta riippuen voi olla toisinkin päin että ensin pimpsaa ja lopetus peppuun.
Mulla täysin sama eli kulli pyllyssä tulen tosi nopsaan mutta en ikinä jos se survotaan sinne ilman liukkaria ja sormetusta
N52
Minulle kelpaa ja haluan myös. Ihan siistiä kun käyttää kondomia ja likuvoidetta. Jos vaihtaa " reikää " niin vaihtaa myös uuden kondomin tai paljaalla suihin.
Melkein joka kerta sitä harrastetaan eli useampi kerta viikossa.Molemmat tykkää,nainenkin saa orgasmin paremmin persepanon yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
minä ja hän kirjoitti:
Mulla täysin sama eli kulli pyllyssä tulen tosi nopsaan mutta en ikinä jos se survotaan sinne ilman liukkaria ja sormetusta
N52
Nyt räväytän ja pyydän tänään ukkoa panemaan peppuun kunhan se tulee komennukselta kotiin. Otan kyllä viiniä reiluummin ennen ja laitan voiteet jo osin valmiiksi. Sattukoot vaikka kuinka mutta tänään sitä kokeillaan ja puren sitten tyynnyä jos tarvii mutta pikkudoldollani kun olen kokeillut ja harjotelllut niin se ei tunnu pahalta. Ukolla tosin ehkä hieman keskivertoa isompi.
Nyt se on kirjoitettu ja luvattu. Jännittää niinku teininä :)
N39
Tarviiko oikeaa liukuvoidetta. Meillä olisi hierontaöljyä ja tekisi mieli kokeilla nyt
No nyt on pylly hyvällä tavalla hellänä. Sain vielä spermatkin sisään. Huh huh aika muija oon vielä vanhanakin
Jos mies laskee siemenensä pyllyyn, pitääkö heti käydä vessassa tyhjentämässä.
Asiaa ei ole tarvinnut aiemmin miettiä kun on kortsulla naitu
Noin joka neljäs kerta. Toki 2 lasta kotona niin suuri osa on peiton alla nyhräämistä. Silloin kun on aikaa ja lapset hoidossa tms niin joka kerta kuuluu kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee ainakin vessahätäolo jos spermat pitkään pyllyssä ja tyhjennys auttaa asiaan. Ei kai siitä mitään haittaa ole vaikka alkais nukkumaan lasti pyllyssä. Miehen kandee käydä pesulla ettei tule tulehdusta tms
N34
Ja ihan normaalia anaaliseksi meidän parisuhteessa on. Mies siitä ehkä kuitenkin enemmän saa mutta minä taas jostain muusta. Toinen tärkeä asia on muistaa että onnellinen lintu pois ei lennä ja siitäkin syystä pitäkää kumppaninne tyydytettyinä kaikin mahdollisin keinoin
Kokeillut olen kaksi kertaa mutta ei mitään halua kokeilla enää kolmatta kertaa.
n35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee ainakin vessahätäolo jos spermat pitkään pyllyssä ja tyhjennys auttaa asiaan. Ei kai siitä mitään haittaa ole vaikka alkais nukkumaan lasti pyllyssä. Miehen kandee käydä pesulla ettei tule tulehdusta tms
N34
Ja ihan normaalia anaaliseksi meidän parisuhteessa on. Mies siitä ehkä kuitenkin enemmän saa mutta minä taas jostain muusta. Toinen tärkeä asia on muistaa että onnellinen lintu pois ei lennä ja siitäkin syystä pitäkää kumppaninne tyydytettyinä kaikin mahdollisin keinoin
Bravo.
Ja onhan se mun mielestä loppupeleissä aika pieni juttu miten voi pitää miehen tyytyväisenä.
3 kertaa viikossa harrastetaan peppuseksiä tyttöystäväni kanssa. Ainakin meistä se on ollut todella mahtavaa ja tyttöystäväni pyöreä pylly tuntuu todella hyvältä!
Ja muutenkin kun tuota tavallista seksiä tulee harrastettua päivittäin niin peppuseksi on mukava lisä seksiin.
Naisystäväni oli alkuun peppuseksiä vastaan eikä ikinä ollut kokeillutkaan. Ja en missään nimessä painostanut kokeilemaankaan. Kerran pyysi hieromaan sormella pyllynreikää yhdynnän aikana ja siitä se voihkiminen alko. Hetken päästä hän levitti jo liukuvoidetta ja pyysi työntymään pyllyyn. Sen kerran jälkeen joka yhdyntä kerta on kestänyt muutamia tunteja koska hoonattu 1 ja 2 kunnolla. Koskaa ei ole paskaa ollu munassa eikä haissu paska. Pitää vaa itsestään huolen. Suosittelen.
M 50-
Oma vaimo ei pidä. Löytänyt Suomi24:stä kaksi aikuista naista jotka pitävät ja kivaa ollut.
Molempien kanssa myös molemminpuoleista rimmingiä, joka on todella herkkää ja intiimiä.
Toisen fetissinä on, että hän nuolee minua julkisissa paikoissa..että jos Turussa joskus törmäätte ;) Viereen saa tulla katsomaan ja haaveenamme onkin joskus saada yksi tai kaksi osallistujaa lisää.
Poikaystäväni kanssa harrastamme anaaliseksiä viikoittain. Pidämme siitä molemmat.
-Mikko
#munaperseessä