Kuinka kauan odottaa miehen yhteydenottoa?
Tein aloitteen ja kysyin mieheltä että haluaako hän tavata minua enää (pyysin olemaan rehellinen) ja mies sanoi että haluaa. Laittoi hymiönkin perään. Mutta ei halunnut sopia päivää. Taaskaan. Olen kysynyt siis kaksi kertaa häntä viettämään aikaa kanssani. Sanoi että näkee mut sittenkun ehtii. Keksi kaikkia syitä minkä takia ei ole ehtinyt/ehdi pitämään minuun yhteyttä. Minun ei pitänyt alunperinkään laittaa miehelle enää mitään viestiä viime tapaamisen jälkeen (odotin että hän laittaa, mutta ei laittanut), mutta ikävä kasvoi liian suureksi ja sorruin laittamaan sen viestin. En tietenkään aijo ottaa mieheen itse enää yhteyttä, pallo on nyt selkeästi hänellä.
Miltä kuulostaa? Onko se kiinnostunu edes vai onko se oikeesti noin kiireellinen? Pitääkö se mua varasijalla ja odottaa jotain parempaa? Kuinka kauan kannattaa odottaa yhteydenottoa? Millon kannattaa lopullisesti unohtaa se?:(
Kommentit (9)
Pitää sinua varalla, odottamassa sitä hetkeä kun ei satu olemaan muutakaan tekemistä.
Höpö höpö. Jotkut miehet ovat vain aivan surkeita pitämään yhteyttä vaikla olisivatkin kiinnostuneitakin. Älä vielä luovuta. :)
Haluaa, että olet saatavilla silloin kun hänelle sopii ja että toimit hänen ehdoillansa. Onko teillä seksiä? Siitä tuskin haluaa luopua, vaikka muutoin ei kiinnostaisikaan.
Nelonen, oman (liiankin laajan) kokemukseni mukaan mies kuin mies osaa vallan hyvin pitää yhteyttä, jos on kiinnostunut. T: 3
Jos mies olisi tosissaan kiinnostunut niin kyllä hän järjestäisi aikaa tai ainakin selittäisi kunnolla ja aidosti pahoitellen jos ei todella meinaisi ehtiä näkemään, kertoisi milloin aikataulunsa selviävät ja tapaaminen voidaan sopia. Olet varmasti hänen mielestään ihan ok, koska hän kuitenkin jättää pelin auki eikä tyrmää kokonaan. Mutta tosissaan hän ei taida olla kiinnostunut. Ei välttämättä kannata tyytyä tuollaiseen suhteeseen, hän soitelkoon jos soittelee. Sinuna alkaisin jo katsella muita, sopivampia ihmisiä, jotka olisi ihan oikeasti sinusta kiinnostuneita :)
Kyllä kiinnostunut mies järjestäisi aikaa toisen pyynnön jälkeen, jos on ns. tavallinen. Yleensä miehille neuvotaan, että liika into näyttää epätoivoiselta ja yhteydenottoja pitää päivä pari venyttää, mutta jos ei naisen toiseen yritykseen reagoi, silloin ei kiinnosta tai mies on joku työnarkomaani, mutta silloin ei kannata odottaa tulevaisuudessakaan muuta.
Kyllä kannattaa odotella 6-12kk. Miehet ovat usein kiireisiä ja heillä on tärkeitä asioita hoidettavanaan, joten eivät aina ehdi pitämään yhteyttä.
Jos mies on oikesti todella kiinnostunut naisesta, hän ottaa yhteyttä alle vuorokauden sisään.
Puoli vuorokautta olisi sellainen maksimiaika. Niin kauan voi enimmillään olla akuutti kiire päällä, jolloin ei ehdi miettiä vapaa-ajankuvioita eikä vastailla ei-kiireellisiin tekstareihin.