Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et syö useampaa pillerilaattaa putkeen vaikka saisit?

Vierailija
19.12.2013 |

Miksi niin harvat naiset syövät e-pillereitä 2 tai 3 laattaa putkeen vaikka se olisi hänen käyttämällään pillerimerkillä sallittua? Kuukautiset vain neljästi vuodessa verrattuna 12 kertaan on aikamoinen etu.

Tyhjennysvuotoa ei ole pakko pitää joka kuukausi; ennen muinoin kuukautiskierto pysyi käynnissä vain silloin kun oli poikkeuksellisen hyvin ruokaa. Ihmiskunnan historian näkökulmasta se, että kuukautiset tulevat joka kuussa on epänormaalia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, ettei tiedä ettei pillereitä syödessä tule kuukautisia ollenkaan. Luullaan että tyhjennysvuodon pitäminen on jotenkin luonnollisempaa

Vierailija
2/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se tulee kuitenkin, tosi epäsäännölliset kuukautiset vaikka pillereitä syönyt nyt vuoden. Todella runsas tyhjennysvuoto, vaikka kuinka söisin putkeen. Välillä alkaa kesken laatan. Ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se kerran kuussa ei ole liian nopea verenvuototahti. Lääketieteellisiä selityksiä en tiedä, mutta vähäisellä järjelläni tuntuu terveeltä päästää ylimääräistä verta välillä pois ja antaa kropan uusiutua.

Vierailija
4/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön aina vähintään 2 laattaa putkeen :D Tämä siksi koska ei voi elää kipujen kanssa

Vierailija
5/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein niin ja toinen munasarjani turposi, mikä aiheutti kipua.

Vierailija
6/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se saattaa vaikuttaa hedelmällisyyteen tulevaisuudessa. Onnea vaan kolmefemmana lisääntymiselle, kun on viimeiset 20v vedellyt pillereitä ihan miten huvittaa.

Vierailija
7/11 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rinnat tulevat todella kipeiksi ja pinkeiksi jo ensimmäisen laatan puolen välin jälkeen. Jos jatkaisin vielä toisenkin laatan, elämä kipeiden rintojen kanssa olisi sietämätöntä. Toinen syy on, että elimistöni kerää pari kiloa nestettä laatan loppuvaiheessa, eikä se neste poistu kuin kuukautisten aikana. En halua olla turvonneena kovin pitkään. Tässäpä näitä syitä. Ja olen kokeillut vaihtaa merkkiä. Useimmissa nämä samat vaivat. Joissakin uudemmissa merkeissä sitten kuukautiset tulevat ihan miten sattuu kesken laatankin, joten niitä en voi käyttää ollenkaan.

Vierailija
8/11 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/11 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalokas e-pilleri

Otetaanko uusien ehkäisypillerien kohonnut veritulppariski tarpeeksi vakavasti? Kerrotaanko siitä nuorille naisille riittävästi? Sveitsiläinen raportti kohutuista e-pillereistä.

http://yle.fi/uutiset/kohtalokas_e-pilleri/6786195

http://www.dailymotion.com/video/x14da5q_silminnakija-kohtalokas-e-pilleri-to-29-8-2013-klo-20-00-yle-tv2_news

Vierailija
10/11 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei pidä ne pillerit vuotoa sisällä enempää. Olen koittanut syödä 2 laattaa putkeen, mutta alkoi vuoto jo muutama päivä uuden laatan aloittamisesta.

Vierailija
11/11 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:20"]

Miksi niin harvat naiset syövät e-pillereitä 2 tai 3 laattaa putkeen vaikka se olisi hänen käyttämällään pillerimerkillä sallittua? Kuukautiset vain neljästi vuodessa verrattuna 12 kertaan on aikamoinen etu.

Tyhjennysvuotoa ei ole pakko pitää joka kuukausi; ennen muinoin kuukautiskierto pysyi käynnissä vain silloin kun oli poikkeuksellisen hyvin ruokaa. Ihmiskunnan historian näkökulmasta se, että kuukautiset tulevat joka kuussa on epänormaalia.

[/quote]

Vahva tämä. Samoin nykyteknologian avulla lisääntyminen ja seksuaalinen himo voidaan erottaa.

Aidon tuntuiset silikoni (esi)teininuket, virtuaalitodellisuus. Alkaa speran valuminen emättimeen olemaan harvojen huvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme