Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä: vieraat laittavat pienen vauvansa matollenne makoilemaan ja..

Vierailija
04.01.2014 |

vauva sitten puklailee maton täyteen.

Kuka pesee maton??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat. Laita lasku menemään.

Vierailija
2/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne vaihtavat vaipan siinä matolla. Ja se pissainen pylly saa sitten meidän matollamme ilmakylpyjä. Ärsyttää! Vahinkoa ei ole meidän matolla tullut mutta sukulaisten kyllä. En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina pesen, mitas en antanut helpommin pestavaa alustaa.

Vierailija
4/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Meillä on sellaisia mattoja mitkä on helppo pestä itsekin :) Ja meilläkin lapsia, tuo matto on kokenut vaikka mitä ja monta pesua omienkin lasten takia :D

Vierailija
5/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osaisivat pyytää jotain vilttiä alle. Mutta minä en pukluista välittäisi. Kostealla pyyhkisin.

Vierailija
6/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun on koiria, niin jos joku haluaa vauvansa matolle laskea niin sanon, että siihen koira oksensi pari päivää sitten. Älyävät kyllä kaivaa jonkun alustan. Itse en kyllä laskisi vauvaa vieraan ihmisen matolle, kun ei ole takuita sen puhtaudesta. Joku pyyhe tai viltti alle.

Vierailija
7/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse levitän vähintään harson tai sitten jonkun peiton matolle. On vauvankin siinä kivempi kelliä kuin likaisella matolla. Uusavuttomuutta jos ei osaa mitään itse tarjota. Liikkuvat lapset sitten erikseen, silloin ei pukluille mitään voi ja jos kovin tarkka matoistaan, kannattaa kääriä ne syrjään ennen vierailuja.

Vierailija
8/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa niinkö? Olen itse laittanut jonkin peiton siihen vierailevan lapsen ja maton väliin. En ajatellut, että joku haluaisi laittaa vauvansa suoraan matolle. Moni laittaa oman peittoni päälle vielä vauvan oman pikkupeiton.

Vierailija
9/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette kai oikeasti ole sitä mieltä, että vaikka itselläkin on lapsia jotka sotkee niin tuo on ihan ok?

Kertoo aika paljon kyläpaikan kunnioittamisesta, ettei ole alle mitään pyyhettä tms. minkä päällä vaihtaa vaipat tai laittaa puklun varalle.

Vierailija
10/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,mitä luulet et kuka pesee???

Hemmetin jauhopää!

Vierailija
11/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vähä älyset pyytäkää pyyhe tai ihan mitä vaan niin ei tartte täällä itkeä asiaa!!

Hävettää teidän puolesta!

Uskomatonta idiootti porukkaa täällä!

Vierailija
12/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu sellaisia vieraita, jotka eivät ota mukaansa mitään omia varusteita vauvalle. Vai olettavatko he, että kyläpaikka tarjoaa vaipat ja puhtaan vaatekerrankin vauvalle?

Vierailija
13/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 17:28"]

Mina pesen, mitas en antanut helpommin pestavaa alustaa.

[/quote]

höh, ei kait se emännän syy ole, jos vieras on ihan oikeasti ajattelematon. Mun sisko teki tätä samaa aikoinaan, en kehdannut aukoa päätäni, mutta jos vauvan alla on 150v vanha villamatto, jonka pesettäminen ei ole ihan edullista, niin ottaisi hieman päähän

itse omat lapseni saatuani en koskaan laittanut vauvaa lattialle vieraassa paikassa ilman itse mukanani tuomaa alustaa. Se on yksinkertaisesti kohteliasta

Vierailija
14/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen uusavuttomalta kuulostaa toiminta puolin ja toisin. Eipä tuon fleece-huovan, pukluliinan ja vaihtoalustan kuljettaminen mukana kyläpaikkaan niin vaikeaa ole. Tosin useimmissa paikoissa on osattu joku sopiva viltti tms. lattialle levittää jo ennenkuin olen omat ehtinyt laukusta kaivaa. 

Vierailija
15/15 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini tuli käymään koiransa kanssa. Koira pureskeli kaikki johdot ja tönäisi tv:n lattialle ja se hajosi tuhannen pillunpäreiksi.

Ajattelin vain, että ei se haittaa! Mitäs en heittänyt heti pureskeltavaa lattialle! Minullahan on lapsi ja kaksi koiraa, joten ihan hyvin joku vaikka omista koiristani olisi voinut tehdä noin! Ihan muuten vain katson lapsen perään ja olen kouluttanut koirat!