Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei ole isäni, joten

Vierailija
09.11.2013 |

lähetin 2-vuotiaani ostamaan isäinpäivälahjaa. Annoin viiskymppisen käteen ja käskin ostaa, mitä haluaa. Lapsi ei ole vieläkään tullut takaisin, päiväuniaikakin on jo mennyt. Milloin pitää huolestua?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joulun aikaan.

Vierailija
2/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 15:14"]

Joskus joulun aikaan.

[/quote]

Voi ei :( Tuossa odottaa sakset, kartongit ja liimat pöydällä, kun kortti on vielä askartelematta. Mahtaa miehellä nyt mennä isäinpäivä pilalle :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä tajua, että lapsesi voi käyttää sen rahan huumeisiin? Jotain vastuuta kehiin!

Vierailija
4/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit rahaa? Ostakoon omilla rahoillaan.

Vierailija
5/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 15:14"]

Joskus joulun aikaan.

[/quote]

Voi ei :( Tuossa odottaa sakset, kartongit ja liimat pöydällä, kun kortti on vielä askartelematta. Mahtaa miehellä nyt mennä isäinpäivä pilalle :(

[/quote]Joo, isänpäivä on kyllä pilalla jos kortti jää saamatta.

Vierailija
6/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 15:26"]

Miksi annoit rahaa? Ostakoon omilla rahoillaan.

[/quote]

Tätä minäkin hieman ihmettelen, kai lapsi nyt omista rahoistaan vois omalle isälleen lahjan ostaa. Ihmeellistä touhua. Koita nyt ap ryhdistäytyä! 

Vierailija
7/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään rahaa sille, sen pitää itse ansaita rahat joilla omaa isäänsä muistaa. Älkää nyt herranjestas auttako niitä lapsianne!!!

Vierailija
8/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva kans tietää, että jos haluaa isälle kakkua aamulla tarjota, niin ei muuta kun leipomaan sit vaan!

Vierailija
9/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olenpa ollut huono äiti ja vaimo. No, ensi vuonna sitten uudestaan, mikäli lapsi tulee siihen mennessä takaisin.

Kiitos vinkeistä, mammat! Mieheni ei tosiaan ole isäni, joten minun ei saa puuttua isäinpäivän järjestelyihin lainkaan.

Ap

Vierailija
10/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:55"]

Totta. Olenpa ollut huono äiti ja vaimo. No, ensi vuonna sitten uudestaan, mikäli lapsi tulee siihen mennessä takaisin.

Kiitos vinkeistä, mammat! Mieheni ei tosiaan ole isäni, joten minun ei saa puuttua isäinpäivän järjestelyihin lainkaan.

Ap

[/quote]

Mä on niin pervo, että osallistun :(

Jokin mennyt pahasti vikaan lapsuudessa? 

Vierailija
11/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:55"]

Ap

[/quote]

Mä on niin pervo, että osallistun :(

Jokin mennyt pahasti vikaan lapsuudessa? 

[/quote]

Kyllä jostain lapsuuden traumasta täytyy olla kyse. Kunnon vaimo ja äiti ei järjestä miehelleen isäinpäivää, koska se on sairasta (kukaan tuskin on naimisissa isänsä kanssa) ja tuhoaa lasten suhteen isäänsä.

Ap

Vierailija
12/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
13/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi avasin tän ketjun! Olin tyhmyyttäni mennyt ostamaan 3kk vauvamme puolesta hänen isälleen lahjan nyt mieheni pääsee ensimmäistä kertaa viettämään isänpäivää. Nyt lahja lentää roskiin ja pitää herättää vauva ja käskea sen alkaa pikapikaa askartelemaan jotain ihanaa isukille. Hänellä on myös vähän ristiäislahjarahoja, joten voisi kipaista tuosta 23 asti auki olevasta valintatalosta valmispullat aamuksi, koska ei varmaan ehdi askartelujan lisäksi leipomaan.

Huh, nyt helpottaa, mutta melkein meinasin pilata lapselta ja hänen isältään isänpäivän!

Vierailija
14/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on työttömänä ja hänen hyllyllään jääkaapissa on vain puolikas margariinirasia. Sanoinkin lapsille, että olisivat vähän ennakoineet. Luulivat hassut, että voivat ottaa isälleen aamiaistarpeita minun leikkelepaketistani. 

Vierailija
15/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö teidän noin kontrollifriikkeinä vahtia ostaako lapsi isälleen lahjan vai ei? Meillä lapset on 5 v, 3 v ja 8 kk. Ei aavistukaan mitä ohjelmaa ovat huomiselle suunnitelleet. Minä menen isäni luo koko päiväksi.

Vierailija
16/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:11"]

Täytyykö teidän noin kontrollifriikkeinä vahtia ostaako lapsi isälleen lahjan vai ei? Meillä lapset on 5 v, 3 v ja 8 kk. Ei aavistukaan mitä ohjelmaa ovat huomiselle suunnitelleet. Minä menen isäni luo koko päiväksi.

[/quote]

8 kk on varmaan leiponut juustokakun ja valmistanut revyyohjelman.

Vierailija
17/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap:n lapsi on palannut kaupasta?

Vierailija
18/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaat naurut aamuun, kiitos mammat ;)

Vierailija
19/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa voi olla ihan rauhassa. Jollei ole silloinkaan palannut, ei kun katoamisilmoitus netissä!

Muista tarkastaa, että osti lahjan ja että ei pidä itsellään vaihtorahoja!

Vierailija
20/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen,että noin iso ja fiksu kun 2-vuotiaan on jo oltava niin hoitaa joululahjat samalla reissulla....pukkaa ruuhkaa tähän aikaan,et voi reissu vähän venyä.