Mieheni ei ole isäni, joten
lähetin 2-vuotiaani ostamaan isäinpäivälahjaa. Annoin viiskymppisen käteen ja käskin ostaa, mitä haluaa. Lapsi ei ole vieläkään tullut takaisin, päiväuniaikakin on jo mennyt. Milloin pitää huolestua?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 15:14"]
Joskus joulun aikaan.
[/quote]
Voi ei :( Tuossa odottaa sakset, kartongit ja liimat pöydällä, kun kortti on vielä askartelematta. Mahtaa miehellä nyt mennä isäinpäivä pilalle :(
Etkö sinä tajua, että lapsesi voi käyttää sen rahan huumeisiin? Jotain vastuuta kehiin!
Miksi annoit rahaa? Ostakoon omilla rahoillaan.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 15:14"]
Joskus joulun aikaan.
[/quote]
Voi ei :( Tuossa odottaa sakset, kartongit ja liimat pöydällä, kun kortti on vielä askartelematta. Mahtaa miehellä nyt mennä isäinpäivä pilalle :(
[/quote]Joo, isänpäivä on kyllä pilalla jos kortti jää saamatta.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 15:26"]
Miksi annoit rahaa? Ostakoon omilla rahoillaan.
[/quote]
Tätä minäkin hieman ihmettelen, kai lapsi nyt omista rahoistaan vois omalle isälleen lahjan ostaa. Ihmeellistä touhua. Koita nyt ap ryhdistäytyä!
ei mitään rahaa sille, sen pitää itse ansaita rahat joilla omaa isäänsä muistaa. Älkää nyt herranjestas auttako niitä lapsianne!!!
Meidän vauva kans tietää, että jos haluaa isälle kakkua aamulla tarjota, niin ei muuta kun leipomaan sit vaan!
Totta. Olenpa ollut huono äiti ja vaimo. No, ensi vuonna sitten uudestaan, mikäli lapsi tulee siihen mennessä takaisin.
Kiitos vinkeistä, mammat! Mieheni ei tosiaan ole isäni, joten minun ei saa puuttua isäinpäivän järjestelyihin lainkaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:55"]
Totta. Olenpa ollut huono äiti ja vaimo. No, ensi vuonna sitten uudestaan, mikäli lapsi tulee siihen mennessä takaisin.
Kiitos vinkeistä, mammat! Mieheni ei tosiaan ole isäni, joten minun ei saa puuttua isäinpäivän järjestelyihin lainkaan.
Ap
[/quote]
Mä on niin pervo, että osallistun :(
Jokin mennyt pahasti vikaan lapsuudessa?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:55"]
Ap
[/quote]
Mä on niin pervo, että osallistun :(
Jokin mennyt pahasti vikaan lapsuudessa?
[/quote]
Kyllä jostain lapsuuden traumasta täytyy olla kyse. Kunnon vaimo ja äiti ei järjestä miehelleen isäinpäivää, koska se on sairasta (kukaan tuskin on naimisissa isänsä kanssa) ja tuhoaa lasten suhteen isäänsä.
Ap
Onneksi avasin tän ketjun! Olin tyhmyyttäni mennyt ostamaan 3kk vauvamme puolesta hänen isälleen lahjan nyt mieheni pääsee ensimmäistä kertaa viettämään isänpäivää. Nyt lahja lentää roskiin ja pitää herättää vauva ja käskea sen alkaa pikapikaa askartelemaan jotain ihanaa isukille. Hänellä on myös vähän ristiäislahjarahoja, joten voisi kipaista tuosta 23 asti auki olevasta valintatalosta valmispullat aamuksi, koska ei varmaan ehdi askartelujan lisäksi leipomaan.
Huh, nyt helpottaa, mutta melkein meinasin pilata lapselta ja hänen isältään isänpäivän!
Meillä mies on työttömänä ja hänen hyllyllään jääkaapissa on vain puolikas margariinirasia. Sanoinkin lapsille, että olisivat vähän ennakoineet. Luulivat hassut, että voivat ottaa isälleen aamiaistarpeita minun leikkelepaketistani.
Täytyykö teidän noin kontrollifriikkeinä vahtia ostaako lapsi isälleen lahjan vai ei? Meillä lapset on 5 v, 3 v ja 8 kk. Ei aavistukaan mitä ohjelmaa ovat huomiselle suunnitelleet. Minä menen isäni luo koko päiväksi.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:11"]
Täytyykö teidän noin kontrollifriikkeinä vahtia ostaako lapsi isälleen lahjan vai ei? Meillä lapset on 5 v, 3 v ja 8 kk. Ei aavistukaan mitä ohjelmaa ovat huomiselle suunnitelleet. Minä menen isäni luo koko päiväksi.
[/quote]
8 kk on varmaan leiponut juustokakun ja valmistanut revyyohjelman.
Joko ap:n lapsi on palannut kaupasta?
Ihan parhaat naurut aamuun, kiitos mammat ;)
2 viikkoa voi olla ihan rauhassa. Jollei ole silloinkaan palannut, ei kun katoamisilmoitus netissä!
Muista tarkastaa, että osti lahjan ja että ei pidä itsellään vaihtorahoja!
Mä luulen,että noin iso ja fiksu kun 2-vuotiaan on jo oltava niin hoitaa joululahjat samalla reissulla....pukkaa ruuhkaa tähän aikaan,et voi reissu vähän venyä.
Joskus joulun aikaan.