Oletko koskaan kuullut, että toinen nainen/mies on pyytänyt anteeksi
Kommentit (11)
En.
Ei sitä varmaan kauheasti tapahdu. Sillä pettäjällä on ihan tarpeeksi anteeksipyydeltävää, pettämiskumppani yleensä luikkii pakoon kiinni jäämisen jälkeen.
Miksi pitäisi? Pettäjä on se, jonka pitää pyytää anteeksi sekä puolisoltaan että toiselta naiselta/mieheltä.
Mä tiedän miehen joka ilmoitti aviomiehelle olevansa suhteessa tämän vaimon kanssa.
Olen, omasta suustani. Perinteinen juttu; tapasin kylpylässä miehen, joka oli työporukkansa kanssa koulutuksessa. Samoin minä. Biletimme, bailasimme, söimme hyvin, uimme 2 vuorokautta ja... Noh, mies sanoi olevansa eron partaalla, halusi vain hetkeksi unohtaa kaiken. Joopa joo, uskoinhan minä kun kädestä piteli ja melkein itki.
Kun reissu oli ohi, hänen vaimonsa soitti. Soitti monet, monet kerrat ja kyseli ihan aluksi ahdistuneena mitä oli tapahtunut ja mitä mies oli sepustanut. Sain vakuutettua, että en ole viemässä hänen puolisoaan ja pahoittelin, että olin ollut sotkemassa suhdetta. Lopulta kävi niin, että nainen lopetti soittelut hyvin ystävällisissä ja asiallisissa väleissä, paha tunne ei jäänyt minullekaan. Sen sijaan en tiedä mikä oli ukon kohtalo.
En koe, että mulla olisi mitään anteeksipyydettävää. En minä ole pettänyt ketään.
Sen olen tehnyt, että olen vaatinut exää olemaan rehellinen nykyiselleen siitä, ettei aio olla hänen kanssaan yksiavioinen.
Ei olla vielä harrastettu seksiä, mutta tiedän, että se tulee tapahtumaan vielä. Toivon, että ex saisi sitä ennen asiat selvitettyä nykyisensä kanss, mun myötätuntoni on hänen puolellaan, nuori tyttö vielä. Toisaalta, kyse on heidän välisestään suhteesta, jonka ei pitäisi kuulua minulle.
Olen.
Nainen aloitti ns. kevyen suhteen miehen kanssa, jolla oli perinteisen onneton avioliitto yms. Mies lupaili toiselle naiselle eroa yms ja tää toinen nainen ei halunnut kuin satunnaista seksiä.
Vaimo sai tietää, koska mies jätätti itsensä kiinni kuvitellen, että vaimo on niin tyhmä ettei tajua mitään. Tapasi siis toisen naisen paikassa, jossa myös vaimo käy yms.
Eikä vaimo ollut tajunnutkaan, mies oli pitänyt koko ajan myös vaimoaan kuin kukkaa kämmenellä.
Vaimo antoi miehelle kenkää ja kun mies loikki toisen naisen luo Suuren Rakkautensa kanssa, myös tämä antoi pakit, koska ei edelleenkään ollut halunnut kuin kevyen seksisuhteen.
Toinen nainen pyysi vaimolta anteeksi, koska oli sinisilmäisesti uskonut miehen valheet siitä, että avioliitto on eropapereita vaille valmis, vaimollakin muka oli suhde yms.
Nykyään nämä kaksi tervehtivät tavattaessa ja vaihtavat kuulumisia hyvässä hengessä.
Ja se mies? Hän oli tuuliajolla pitkään, mutta vuosien jälkeen hänkin sai elämänsä langat kiinni ja elää viimein tasapainoista elämää hänkin. Tällä kertaa uskollisessa ja ihan aidossa parisuhteessa.
Olen. Puhelu alkoi aika asiallisesti, joten pyysin anteeksi. Vinkuminen vaan meni sitten niin pitkälle, että suutuin ja aloin huutamaan.
Minulla olisi haluttanut, kun aloin seurustella miehen kanssa ja kuulin vasta myöhemmin, että oli varattu. Oli naisen puolesta aika paha mieli, kun muutimme yhteen.
Ja varsinkin sen jälkeen, kun mies petti minuakin :)
Silloin varsinkin olis haluttanut pyytää anteeksi siltä exältä ja sanoa, että taisin olla aikamoinen typerus ja naivi nuorena
On. Viime vuonna. Otin itse yhteyttä mieheni hairahdukseen ja halusin kuulla hänen versionsa tapahtumista, koska en miestä uskonut ettei ollut menty seksiin saakka. Tämä nainen kertoi ihan asiallisesti oman versionsa ja vakuutti, että oli vaihdettu vain pari pusua kännissä, siinä kaikki. Pahoitteli ja pyysi anteeksi.
Kyllä munkin mielestä kakkosten on ihan turha uskotella itselleen ,että eivät ole tällaisista vastuussa. pitäkää ne näppinne erossa ukkomihistä, niin ette joudu pahaan paikkaan.
No ei mun mielestä se toinen kylläkään ole vastuussa.
Jos mun mies nai toista naista, niin vaikea mun on uskoa ja kuvitella, että väkisin se muna sinne toiseen pilluun on tungettu.
Jos se toinen taas on tuttu tms, niin eipähän vaan ole mun arvoinen ihminen, siinä petetään luottamus pahasti.
Noi on kaikki vapaita valintoja ja varatun valinnassa on se, pettääkö vai ei. Mä oikeastaan toivon, että jos mun miehellä olisi niin kova hinku vieraaseen, että pettäisi, niin kanssa löytyisi se, jonka kanssa pettäis ja päästäis asiassa eteenpäin eikä niin päin, että kärvistelis mun kanssa sitten väkisin, ku ei löytyisi mitään, missä munaansa uittaisi.
En.
Ei sitä varmaan kauheasti tapahdu. Sillä pettäjällä on ihan tarpeeksi anteeksipyydeltävää, pettämiskumppani yleensä luikkii pakoon kiinni jäämisen jälkeen.