Käyttäisitkö enemmän kampaamopalveluja jos ne maksaisivat vähemmän?
Eli siinähän se kysymys tulikin jo otsikossa: käyttäisitkö enemmän kampaamopalveluja jos ne olisivat edullisempia?
Itse olen saanut potkut töistä yt-neuvotteluiden takia ja kodissamme jokainen sentti on laskettu ennenkin tarkkaan, nyt vielä tarkempaan. Minun hiustyylini on puolipitkä ja suora, maantienharmaalla mennään, koska mulla ei ole ketään joka voisi kotona värjätä mun tukkaa ja kampaamohintoihin ei vaan ole varaa. Olen viimeksi kesällä ottanut raidat ja lähikampaamoni laskuttaa minun hartioille ylettyvästä tukasta aina pitkien hiusten hinnan ja väri + leikkaus (latvoista kuivat pois) on 160€. Ei vaan ole varas tuommosiin!
- alv on minusta aivan liian iso
- ymmärrän että myös kampaajan pitää maksaa vuokrat ja laskut, ei voi olla ilmaista se hiusten värkkääminen
- mutta kun samalla hinnalla 160€ saat jo Ikeasta esim. sohvan = tuntuu kovalta hinnalta maksaa sama hinta hiuksista
Kuinka usein sinä käyt kampaajalla, mitä sinun käyttämät palvelut maksaa?
Kommentit (53)
Kävisin. Nyt värjään juuria itse. Mielelläni teettäisin senkin kampaajalla.
Joo kävisin.. Nyt käyn ehkä kolmen kuukauden välein tai vielä pidemmällä välillä, riippuu rahatilanteesta.. Jos esim. väri ja leikkaus pitkille olisi 80e kävisin useammin. Nyt kun se on 130e en pysty tuota usein maksamaan.
Käyn jo nyt 4vk välein, leikkaus ja väri+raitoja n.90€
Lyhyet hiukset.
Kävisin ehdottomasti ja vielä jos löytäisi hyvän kampaajan. Viime kerralla osui hyvä tekijä, mutta hinta pelkästä leikkauksesta 55e.
En. Pitkät hiukset joiden latvat voin tasoittaa itsekin. Tiedättekö mistä voi ostaa niitä parturin saksia?
Kävisin useammin, jos olisi varaa, käyn n. 2 kertaa vuodessa.
Nyt löysin edullisen kampaajan, 79 euroa raidat ja leikkaus, puolipitkät hiukset.
Silloin kuin olin teini, niin kävin kampaajalla melkein joka kk. leikkaamassa huonot latvat pois ja kerran vuodessa ehkä värjäsin, kun äiti ja isä maksoivat. Nyt kun opiskelijana maksan itse, niin ei todellakaan tuollaisia summia raski maksaa! Käyn ehkä pari kertaa vuodessa leikkuuttamassa ja värjään noin parin kk välein itse hiukset. Amiskan parturikampaajaopiskelijoilla kannattaa käydä leikkuuttamassa hiuksia, saa tosi edullisesti ja hyvä lopputuloskin (opettaja valvoo samalla)! Tosin kestää normaalia pidempään, mutta ei se mua haittaa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:30"]
En. Pitkät hiukset joiden latvat voin tasoittaa itsekin. Tiedättekö mistä voi ostaa niitä parturin saksia?
[/quote]
Kampaamotukuista. Itse ostin ihan ebaystä ja pelittävät sen mitä meidän tarpeella tarvitaan. Leikkaan siis lasten hiuksia satunnaisesti.
Itse en koe kampaamon kalleutta suurimmaksi esteeksi siellä käymiseen, mulla vaan ei ole tarvetta tämän useammin. Oma hiustenvärini on mulle mieleinen ja monen muunkin mielestä kaunis tumma ruskea, ja puolipitkät vähän kihartuvat hiukseni ovat hyväkuntoiset eikä kaipaa jatkuvaa tasoittelua tai kaksihaaraisten napsimista. Mun hiukset on aina leikattu edullisesti, max 25 euroa, mun tulotasolla siihen olisi varaa vaikka joka kuukausi jos niin haluaisin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:30"]
[/quote]
Kampaamotukuista. Itse ostin ihan ebaystä ja pelittävät sen mitä meidän tarpeella tarvitaan. Leikkaan siis lasten hiuksia satunnaisesti.
[/quote]
Kiitos tiedosta!
En kävisi.
Olen siinä "onnellisessa" asemassa, että asun pienellä paikkakunnalla ja ystäväni on täällä kampaajana. Käyn leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiuksiani noin kolmen kuukauden välein.
Ystävä antaa vähän alennusta enkä toki odota, että hän ilmaiseksi hiuksiani laittaisi. Tuen mielelläni hänen yritystoimintaa tällä tavoin.
Itse värjään oman tukan. Leikkaaminenkin vain pitkästä ponnarista kiinni ja naps. En ikinä pidä tukkaa auki.
No en tiedä lähtisinkö enää kampaamoon millään hinnalla, johan tässä on tottunut kynimään tukkansa itse. Ja on päänahkakin kyllä niin kamalassa kunnossa etten kehtaisi kampaamossa sitä näyttää, ehkä ne kieltäytyisivät koskemastakin.
Milloinkahan mä olen viimeksi käynyt, oiskohan vuonna 2000...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:02"]
Kampaajalla käynnin pitäisi olla huomattavasti halvempaa, että kävisin edes muutaman kerran vuodessa. Ehkä 20-30€ voisin maksaa leikkauksesta ja värjäyksestä. Ei varmaan kannattaisi kampaamoyritys noilla hinnoilla?
Nyt leikkaan itse ja värjään silloin tällöin marketin väreillä. Hiusteni ulkonäkö ei vaan ole minulle niin tärkeää että haluaisin maksaa enempää.
[/quote]
Väripaketti maksaa kaupassakin 12-13 euroa, ja olisit valmis maksamaan ammattilaiselle värjäyksestä ja leikkauksesta väreineen 20 euroa??