Mikä on täydellinen pituus naiselle?
Kommentit (27)
Täydellinen naisen pituus on sellainen, missä nainen tuntee itse itsensä hyväksi :)
Hassu kysymys, kun tuo on ainoa asia johon oikeasti ei voi vaikuttaa! Itse olen hoikahko 172cm ja olen tyytyväinen. Mieheni on 184cm.
Itse olen 174 mihin olen tyytyväinen. Helppo ostaa housuja, kun ne on usein suunniteltu pituisilleni. Muutama sentti lisää olisi ookoo kuten myös kymmenen senttiä vähemmän. Miehen toivoisin olevan kymmenisen senttiä minua pidempi...
ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 01:30"]
ja kuinka pitkä olet?
[/quote]
Lukematta ainuttakaan vastausta: idiootti kysymys.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 02:01"]
Täydellinen naisen pituus on samanpituinen, tai miestä lyhyempi ;) Vaikka ne kauniit mallit on aina pidempiä. Itseäni viehättää nainen jolle saan olla myös käytännössä tuki ja turva.. Jonka myös nainen kokee maskuliinisemmaksi kuin itsesnä.. T. mies 172cm 26v
[/quote]
Ja naiset miinustavat tällaista! Antakaa mun kaikki kestää! Nämä miinukset ja plussat kertoo yllättäen jopa enemmän kuin itse kirjoitukset suomalaisten naisten sielunmaisemasta.
Naiset itse haluavat ja esittävät vaatimuksia miesten lihaksista ja pituudesta sun muusta, mutta mies ei saisi sanoa ääneen, että haluaa, että nainen on naisellinen ja ehkä häntä itseään pienikokoisempi. On biologiaa, että useimmiten mies haluaa naisen näyttävän hedelmälliseltä NAISELTA. Mutta suomalaisten naisten mielestä yllättävän usein miehen pitäisi tyytyä siihen, että nainen on siedettävä luonteeltaan.
Huom! on myös miehiä, jotka haluaa itseään isomman naisen, sallitaan vastaavasti myös heille se.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 02:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 02:01"]Täydellinen naisen pituus on samanpituinen, tai miestä lyhyempi ;) Vaikka ne kauniit mallit on aina pidempiä. Itseäni viehättää nainen jolle saan olla myös käytännössä tuki ja turva.. Jonka myös nainen kokee maskuliinisemmaksi kuin itsesnä.. T. mies 172cm 26v
[/quote]
Joo toi on varmaan totta, että pitää olla joku johon verrata.
172cm mies on kovin lyhyt ja sitten taas nainen ehkä vähän turhan pitkä. 180-190cm
Miehelle 172-nainen olisi aika passeli.
[/quote]
Eikä se aina ole musta valkoista, juuri näin siwan myyjän joka oli varsin viehättävä nainen, mutta itseäni ainakin 20cm pidempi... ensi reaktio oli taas vain se, että pitää minua varmaan "pikku poikana", joka tappaa välittömästi kiinnostuksen.. vaikka vain olisikin omaa mielikuvitustani.