Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen positiivisesti yllättynyt!

Vierailija
03.01.2014 |

Ensinnäkin haluan sanoa, ettei ole tarkoitus hehkuttaa itseäni! Olen vuoden ikäisen vauvan äiti, enkä juurikaan ole viime aikoina käynyt ulkona juhlimassa. Nyt uutena vuotena sain kuitenkin mahdollisuuden lähteä bariin ystävieni kanssa ja joinkin itseni hyvin iloiseksi. Nautin olostani ja ystävieni seurasta. Mulla oli oikeasti hauskaa. Mutta tämän tekstin aloittamisen pointti oli siinä, että tuon yön aikana mua pokaili kolme eri miestä. Kaikki vielä mukavia ja sööttejä. Juttelin kyllä heidän kanssaan, mutta varattuna ja perheellisenä naisena, en lähtenyt yhdenkään matkaan. Olen siis vaan positiivisesti yllättynyt, että mulla olis edelleen mahkuja. On ihan mukavaa tietää, etten ole ihan täysin rupsahtanut tässä äitiysloman aikana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet pokaa minkä vaan näköisiä baarissa. Pitää olla aika omituinen tapaus, ettei koskaan saisi mitään pokauksia.

Vierailija
2/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin yllätyin, sain kaksoset ja loppuvaiheessa olin omasta mielestä järkkyiso. Synnytyksestä n. 1kk, kun sain vihdoin viedä lapset pihalle, kauppajonossa alkoi yksi mies pokailemaan, eikä olis millään uskonut, että kaksoset olivat minun, ei kuulemma tällä kropalla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Se on erittäin piristävää! :) -ap

Vierailija
4/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä surkea itsetunto :D

Vierailija
5/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateelliset!

Vierailija
6/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 00:15"]

Mäkin yllätyin, sain kaksoset ja loppuvaiheessa olin omasta mielestä järkkyiso. Synnytyksestä n. 1kk, kun sain vihdoin viedä lapset pihalle, kauppajonossa alkoi yksi mies pokailemaan, eikä olis millään uskonut, että kaksoset olivat minun, ei kuulemma tällä kropalla ;)

[/quote]

No toi nyt on eri asia jos ukko on selvinpäin. Baarissa humalassa miehet yrittää vaikka omaa äitiään. 

Vierailija
7/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 00:15"]

[/quote]

No toi nyt on eri asia jos ukko on selvinpäin. Baarissa humalassa miehet yrittää vaikka omaa äitiään. 

[/quote]

No ei ne nyt mitenkään ympäri kännissä olleet! Niiden kanssa pystyi juttelemaan ihan normaalisti ja vapautuneesti. -ap

8/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa että sinulla oli kivaa.

Älä hämmästy kun tähän keskusteluun vääntäytyy kiven alta negativisoimaan muutama umpikatkera provo. Se johtuu kellonajasta. Tuossa yhdentoista maissa päästetään Porvoossa elukat ulos iltakusikierrokselle ja siinä matkan varrella niillä on tapana räkyttää kaikkea näkemäänsä. Tätä sitten jatkuu noin kolmeen tai neljään asti. 

Provous Maximus on elintavoiltaan yöpainotteinen otus. 

Vierailija
9/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ilahtui positiivisesta huomiosta. MIKÄ SIINÄ ON NIIN KAUHEETA??

Vierailija
10/10 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, olen onnellinen puolestasi! :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän