Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kateellinen kauniille naisille

Vierailija
11.10.2020 |

Harmittaa niin paljon, ettei itsellä ole sellaisia piirteitä, joita vaaditaan kauneuteen kuten isoja silmiä, pulleita huulia ja kauniita hampaita. En uskalla lähestyä miehiä ja tunnen itseni täysin mitättömäksi. Miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne ratkaisee eniten. Jos on ystävällinen, vastuullinen ja toiset huomioonottava, niin sillä pääsee jo pitkälle.

Olen noita kaikkia ja oikeasti kiva tyyppi (muiden kuvaus minusta), silti en ole koskaan seurustellut ja ikää mittarissa 27 vuotta. Kyllä se epäviehättävyys vaan karsii miehet tehokkaasti, siinä ei kiva luonne auta. Moni vaikealuonteinen ja persoonaltaan epämiellyttävä, mutta ulkoisesti viehättävämpi nainen saa aina parisuhteen. Itse olen iki-sinkku. Miehet eivät noteeraa minua seksuaalisessa eikä etenkään romanttisessa mielessä. Olen itse lähestynyt miehiä jo teininä, pakit tuli joka ikinen kerta. Lähestymäni miehet rumahkoja/persoonallisen näköisiä. Makuni miesten suhteen on erikoinen.

Vierailija
22/26 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen tarvitse olla huippukaunis (sellainen että kelpaisi mainoksiin yms.) ollakseen kaunis miesten mielestä. 

Käytännössä jokaista naista pitää jotkut miehet kauniina. 

Havainnollistan asiaa elävällä esimerkillä; seuraan "harrastuksena" rappiotubea (eli joukkoa tubettajia, jotka kuvaavat yleensä omaa ryyppäämistään ja rähinöintiään yms). Nämähän ovat tietenkin lähes kaikki miehiä, mutta silloin tällöin joukossa esiintyy naisia. Naiset ovat sellaisia kuin nyt voitte kuvitella, että ovat jos elämän sisältö on ryyppääminen ja narkkien kanssa seurustelu. Kaikkia näitä naisia ylistetään chätissä ja aktiiviseuraajat ihastuvat heihin jne. 

Eli eipä ole naisilla hätää tässä suhteessa.

Niin. Ruma nainen saa vain rappiomiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis, mutta vain yhdessä mielessä suosittu nainen, sopivan miehen löytäminen oli uskomattoman vaikeaa. Tietysti hänkin ihastui ensin ulkonäköön, mutta sitten melkeinpä ainoana lisäksi luonteeseeni. Sen sijaan yhdellä työpaikalla oli nainen, joka oli ruumiinrakenteeltaan aika tanakka, huulet kapeat ja silmät pienet ja aika kaukanakin toisistaan. Ei siis kuvankaunis. Kuitenkin hänet huomasi jo kaukaa, oli ihan sairaan kiva, muttei mikään liian kiltti. Sellainen, että kadehdin niin upeaa luonnetta. Oli miestenkin mieleen eikä varmaankaan vain yhdeksi yöksi.

Minustakin miekkoset haluavat vain yhtä asiaa aina ja ikuisesti!!!!! Joka ikinen keskustelu menee ulkoiseen muotooni, vaikka en itse siitä puhu. Yritin tutustua biššemiekkosiin, niin eiköhän heitäkin kiinnostanut vain yksi asia!!!! Vaikka tähtäimessä oli KAVERUUS.

Vierailija
24/26 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen herättää huomion, ja heidän on ehkä helpompi päästä miesten kanssa juttelemaan. Mutta mitä itse olen huomannut, niin ulkonäkö muuttuu mielekkäämmäksi, tai rumemmaksi, kun naiseen tutustuu. Jos luonne on kultaa, ja nainen näytti aluksi rumalta, niin pikkuhiljaa alkaa myös ulkonäkö miellyttää. Sama toisinpäin. Erittäin kauniissa naisessa alkaa pienet asiat ulkonäössäkin ärsyttää, mikäli paljastuu täydeksi k**väksi.

Eli hyvä luonne, ja ulkonäkö on paras. Huono ulkonäkö, ja hyvä luonne yhtä hyvä.

M42

Vierailija
25/26 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat selittää luonteesta taas. Luonnon fakta nyt vaan on että rumalla naisella ei ole mitään virkaa tässä maailmassa

M38

Ääliö. Ei ole kyllä tollasella ääliömäisellä äijälläkään täälä yhtään mitään "virkaa"!!!

Vierailija
26/26 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen herättää huomion, ja heidän on ehkä helpompi päästä miesten kanssa juttelemaan. Mutta mitä itse olen huomannut, niin ulkonäkö muuttuu mielekkäämmäksi, tai rumemmaksi, kun naiseen tutustuu. Jos luonne on kultaa, ja nainen näytti aluksi rumalta, niin pikkuhiljaa alkaa myös ulkonäkö miellyttää. Sama toisinpäin. Erittäin kauniissa naisessa alkaa pienet asiat ulkonäössäkin ärsyttää, mikäli paljastuu täydeksi k**väksi.

Eli hyvä luonne, ja ulkonäkö on paras. Huono ulkonäkö, ja hyvä luonne yhtä hyvä.

M42

Oletko ikinä seurustellut ruman naisen kanssa?