Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2013 syntyneet. Millainen elämäntilanne?

Vierailija
03.01.2014 |

Hei. Millainen teillä on elämäntilanne, vuonna 2013 syntyneet? Melkein kaikki muut syntymävuodet olenkin jo kysellyt läpi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortoitu, sikiönä murhattu lapsi ei puhu.

Vierailija
22/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:54"]

Minulla on kaksi maisterintutkintoa, kolme lasta, velaton talo ja unelmieni työpaikka...

[/quote]

Nyt kysyttiin siis vuonna 2013 syntyneiltä lapsilta, ei heidän vanhemmiltaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:54"]

Minulla on kaksi maisterintutkintoa, kolme lasta, velaton talo ja unelmieni työpaikka...

[/quote]

[/quote]

Huumoria?

Vierailija
24/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äng äng prrrrrrrr plää plää täh tätätätä grrrh höö puhpuh miim em mää plää plää!

Vierailija
25/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on elämäntilanne, että vituttaa, kun tuo naapurisängyn kaveri täällä kättärillä sai enemmän maitoa

Vierailija
26/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:54"]

[/quote]

[/quote]

Huumoria?

[/quote]

Ehkä, mutta hyvin heikkotasoista sellaista. Huonosti toteutettua.

Vierailija
27/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 01:17"]

Sellainen on elämäntilanne, että vituttaa, kun tuo naapurisängyn kaveri täällä kättärillä sai enemmän maitoa

[/quote]

Miksi et ole vielä päässyt kotiin?

Vierailija
28/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 01:17"]

[/quote]

Miksi et ole vielä päässyt kotiin?

[/quote]

Koska olen siamilainen kaksonen.

Vierailija
29/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten joku valkotakkinen aikuinen leikkasi ison palan esinahastani irti. Kukaan ei etukäteen varoittanut. Yritin potkaista kostoksi munille mutten ylettynyt. Kohta saan taas maitoa ja jalat kasvavat. Yletyn sitten aikuisena.

Vierailija
30/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ja vuodenvaihde oli aika hektistä. Kuljin sylistä syliin, vientiä riitti. Nyt on taas rauhallisempaa ehdin olla lattiallakin, mutta hermot menee, kun niska väsyy, enkä vielä pääsee itse liikkeelle. Paitakin on jatkuvasti kuolasta märkä.

Vierailija
31/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyggyy! Gyggyy!! Se on hauskaa, kun samalla vetää peittoa silmien eteen ja siitä pois ja huutaa gyggyy! Se naurattaa minua ja äitityyppiä ja siskoakin. Toissayönä hoksasin miten saan itseni kammettua pystyyn sängyssä, kun otan sängynlaidasta kiinni ja punnerran itseni pystyyn. Heti seuraavana päivänä se isityyppi laskikin sängynpohjaa, eipä sitten seisoskella. Lannistava mies.

Tosin syliinhän aina pääsee, kun vähän väläyttää hymyä ja ähisee, tai vastaavasti potkii ja sätkii ja päästelee epätyytyväisiä ääniä. Silloin ollaankin korkealla, huh!

Ps. Kahdet kakat on tänään jo tullut vaippaan, äidin mielestä ne haisi jauhelihakastikkeelle.

Vierailija
32/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin ketju vähään aikaan. :D

Vierailija
33/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin 11kk tyttäreltäni:

ääää, ää, ÄTI!ÄTii!.................Äti! 

Vierailija
34/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista uppelis up! :)

Vierailija
35/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa vauhtia ryömiskelen siskojen perässä, mitä kovempi meno sen tyytyväisempi olen! Kaikki ylhäällä oleva kiinnostaa ja välillä yritänkin nousta ja kurottaa ylös, mutta äiti sanoo koko ajan että älä nyt vielä nouse.

Tissimaito maistuu kaiken muun ruuan ohella ja olen kuullut kauhukertomuksen siitä, että kohta en enää tissimaitoa saisi. Kamalaa, toivottavasti se ei pidä paikkaansa!!

Olen oikein tyytyväinen elämääni tällaisena kuin se on.

Vierailija
36/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienointa näin joulun jälkeen on tyhjät suklaarasiat ja lahjapaperit, joita vieläkin riittää tutkittavaksi.

Tänään pääseen kylpylään yöksi. Osaan jo sanoa "äiti" ja ölistä. Minulla on valloittava hymy ja veikeät ilmeet, joilla hurmaan kaikki. Osaan jo nukkua 10 tunnin yöunia vaikka olen vasta 10 kuukauden ikäinen.

Vierailija
37/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa ei millään tuu kakka ja koko perhe ihan huolissaan. mä vaan ähisen mut mitään ei tuu! en myöskään jaksa nukkua paitsi sit tietty päivällä ja äiti näyttää tosi väsyneeltä mut ei se mitään...

välillä ärsyttää kun oon just oppinu ryömii mut jotenkin en pääse eteenpäin vaan meen taaksepäin??? en tajua!

Vierailija
38/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee frustis päällä kun mä oon ihan varma, että pystyisin mihin vaan, mut kun tää mun keho ei tottele! Tänään jo kolme kertaa kolauttanut pään lattiaan. Mut kun olen ihan varma, että pystyn seisomaan jo ilman tukea, johan tässä on harjoiteltu tarpeeksi -oon jo sentään 7kk vanha! Ja yök noi pakkkaukset mitä tungetaan jalkojen väliin. Mä rupeen heti potkimaan ihan vimmatusti ja yritän sillai ovelalla sivukiepsahduksella päästä karkuun, tai vedän selän karelle, tai kaikkinoi samaan aikaan, ja silti noi ei vaan tajuu!

Toisaalta mua kyl ahistaa kaikki nää rätit mitä mun päälle väännetään. Protestoin. Kai mä oisin syntynyt sellaiset päällä jos se olis tarkoitus. Ja jotenkin mun vanhemmat tuntuu hieman yksinkertaisilta. Yritän virittää mielenkiintoista keskustelua syömisen ohessa niin takasin saa vaan jottain ihme lässytystä tyyliin: namnam hyvää... Huokaus.

Mut joo, kyl mä enimmäkseen plussalla menen, on tää kuitenkin vaihtelevampaa olemista kun siinä edellisessä paikassa -vitsi kun siellä rupes jo ahdistamaan. Mut kohta mä lähden meneen kunhan yletyn tohon ovenkahvaan...

Vierailija
39/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guu. mamamamama. Tätätätätätätätätätätät. äi äi. Byäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää! 

Vierailija
40/40 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vuonna 2013 syntynyt ja 12v 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi