hukkaan jatkuvasti papereitani!
Asiat jää hoitamatta, alkuviikosta mulla oli tärkeitä papereita repussa. Nyt niitä ei ole missään.
Kelaan toimitettava paperi.
Yksi lasku hukassa. Juuri nyt tarvitsisin niitä.
En kestä tätä enää!
Kommentit (6)
Tässä sinulle yksi hyvä neuvo, jota sinä et tietenkään noudata. Siinä tapauksessa sinä menettäisit jotain olennaista identiteetistäsi, jos et enää hukkaisi papereitasi.
Hanki erivärisiä muovitaskuja. Pidä ne siellä, missä paperitkin: repussa, postilaatikon vieressä, työpöydällä. Lajittele paperisi värin mukaan, esim. laskut punaiseen taskuun, kela-asiat vihreään, heti hoidettavat keltaiseen, muuten vaan tallessa pidettävät kuten veropaperit siniseen jne.
Pitäis! Tätä tapahtuu koko ajan.
Ihan kuin joku ilkiö piilottelis täällä mun papereita
ja aina niitä ajankohtaisia!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:59"]Tässä sinulle yksi hyvä neuvo, jota sinä et tietenkään noudata. Siinä tapauksessa sinä menettäisit jotain olennaista identiteetistäsi, jos et enää hukkaisi papereitasi.
Hanki erivärisiä muovitaskuja. Pidä ne siellä, missä paperitkin: repussa, postilaatikon vieressä, työpöydällä. Lajittele paperisi värin mukaan, esim. laskut punaiseen taskuun, kela-asiat vihreään, heti hoidettavat keltaiseen, muuten vaan tallessa pidettävät kuten veropaperit siniseen jne.
[/quote]
Kyllä. Mutta kun en muista tuota koskaan. .
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:49"]
pitäiskö asialle tehdä jotain ?
Mulla on keittiössä kolo, johon laitan kaikki paperit mitkä pitää säilyttää tai tehdä jotain. Minulla on sääntö, lokerikko pitää olla tyhjä aina sunnuntaisin, jolloin myös tyhjennän paperinkeräyslaatikon.
Säilytettävät mappeihin ja asiat mitkä pitää tehdä , teen viimeistään sunnuntaina.
saa kopioida ja matkia
[/quote]
Mä tykkään sun tavasta, mieheni taas laittaa asiat kerrasta kuntoon. Niillä ei siis ole välisäilytystä vaan asiat heti omaan paikkaansa.
Yritän laittaa postit omaan paikkaan. Tärkeät parissa paikassa ja ei vaan löydy..
Tää ei ole normaalia..
pitäiskö asialle tehdä jotain ?
Mulla on keittiössä kolo, johon laitan kaikki paperit mitkä pitää säilyttää tai tehdä jotain. Minulla on sääntö, lokerikko pitää olla tyhjä aina sunnuntaisin, jolloin myös tyhjennän paperinkeräyslaatikon.
Säilytettävät mappeihin ja asiat mitkä pitää tehdä , teen viimeistään sunnuntaina.
saa kopioida ja matkia