Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2013 syntyneet. Millainen elämäntilanne?

Vierailija
03.01.2014 |

Hei. Millainen teillä on elämäntilanne, vuonna 2013 syntyneet? Melkein kaikki muut syntymävuodet olenkin jo kysellyt läpi.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

GNÄÄÄÄÄÄÄÄ ÖRRRRRRRRRRRRRH GNÖHÖHÖHÖÖ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

blää blaa glug glug krooh pyyh

Vierailija
4/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vähän tämä silmämaski, mutta onneksi uv-lamppu lämmittää kivasti. Ja eikös kaikki koleet jäbät käy solkussa? Tissibaari onneksi aukeni juuri, ehdinkin kyllästyä jo tuttipulloon. Meikä tykkää tuoreesta tavarasta! Ihan kivaa on, oikeaa kakkaakin alkaa jo tulla ja napa paranee mukavasti. Kaikki ok.

Vierailija
5/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä saanut pillua, mutta eiköhän sekin järjesty ennen kuin ensi vuonna muutan vanhainkotiin.

Vierailija
6/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut juuri istumaan!

Vierailija
7/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässähän tämä. Tänäänkin sain maitoa, maitoa ja maitoa. Ja kakkasin housuun ja kakksin housuun ja kakkasin housuun. Tänään myös, nukuin, nukuin ja nukuin. Ja välillä tykkään rääkyä pää punaisena. En tiedä itsekään syytä, mutta siitä nyt lähtee kiva ääni ja sitten tulee aina se nainen tai mies ja nostaa syliin, niin nään paremmin. Mutta hitto mun pää painaa muuten paljon, ihan järjetöntä, että pääni on kroppaani nähden näin iso. Sit ne tsemppaa mua pitään päätä ylhäällä kun köllöttelen lattialla masullani, no nostakaa ite saakutti tän kokoista meloonia, tömmösten pikku kätösten varaan. No, mutta hyvin siis pääsääntöisesti menee. Nyt pitää mennä nukkumaan, ja taidan myös kakata housuun ja ehkä kohta vähän syödä. 

Vierailija
8/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmmä ymmmmää ymmmmä!

Vierailija
9/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pääsin valohoidosta, vituttaa kun mutsi ei anna tissimaitoa tarpeeksi. Vituttaa myös se, että mun pitää juosta jossain vitun perhekerhoissa ja mutsin tykkäämissä kahviloissa koko ajan. 

Vierailija
10/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla on hyvä äiti. En osaa puhua vaikka yritän. Tää on telepaattisesti lähetetty.

Mun on hyvä olla.

Vierailija
11/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin vuoden, äippä hankki mulle ekan tatskan. Ja kielilävärin. Ja nenärenkaan.

Vierailija
12/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 22:58"]En ole vielä saanut pillua, mutta eiköhän sekin järjesty ennen kuin ensi vuonna muutan vanhainkotiin.[/quote]

Opetellaan käyttämään sitä kaukosäädintä. Ei kannata unohtaa pikakelausta koko päiväksi päälle, menee vielä koko elämä muuten ohi.

Vierailija
13/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tökki joku täti tänään helkutin isoilla neuloilla reisiin, arvaa kiljuinko vastalauseen siihen hommaan! No onneks äiti sentään kaivo sit tissin esiin niin tuli parempi mieli.

Kotonakin sit oon vähän huutanu, reisiin sattuu ja muutenkin suututtaa. Äiti ja iskä mua kanniskeli ympäri kämppää ja sain jotain ihme litkuakin suuhun. Sit olikin parempi olo.

Ai niin, siellä piikkitädin pöydällä käännyin ihan näytösmielessä ekaa kertaa selältä mahalleen. Äiti ja iskä ja se täti oli ihan innoissaan, ihme porukkaa. Kai mä ny kääntyä osaan, piti vaan muistaa siirtää se helkutin käsivarsi pois tieltä, siinä on homma menny aikaisemmin pieleen.

Vierailija
14/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just fistasin mutsiani, koko pään leveydeltä.

Vierailija
15/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:08"]Just pääsin valohoidosta, vituttaa kun mutsi ei anna tissimaitoa tarpeeksi. Vituttaa myös se, että mun pitää juosta jossain vitun perhekerhoissa ja mutsin tykkäämissä kahviloissa koko ajan. 

Noin pienenä jo kiroilee - oot varmasti wt-perheestä! Joko oot bissee maistanut?

[/quote]

Vierailija
16/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi maisterintutkintoa, kolme lasta, velaton talo ja unelmieni työpaikka...

Vierailija
17/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:31"]

Kun täytin vuoden, äippä hankki mulle ekan tatskan. Ja kielilävärin. Ja nenärenkaan.

[/quote]

Okei. O´gay.

Vierailija
18/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:54"]

Minulla on kaksi maisterintutkintoa, kolme lasta, velaton talo ja unelmieni työpaikka...

[/quote]

Ihanaa, saatiin yksi perustytsä lisää av:lle. Niinhän meillä kaikilla on.

Vierailija
19/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttamassa piakkoin hävyttömän rikkaan mieheni kanssa Saksaan.

Vierailija
20/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan suomen talvea! Ennen asiat oli paremmin. Nostalgia on kova sana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi