Mitä tekisit työksesi, jos se voisi olla mitä vain?
Kertokaa tai kuvailkaa, millaista työtä tekisitte mieluiten? Sillä ei olisi väliä, mitä sillä työllä tienaisi. Pääasia, että työ ei aiheuttaisi ketutusta.
Kommentit (66)
Jonkinlaista vapaaehtoistyötä, pyyteetöntö auttamista. Siinä sivussa taiteilijan töitä.
Piirtäisin Suomen kuntavaakunoita ja laajentaisin tätä bisnestä myös ulkomaille. Sivussa varmaan pitäisin jotain eläintaloa koirille ja kissoille. Toki tää nykyinenkin ala, jota opiskelen, on ihan ok. Kielenopettajaksi en halua.
Miksei ihmiset lähde toteuttamaan unelmiaan? Itse ainakin teen juuri sitä mistä unelmoin, elämä menee ohi tehden jotain mistä ei edes pidä.
Joku sängyntestaaja. Sais työajan nukkua ja jäis simona aikaa tehä kaikkea muuta mihin nyt ei aika riitä.
Olisin elokuvanäyttelijä. Voi että, miten mielenkiintoista olisi Mennä erilaisten ihmisten sisään ja oivaltaa, miten he käyttäytyvät ja miksi. Ja sitten antaa tämän uhmisen tulla oman olemuksensa läpi ilmoille.
Olisin taidemaalari. Maalaisin kaikkea kuraa ja ihmiset pitäisi mua nerona ja upeana taiteilijana.
Ja ei, en itse pidä kenenkään taidetta kurana. Mut mun olisi.