Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit työksesi, jos se voisi olla mitä vain?

Vierailija
10.10.2020 |

Kertokaa tai kuvailkaa, millaista työtä tekisitte mieluiten? Sillä ei olisi väliä, mitä sillä työllä tienaisi. Pääasia, että työ ei aiheuttaisi ketutusta.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työ missä on tarkoituksena auttaminen ei ketuta.

Vierailija
2/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majatalon isäntä & omistaja, majatalo olisi rantapalstalla key westissä.

Siemailisin cocktaileja ja polttelisin pilveä samalla grillaisin vieraille äyriäisiä ja ajeluttaisin veneellä turkoosissa meressä, ja tietenkin sukeltelua samalla.

Tietenkin alipalkatut lattarit hoitaisi kaiken oikean työn, niinkuin jenkeissä homma menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin peitetehtävä Hawaijilla voisivat olla mieleen:

https://yle.fi/uutiset/3-7148129

Vierailija
4/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla yksisarvisten hoitaja🦄

Vierailija
5/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mikä liittyy koirien hoitamiseen, koirien päiväkotia tai jotain sinnepäin. Rakastan koiria yli kaiken ja koirat saa aina hyvälle tuulelle ❤️ viihdyn koirien seurassa erinomaisesti.

Vierailija
6/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla tulivuoritutkija

Vierailija
7/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin eläinten vanhainkotia.

Vierailija
8/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen työni (asiantuntijatyö) koska koen osaavani sen hyvin ja kuitenkin siinä on mukavasti vaihtelua ja saa aika pitkälle vaikuttaa itse työn sisältöön ja työpäivien kulkuun. En jaksaisi opetella uutta ammattia.

Vierailija
9/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut oikeuslääkäriksi. Ei valittavia asiakkaita ja itsenäistä hiljaista työtä. Lisäksi olisi mielenkiintoista selvittää syy-seuraussuhteita sekä kuolemaa edeltäviä tapahtumia. Kylmäverinenkin olen, joten ruumiit ei aiheuta kummoisiakaan reaktioita. Valitettavasti ei ole matikkapäätä, joten se siitä sitten.

Vierailija
10/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntä siten, että työvuorot olisi jotenkin tosi hyvin suunniteltu. Ei yöpyviä mielellään, ei kaukolentoja, ei todella epäsäännöllisiä työvuoroja. Mahd. Säännölliset työvuorot ja sopivan mittaiset esim. Juuri se 8h. Yöksi aina kotiin.

Näin jos saisi tosiaan itse päättää.

Vierailija
11/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin eläinten vanhainkotia.

❤️

Vierailija
12/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sitä mitä teen, rakastan tätä. Mutta kun tätä pystyy tekemään pääasiassa vain julkisella sektorilla, missä työntekijää ei arvosteta ja olosuhteet ovat kaameat ja valtaosa ajasta menee systeemin pönkittämiseen järkevien hommien sijaan.

Vierailija
13/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologi ja tekisin maastotyötä merellä. Pääsin sisään, mutta valitsin toisen uran. Harmittaa.

Vierailija
14/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sitä mitä teen, rakastan tätä. Mutta kun tätä pystyy tekemään pääasiassa vain julkisella sektorilla, missä työntekijää ei arvosteta ja olosuhteet ovat kaameat ja valtaosa ajasta menee systeemin pönkittämiseen järkevien hommien sijaan.

Eli mitä?

Vierailija
15/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen unelmien ammatissani yrittäjänä. Työni on enemmänkin harrastukseni, josta tulee myös rahaa kiitettävästi.

Vierailija
16/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin tehdä mitä vaan, hankkisin oikein hyvän kokkikoulutuksen ja pitäisin ihanaa pientä ravintolaa (koronaa ei tietenkään olisi ;)), jossa olisi riittävän leppoisaa ja inspiroivaa olla töissä. Tekisin aivan tolkuttoman hyvää ja laadukasta simppeliä ranskalaistyyppistä ruokaa. Minulla olisi herttaisia vakiasiakkaita. Todellisuudessahan ravintola-ala on kaukana tuosta.

Vierailija
17/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja, vihaan työtäni. Jos minulla olisi varaa, perustaisin eläinten turvakodin maaseudulle. Kasvattaisin ruoat itse, kalastaisin, eläisin onnellisena eläinten kanssa.

Vierailija
18/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä?

Asiantuntijana yhteiskuntatieteellisellä alalla. Ihmisten auttamista eri tavoin pitkälti.

Vierailija
19/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin jotain toimistotyötä jota voisin tehdä suurimmaksi osaksi etänä. Tai toinen vaihtoehto olisi työ musiikin parissa. Rahaa tulisi luonnollisesti molemmissa ovista ja ikkunoista😁. Olisi ihanaa olla onnellinen ja tehdä työtä omaan tahtiin.

Vierailija
20/66 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri ja toisella sijalla arkkitehti.