Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tipaton tammikuu 2014, aloitiko sellaisen?

Vierailija
03.01.2014 |

Kysymys kuuluu niille, joille se on oikeasti perinne tai uusi projekti.

Miten sujuu?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pitää tipattoman, mutta nyt kyllä tekisi mieli pehmeää punaviiniä. Viikonloppuihin olennaisesti kuuluvan viiniaddiktion katkaiseminen on nyt paikallaan. Jos tipaton ei onnistu, ongelma on pahempi kuin olen ajatellut. Arkena ei edes tule mieleen juoda alkoholia, mutta perjantain koittaessa odotan vesikielellä herkullista illallista, johon viini kuuluu erottamattomasti.

Vierailija
22/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittanut. Olen ollut tipattomalla jo kohta 15½ vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:38"]

Meillä myös miehen kanssa sama projekti ja todellakin on syytä laittaa itsensä koville. Olemme suurkuluttajia ja se näkyy jo veriarvoissakin, triglyseridot koholla. MIehellä vielä enmmänkin arvoja pielessä. Eka viikonloppu takana ilman ansaittua "rentoutusta". Tänään kävi hetken mielessä, mutta meni ohi. Nenän alla on koko ajan viinipullo. Katsotaan ostaammeko olla avamatta. Tässä kuussa on vielä suuria juhliakin, joista on selvittävä.

[/quote]

Tsemppiä teille :)

Vierailija
24/40 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt tipatonta varmaan 10 vuoden ajan. On vaan tullut tavaksi. Eihän se vaikeaa ole, mutta erilaista. Uskon että on hyväksi fyysiselle ja psyykkiselle terveydelle 

Vierailija
25/40 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sujuuko? Täällä menee hyvin! Yleensä on ollut tapana viikonlopun biletys tai kotona kököttäminen, mutta vähintään 1x viikossa suurempi määrä, usein kaksikin kertaa. Nollalinjalla mennään :)

Vierailija
26/40 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ajatellut että pidän tipatonta, mutta tuntuu siltä että juomisessa ei ole enää mitään kivaa, joka kerta samanlaista istumista. Eri asia jos on järjestetty juhlat, synttärit, laivareissu tms. Tähän asti mennyt tammikuu tipatonta edellä mainittujen syiden vuoksi. Ja ah miten mukavaa olla hereillä tähän aikaa ilman mitään oloja. Tunnin päästä lähden salille. Tällainen on mukavampaa kuin viikonloppuisin ainakin yhdet kännit tapa.

t. Lapseton 25 v.

Vierailija
27/40 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 on myös onnellinen virkeistä ja raikkaista aamuista. Olen iloinen, jos saan tästä tammikuusta potkun ihan erilaiseen elämäntapaan, eli vain tavan vuoksi hörppiminen jäisi pois kokonaan. Juhlat tai kavereiden kanssa sunnittellut illanistujaiset voisivat riittää.

Vierailija
28/40 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton on vielä pitänyt. Viikonlopun illallisille kaipaan viiniä edelleen. Ei vaan maistu ruoka yhtä hyvältä vichyn kanssa. Muuten mukavan freesi ja levännyt olotila. Uni on parempaa ilman viinipullollista. Kasvot on myös virkeämmän näköiset. Paino ei ole kyllä tippunut, koska korvaan viinin nyt hyvällä suklaalla.

Vierailija
29/40 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin ja hyvin sujuu. On lienee jo ainakin 7-8- tipaton, jotenkin tullut vaan tavaksi joulukuun syöminkien ja juominkien jälkeen. Nautin suunnattomasti aina viiikonloppuiltaisin siitä että otan muutaman viinilasillisen. Mutta hyvä huomata että ilmankin voi olla.

Vierailija
30/40 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipattomalla ollaan miehen kanssa, ollaan pidetty tammikuu tipattomana jo pian 20 vuotta. Meilläkin kuluu liikaa alkoholia muuten, vähintään joka viikonloppu. Tipattomalla laitetaan iltaisin hyvää haudutettua teetä ja ruoan kanssa vettä tai vichyä. Eikä ole vaikeaa kn ollaan molemmat mukana.

Aamut on tosi paljon mukavampia näin ja ero tavanomaiseen näkyy ja tuntuu niin vaa'alla, kukkarossa kuin virkeydessäkin. Täytyy harkita helmikuun alussa asiaa, meidän olisi syytä jatkaakin vesilinjalla!

Vierailija
31/40 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tipaton sujunut. Ensimmäisen viikon aikana oli enemmänkin mielitekoja, kun oli paljon vapaata. tässä on useampi vuosi mennyt niin, että viikonloppuisin on tullut tissuteltua kotona, tai oltua eri kissanristiäisissä.

tää toinen viikko on ollut hyvä ja viikonloppuina on nollut kiva herätä raikkaana ja jaksavana. Melkein tulee mieleen, että onko sellaisessa kotona tissuttelussa mitään järkeä ;) 

aika paljon on teatterireissua ja kaverin synttäriä ja firman bilettä tässäkin kussa, mutta ihmeekseni niihin voi mennä selvinpäin.

Vierailija
32/40 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin pitää tipattoman tammikuun, mutta sitten työnantaja lähetti kolmen viikon Aasian-työmatkakiertueelle. Tipaton vaan ei onnistu kun koko matkan idea on luoda asiakassuhteita ja valtaosa niistä luodaan pitkillä illallisilla pitkän työpäivän jälkeen. Juomattomuus koetaan tietyissä tilanteissa suorastaan loukkauksena. Pidän sen sijaan helmikuun tipattomana, kun palaan takaisin.

Vierailija
33/40 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujuu. En siis varsinaisesti aloittanut, mutta nyt kun kysyit, niin hokasin ettenhän minä tän vuoden puolella ole ottanut pisaaraakaan, eli tipatonta on menty tähän asti, joten saa kyllä minun puolestani jatkua kuun loppuunkin. Toissa vuonna pidin tipattoman joka sitten venähti huhtikuulle saakka. Olen siis mies, jolle kyllä olut maistuu, silloin kun on maistuakseen, mutta pystyn kyllä olemaan juomattakin, ei siis ole tuo alkkomahooli ole minkään sortin ongelma meikäläiselle, eli en nyt varsinaisesti mitään tipattomia tarvitse, niitä kun tulee pidettyä ihan pitämättäkin.

Vierailija
34/40 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 täällä jälleen ja neljäs viikonloppu edessä Pepsi Maxin voimin. Tänään kävi mielessä, että olisi kiva ostaa huomenna olutta, kun miehelläkin on vapaa lauantai pitkästä aikaa. Hän varmaan ostaakin itselleen, mutta aion itse olla edelleen ilman. Viinipullo on ja pysyy pöydällä minun osaltani. Onko vielä muita, jotka ovat erityisesti haastaneet itsensä nyt raittiiseen tammikuuhun, muita joille tipattomuus ei ole normaali olotila?

Vierailija
35/40 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna olin ja tämän vuoden tammikuussa rv viikkoja, joten kyllä. Toinen tammikuu putkeen ilman alkoholia. Oli myös 3 uusvuos selvinpäin :)

Vierailija
36/40 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tuli aloitettua joulun jälkeen painonpudotuksen myötä ja sitä kesti kesäkuun puoliväliin.

Tänä vuonna mennyt vähän heikommin. Kolme viikkoa nyt oltu melkein kuivilla (yksi lonkero meni kun löytyi jääkaapista :).

T:suurkuluttaja

Vierailija
37/40 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi tipaton tammikuu2013 päälle...jatkuujatkuujatkuu, varokaa näin voi käydä :)

Vierailija
38/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitettiin mieheni kanssa, tammikuu ainakin tipatonta. Ekaa kertaa tällaiseen ryhdyttiin. Fiilikset tosi hyvät ;)

Vierailija
39/40 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös miehen kanssa sama projekti ja todellakin on syytä laittaa itsensä koville. Olemme suurkuluttajia ja se näkyy jo veriarvoissakin, triglyseridot koholla. MIehellä vielä enmmänkin arvoja pielessä. Eka viikonloppu takana ilman ansaittua "rentoutusta". Tänään kävi hetken mielessä, mutta meni ohi. Nenän alla on koko ajan viinipullo. Katsotaan ostaammeko olla avamatta. Tässä kuussa on vielä suuria juhliakin, joista on selvittävä.

Vierailija
40/40 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen viikonloppu edessä ilman. Tämähän sujuu hyvin. Onko muita tipattomia tsemppaamassa tammikuun ja kenties senkin jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi