Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tipaton tammikuu 2014, aloitiko sellaisen?

Vierailija
03.01.2014 |

Kysymys kuuluu niille, joille se on oikeasti perinne tai uusi projekti.

Miten sujuu?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittanut, en tarvitse sellaista, koska juon muutenkin vähän.

Vierailija
2/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äsken kaadoin lasiin sormenleveyden savuista Islay-viskiä, kun en muistanut enää koko juttua. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin. Toista kertaa elämässäni. Ihan hyvin sujuu. Joulukuussa tulee aina tissuteltua ja mässyteltyä, joten ihan hyvä aloittaa uusi vuosi terveellisesti ja kevyesti.

Vierailija
4/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin, katsotaan miten käy. Osa laihtumishaastetta!

Vierailija
5/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon muutenkin niin harvoin että saataa tullakin tipaton.

Vierailija
6/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipatonta jatkuu siihen asti kun saa lapset hoitoon ja viihteelle. Voi mennä kevääseen.

Vierailija
7/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aloitin, saas nähdä kuin käy.

Vierailija
8/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin minäkin. Myös osana laihdutusprojektia, että pääsee hyvin alkuun, kun kaikki turhat kalorit on poissa. Ehkä helmikuukin tipatonta.

Vierailija
9/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. en juo tipoittain vaan kannukaupalla. 

Vierailija
10/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin olla koko vuoden 2014 juomatta. Ja jos siinä onnistun niin toivottavasti ei sen jälkeen haluta enään koskaan juoda! En ole mikään suurkuluttaja, mutta inhoan omaa käyttäytymistäni humalassa...

Vierailija
11/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo tipaton tammikuu on niin typerää humpuukia. Varsinkin niiden keskuudessa, jotka ovat sen yhden kuukauden ilman ja muut vedetään senkin edestä. Miksei sitä tipatonta voi pitää pidempään ja alottaa muuna ajankohtana? Ei kuukausi ilman alkoholia ole kuin ongelmakäyttäjälle saavutus.

Vierailija
12/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:32"]Minusta tuo tipaton tammikuu on niin typerää humpuukia. Varsinkin niiden keskuudessa, jotka ovat sen yhden kuukauden ilman ja muut vedetään senkin edestä. Miksei sitä tipatonta voi pitää pidempään ja alottaa muuna ajankohtana? Ei kuukausi ilman alkoholia ole kuin ongelmakäyttäjälle saavutus.

[/quote]

Olen kohtuukäyttäjä ja pidän tipattoman. Eniten siitä tuntuvat mölisevän ne, jotka eivät pysty sitä pitämään.

Vierailija
13/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmakäyttäjiä on myös naisissa, äideissä, nuorissa, vanhuksissa. Joka ei pysty edes sitä 4 viikkoa olemaan ilman, on havahtumisen tarpeessa. Kannattaa kokeilla joskus, jos epäilyttää että homma ei tule onnistumaan.

Vierailija
14/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:32"]Minusta tuo tipaton tammikuu on niin typerää humpuukia. Varsinkin niiden keskuudessa, jotka ovat sen yhden kuukauden ilman ja muut vedetään senkin edestä. Miksei sitä tipatonta voi pitää pidempään ja alottaa muuna ajankohtana? Ei kuukausi ilman alkoholia ole kuin ongelmakäyttäjälle saavutus.

[/quote]

Olen kohtuukäyttäjä ja pidän tipattoman. Eniten siitä tuntuvat mölisevän ne, jotka eivät pysty sitä pitämään.

[/quote]

Itse vaan en ymmärrä sitä miksi olla vain yksi kuukausi ilman? Ja se on kyllä totta, että yleensä sellaisillä on jotakin sanomista toisen juomattomuuteen, jotka eivät itse pysty olemaan ilman.

Vierailija
15/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Kymmenen vuotta selvinpäin.

Sitä ennen yhä kovenevaa ryyppäämistä 25v, sitten kyllästyin ja laitoin korkin kiinni, eikä asiaan tarvinnut palata.

Tupakointi loppui samalla tavalla.

Myöhemmin kuin itselleni yliopistotutkinnon vanhan opistotasoisen jatkoksi ja siitä lähtien ollaankin oltu työmarkkinoiden käytettävissä. Joilla ei tunnu olevan minulle mitään käyttöä, vaikka olin aikanaan melko vastuullisissakin tehtävissä.

Vierailija
16/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on niin terveet elämäntavat, ettei tullut edes jouluna mässäiltyä tai tissuteltua. Tammikuussa on yhdet bileet, joissa ajattelin  juhlia ihan alkoholin voimalla...

Vierailija
17/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan joo perinteenä; aloitin tipattoman tammikuun vuonna 2008 tai 2009, en muista enää. Vielä jatkuu. Oikeastaan aloitin silloin laihdutuksen ja miehen kanssa päätettiin olla vuosi ilman niitä saunakaljoja. Sitten tuli toinen ja kolmas jne. vuosi. Alkoholi maistuu pahalle ja siitä tulee humalaan, ei tee siis mieli. Meillä on testi; kuinka kauan voi olla ilman alkoa, milloin on pakko jossaan kissanristiäisissä nostaa malja =).

Vierailija
18/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:09"]En. Minulla on niin terveet elämäntavat, ettei tullut edes jouluna mässäiltyä tai tissuteltua. Tammikuussa on yhdet bileet, joissa ajattelin  juhlia ihan alkoholin voimalla...

[/quote]

Niin eli pakko juoda bileissä, et pysty olemaan ilman alkoa!!!

Vierailija
19/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:09"]

En. Minulla on niin terveet elämäntavat, ettei tullut edes jouluna mässäiltyä tai tissuteltua. Tammikuussa on yhdet bileet, joissa ajattelin  juhlia ihan alkoholin voimalla...

[/quote]

"Kysymys kuuluu niille, joille se on oikeasti perinne tai uusi projekti."

Vierailija
20/40 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:09"]En. Minulla on niin terveet elämäntavat, ettei tullut edes jouluna mässäiltyä tai tissuteltua. Tammikuussa on yhdet bileet, joissa ajattelin  juhlia ihan alkoholin voimalla...

[/quote]

Eli et pysty olemaan bileissä selvinpäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan