Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaverillani on mies jota kukaan ei voi sietää kännissä

Vierailija
03.01.2014 |

Miksi ihmeessä joidenkin luonne muuttuu niin kamalasti kun he juovat. Kaverillani on ihan mukava aviomies joka on kuitenkin todella ilkeä ja väkivaltaisen oloinen kännissä. Miten naiset sietävät tälläisiä luonnehäiriöisiä tyyppejä..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi sietää miestäni kännissä. Minun ei tarvitse nähdä häntä kännissä jos en halua, näin minä olen asian järjestänt ja voin sietää tätä "luonnehäiriöistä" miestä.

Kaikki ihmisethän muuttuvat jonkun verran humaltuessaan, missä se luonnehäiriön raja sitten menee? Jos on väkivaltaisen _oloinen_?

Vierailija
2/19 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet kaverinne kanssa asiasta? Mitä hän on asiasta mieltä? Meillä oli sama ongelma yhden yrittäjän kanssa ja lopulta hän äityikin väkivaltaiseksi. Se avasi kaverin silmät. Ikävä homma lapsen kannalta, mutta äijä sai mitä tilasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei tietääkseni ole vielä ollut väkivaltainen mutta olen kuullut miehen haukkuvan vaimoaan kännissä todella ilkeästi. Muutenkin mies vaan naljailee kaikille kännissä mutta vaimo näyttää hyväksyvän tämän kun lähtee aina mukaan baareihin.

Vierailija
4/19 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tuore avioliitto. Yleensä nuo ongelmat vain pahentuvat vuosien myötä

Vierailija
5/19 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tuore avioliitto. Yleensä nuo ongelmat vain pahentuvat vuosien myötä

Vierailija
6/19 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaverillani on mies jota kukaan ei voi sietää kännissä"

Sano kavereillesi, että ovat selvin päin tämän miehen seurassa. :)

Vierailija
7/19 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mies oli samanlainen, sen ei tarvinnut juoda kuin yksi keskiolut niin muuttui ykskaks ihan kusipääksi kuin olisi jostain napista painettu. Kaikenlisäksi, se mies joi vuosi vuodelta yhä vaan enemmän  ja oli lopulta ihan alkoholisti, ei pystynyt enää käymään töissäkään kun ryyppäsi ja riehui vaan. Siskoni katseli tuollaista touhua 10v ennenkuin lopulta tajusi erota.

Vierailija
8/19 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, minulla oli ennen poikaystävä jota kukaan ei voinut sietää selvänäkään. Rumasti käyttäytyvä sisäänlämpiävä kusipää. Ei kai tuo känniääliöys ole kovin olennainen asia jos ette humallu usein.

Vierailija
9/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:46"]Minulla myöskin kokemusta muuten täydellisestä miehestä, hoitaa kotia ja lemmikkieläimiä, rakastaa minua yli kaiken ja on valmis auttamaan ja tukemaan missä vain. Tiskaa, pyykkää hoitaa kaiken täydellisesti mutta...

Kun känni niin ei osaa lopettaa juomista kunnes tapahtuu ns. Patologinen humala. Juoksee joka naisen perässä, haukkuu mut alimpaan helvettiin ja olettaa minun vahtivan jatkuvasti, kieroilee ja pokailee muita ja valehtelee.

Seuraavana aamuna sitten eipä muistakkaan kummasti mitään..

Lopettanut juomisen määräaikaan mutta mitä sitten kun tämä juominen taas alkaa?

Sanoo että tahtoo lopettaa ja vihaa itseään kännissä vaan minkäs teet kun en voi mitenkään olla niin itsekäs että pyytäisin koko lopun elämän absolutismia tältä kaverilta.

Mitäs nyt sitten?

[/quote]

Ehdoton juomiskielto

Vierailija
10/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:46"]Minulla myöskin kokemusta muuten täydellisestä miehestä, hoitaa kotia ja lemmikkieläimiä, rakastaa minua yli kaiken ja on valmis auttamaan ja tukemaan missä vain. Tiskaa, pyykkää hoitaa kaiken täydellisesti mutta...

Kun känni niin ei osaa lopettaa juomista kunnes tapahtuu ns. Patologinen humala. Juoksee joka naisen perässä, haukkuu mut alimpaan helvettiin ja olettaa minun vahtivan jatkuvasti, kieroilee ja pokailee muita ja valehtelee.

Sanoo että tahtoo lopettaa ja vihaa itseään kännissä vaan minkäs teet kun en voi mitenkään olla niin itsekäs että pyytäisin koko lopun elämän absolutismia tältä kaverilta.

Mitäs nyt sitten?

[/quote]

Mä en sietäisi tollasta.. kauanko ootte ollut yhdessä..

Vierailija
11/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi käskeä olla ilman viinaa? Voihan sitä käskeä olla pettämättä vai onko sekin kohtuutonta? Jokaisessa parisuhteessa on omat rajansa, teillä vaan raja menee siinä. Ja jos sen ylittää, se oli sit siinä.

Vierailija
12/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 16:45"]Miksi ihmeessä joidenkin luonne muuttuu niin kamalasti kun he juovat. Kaverillani on ihan mukava aviomies joka on kuitenkin todella ilkeä ja väkivaltaisen oloinen kännissä. Miten naiset sietävät tälläisiä luonnehäiriöisiä tyyppejä..

[/quote]Voi luoja! Siten miten ne ukot voi sietää sunlaisia naisia! Pikemminkin tyttöjä. Ei taida kuulua sulle joten älä vahtaa sitä.

Vierailija
13/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 21:46"]

Minulla myöskin kokemusta muuten täydellisestä miehestä, hoitaa kotia ja lemmikkieläimiä, rakastaa minua yli kaiken ja on valmis auttamaan ja tukemaan missä vain. Tiskaa, pyykkää hoitaa kaiken täydellisesti mutta...

Mitäs nyt sitten?

[/quote]

asenna etukäteen kamera filmaamaan ja näytä video seur päivänä miehelle. Saattaa lopetaa pyytämättäkin.

Vierailija
14/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tuollainen mies vaan pahenee ajan mittaan,  alkoholisoituu ja tulee yhä vaan aggressiivisemmaksi. Sillä on kännihulluusgeeni, MAOA.

Vierailija
15/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myöskin kokemusta muuten täydellisestä miehestä, hoitaa kotia ja lemmikkieläimiä, rakastaa minua yli kaiken ja on valmis auttamaan ja tukemaan missä vain. Tiskaa, pyykkää hoitaa kaiken täydellisesti mutta...

Mitäs nyt sitten?

[/quote]

Etkö tiedä mikä on MAOA? Nyt kannattaisi sitten oppia tietämään, ennenkuin
menet naimisiin tämän miehen kanssa ja teet lapsia.

Tuohon ei auta mikään.

Vierailija
16/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 22:10"]

Mitäs nyt sitten?

[/quote]

asenna etukäteen kamera filmaamaan ja näytä video seur päivänä miehelle. Saattaa lopetaa pyytämättäkin.

[/quote]

Tämä mies oli kuin oma mieheni! Juuri samanlainen!

Se kuvaaminen ei auta asiaa. Itse olen tehnyt sitä muutaman kerran, mutta oma mies naureskelee sen jälkeen, kun on jaksanut katua jonkun aikaa. Ei ne muutu...

Vierailija
17/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muutu ku pahemmiksi. Varsinkin kun tulee lapsia ja stressiä:(((

Vierailija
18/19 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt sitten?

Vierailija
19/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kännispäissäni siedä ketään.