Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teistä noloa, laivalla pyysin pöydän kauas lapsiperheistä

Vierailija
03.01.2014 |

Olimme neljän aikuisen kanssa reissulla, ravintolassa oli pöytiinohjaus. Huomasin äänekkäitä lapsiperheitä ravintolan etuosassa ja halusimme olla rauhassa. Oliko mielestänne kohtuullinen pyyntö. Minusta toimin erittäin järkevästi kaikkien edun kannalta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:05"]

Miksi niitä lapsia pitää lainkaan tuoda julkisille paikoille. Eikö niitä lapsia voisi pitää päiväkodissa tai vaikka isovanhempien luona sillä aikaa kun vanhemmat käyvät kaupassa, ravintolassa tai ylipäätään ihmisten ilmoilla?

[/quote]

tai sitten voisi lopettaa kilpailemisen siitä kuka meluaa eniten. Hengissä pysyy vaikka suu pidetään kiinnikin joskus. Niin se vain on että eläinkunnassakin saa potkun tai kurinpalautuksen muulta laumalta jos ei osaa olla.

Vierailija
42/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt ap yhtään nolosti. Olisin tehnyt itse ihan samalla tavalla nyt kun tuli tällainen mieleen.

Noloa olisi varmaan jos pyytäisin pöydän kaukana lapsista kun matkustamme itse lapsemme 5v. kanssa. Hän ei rieku, melua, keiku tuolilla tmv. ravintolassa. Ei ole koskaan tehnyt näin. En todellakaan usko että tämä johtuu erinomaisesta kasvatustaidostani. Toivottavasti vähän siitäkin mutta eiköhän eniten kyse ole kuitenkin luonteesta. On tuskaa istua keskellä lapsiperheitä joiden lapsista iso osa nyt kuitenkin käyttäytyy riehakkaasti mutta en kehtaa pyytää rauhallista pöytääkään kun tosiaan meilläkin on lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta voi tarttua niskavilloista tai niskaperseotteella kantaa pois jos hänen takiaan kaikki muut kärsivät.Niin se vain on.

Vierailija
44/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:13"]

Et tehnyt ap yhtään nolosti. Olisin tehnyt itse ihan samalla tavalla nyt kun tuli tällainen mieleen.

Noloa olisi varmaan jos pyytäisin pöydän kaukana lapsista kun matkustamme itse lapsemme 5v. kanssa. Hän ei rieku, melua, keiku tuolilla tmv. ravintolassa. Ei ole koskaan tehnyt näin. En todellakaan usko että tämä johtuu erinomaisesta kasvatustaidostani. Toivottavasti vähän siitäkin mutta eiköhän eniten kyse ole kuitenkin luonteesta. On tuskaa istua keskellä lapsiperheitä joiden lapsista iso osa nyt kuitenkin käyttäytyy riehakkaasti mutta en kehtaa pyytää rauhallista pöytääkään kun tosiaan meilläkin on lapsi.

[/quote]

Voit hyvinkin ollakin minua parempi kasvattaja, mutta mä ajattelin just noin kun mulla oli vain yksi rauhallinen 5-vuotias. Nyt on tullut reippaasti lisää ymmärrystä perheille, joissa lapset eivät aina käyttäydy kuin enkelit, vaikka omatki (nyt 3) ovat edelleen varsin hyväkäytöksisiä. 5-vuotias ainokainen vaan on niin paljon pelkästään aikuisten kanssa, että käyttäytyy usein valovuosia aikuismaisemmin kuin ison perheen vaikkapa kolmas lapsi. Vaikka toki luonne- ja kasvatuseroja on ja ne vaikuttavat myös paljon. Mulla on vaan ollut niin sama tilanne ja kokemus 5-vuotiaasta, joka sitten muuttui kun syntyi lisää lapsia.

Vierailija
45/48 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön usein aautossa tämän takia.

Vierailija
46/48 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään, mutta ei ne siellä laivalla välttämättä tiedä mihin pöytiin on tulossa lapsia, ihan pienimmät kun menee maksutta.

Vierailija
47/48 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapset jo aikuisia. Mutta iän kaiken, silloin kun lapset on olleet  pieniä, jos ei ole mukana,  olen ilman lapsia etsinyt paikan kaukana leikkipaikasta. Mutta siihen on vaikea vaikuttaa, ketä jälkeenpäin pöytään tulee. Viimeksi otimme rauhallisen pöydän. Viereen tuli, kun olimme jo tilanneet,  kaksi lapsiperhettä samaa seuruetta...aikuisethan siinä eniten huusivat, kun eivät tulleet muuten kuulluksi. Pienin oli rauhallisin. 

Vierailija
48/48 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein toimittu. Myös niitä lapsia kohtaan. Niin usein on saanu laivalla pelätä lasten puolesta niitä känniläisiä aikuisporukoita, joilla kontrolli pettäny täysin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan