Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teistä noloa, laivalla pyysin pöydän kauas lapsiperheistä

Vierailija
03.01.2014 |

Olimme neljän aikuisen kanssa reissulla, ravintolassa oli pöytiinohjaus. Huomasin äänekkäitä lapsiperheitä ravintolan etuosassa ja halusimme olla rauhassa. Oliko mielestänne kohtuullinen pyyntö. Minusta toimin erittäin järkevästi kaikkien edun kannalta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Mä itse matkustan melkein aina lasten kanssa, mutta kun matkustan ilman lapsia, niin ei mua muiden lapset häiritse. Jos omat möykkää, niin lopetan sen alkuunsa ja häpeän silmät päästäni. Muiden kakaroiden metelöinnit tai itkemiset eivät häiritse, kunhan eivät ala tunkemaan mun pöytään.

Vierailija
2/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa oo mitään tyhmää, järkevästi teit. Ootko nyt siis laivalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Et ole ainakaan täällä valittamassa niistä meuhkaavista lapsista.

Minullakin on lapsia ja silti tahdon joskus syödä rauhassa, ilman omien tai muidenkaan lapsien hälinää.

Vierailija
4/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. En itsekään halua kuunnella meluavia kakaroita ravintolassa. 

Vierailija
5/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pyytäisin minäkin, jopa omien teinieni kanssa, he eivät möykkää. 

Vierailija
6/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin tekisin. Laivalla varsinkin lapsiperheet saavat aikaan hirveän sirkuksen, kukaan ei istu pöydässä kahta sekuntia kauempaa, joltain aina jotain puuttuu, järjetöntä sähläämistä.  Minullakin on lapsia, mutta ikinä ei olla ravintolassa kuin sekopäät pallomeressä.

Vierailija
7/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit! Pyydän samalla tavoin jos olen ilman lapsia ravintolassa tai jos varaan junalippua niin pyydän paikan kaukaa leikkivaunua. Enkä kyllä suuttuisi jos lapsien kanssa jossain ja kuulisin aikuiselta saman pyynnön!

Vierailija
8/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oikein teit, jos rauhassa halusit syödä. Ihmiset eivät osaa kasvattaa lapsiaan.

Korrektia eri ravintoloilta olisi muutenkin, että lapsiperheet ja aikuisseurueet ohjattaisiin eri puolille paikkaa, jotta kaikki saisivat olla omanlaisessaan seurassa. 

Vierailija
9/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa siinä on? Jos tilaa oli ja saitte paikat, kaikki voittivat.

Vierailija
10/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ollut mitään muuta noloa, kuin laivalla oleminen. Junttipaikkojen numero 1.

Vierailija
11/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit! Tyylikkäästi asian voi esittää niin, että pyytää pöytää mahdollisimman huomaamattomasta paikasta, missä "lapset eivät näe humalahakuista alkoholinkäyttöämme".

Vierailija
12/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kakkonen sekoili. En tarkottanut, että on noloa pyytää pöytää kauas lapsiperheistä. Mä ainakin häpeisin silmät päästäni, jos mun lapset möykkäis ja vieressä istuis joku hienompi aikuisporukka juhlistamassa jotain shampanjoiden kanssa.

Tarkoitin, että onhan se ok.

Vierailija
13/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pyydän pöytään, joka ei olisi lapsiperheen vieressä. Kerran pyydettiin miehen kanssa jopa vaihtoa, kun meidät oli jo ohjattu lapsiperheen viereen. Siinä vaan oli ihan hirveä meteli ja sähläys, joten pyydettiin päästä toiseen pöytään ennen kuin ruuat tuli. Yllätyin muuten Tallinnassa syyslomalla, kun jouduttiin aamupalalla pöytään, jossa oli pikkulapsiperhe, ja nämä lapset osasivatkin käyttäytyä. Mitään häiriötä ei lapsista ollut. Todella harvinaista.

Vierailija
14/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Se on vain merkki siitä, ettet ole kovin kiva ihminen. Mutta se johtuu varmaan siitä, ettet ole saanut tarpeeksi hyvää hoivaa lapsena.

Vierailija
15/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 16:55"]

Ei ole noloa. Se on vain merkki siitä, ettet ole kovin kiva ihminen. Mutta se johtuu varmaan siitä, ettet ole saanut tarpeeksi hyvää hoivaa lapsena.

[/quote]

Ja höpön höpön. Jos itsekkin lähden matkalle aikuispoppoolla, en todellakaan halua kuunnella naapuripöydässä oleven lapsiperheen "ruokailua" . Ja tällä ei kivalla ihmisellä on 5 aikuisiässä jo olevaa lasta.

Vierailija
16/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Täytyy muistaa kysyä ensi kerralla.

Vierailija
17/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi juntti nyt nostaa tästä jutun ja haluaa kertoa asiasta? Tämähän on ollut tavallista maailman sivu, jos haluaa olla rauhassa, niin pyytää sellaista pöytää, missä mahdollisesti voi olla.

Onko juntti vain nyt ekaa kertaa jossain vitun ravintolassa? Vielä laivalla, spede!

Vierailija
18/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sovelias pyyntö. Tosin minulla on käynyt niinkin, että viereisen pöydän aikuiset ovat lähtiessään tulleet kehumaan, kun lapseni ovat käyttäytyneet niin hyvin. Tällainen lämmittää mieltä.

Vierailija
19/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluan kauas venäläisistä

Vierailija
20/48 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 16:43"]Ei tuossa ollut mitään muuta noloa, kuin laivalla oleminen. Junttipaikkojen numero 1.

[/quote] aijaa, mun mielestä oli ainalin nuorena hyvä keino matkustaa saksaan, kun rahat ei riittäneet lentämiseen. Poikaystävä asui saksassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän