Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Mangon makuisia karjalanpiirakoita.
Haluasin löytää jostain 15 cm halkaisijaltaan kertakäyttöisiä foliovuokia. Myyjäisiin tekisin pikkupiiraita noihin vuokiin suoraan. Saa vinkata jos joku tietää mistä löytyy, itse en ole löytänyt muuta kuin kestomalleja. Nimenomaan pyöreitä.
Vierailija kirjoitti:
Haluasin löytää jostain 15 cm halkaisijaltaan kertakäyttöisiä foliovuokia. Myyjäisiin tekisin pikkupiiraita noihin vuokiin suoraan. Saa vinkata jos joku tietää mistä löytyy, itse en ole löytänyt muuta kuin kestomalleja. Nimenomaan pyöreitä.
https://www.ebay.com/itm/151878646102?hash=item235cac3956:g:mYgAAOSwzIN…
20 x 6" Round Aluminium Tin Foil Dish Baking Pie Quiche Tart Tray
Varmaan kokaiinia ja testosteronia noin alkuun. En oikein ymmärrä miksi noita ei voi myydä vapaasti.
Suomessa on huonosti saatavan muuta kuin kotimaisia puulajeja. Tarvitsisin pyökkirimaa 25 x 25 mm mutta kun ei ole ainoatakaan kauppaa Suomesta mistä saisi. Pitää tilata taas kerran Saksasta kuten tilasin puupallot (ilman reikää), vaatteet, lenkkikengät jne lukuisat tavarat kun Suomesta ei yksinkertaisesti saa.
Hyvää valmista kasvispastaa ilman sieniä. Aina ei jaksa itse kokata.
Persiljasitruunavoita kievinkanan täytteeksi.
Sitä olisi näppärä ostaa valmiina.
Cbd öljyä, jota voisi käyttää syövän parantamiseen. Aivan älytöntä, että 2022 tätä tuotettaei ole laillistettu!!!!
Fazerin turkinpippurisuklaata patukoina.
Turkinpippurimunkkeja ympäri vuoden.
Cartedorin tiramisu jäätelöä, tupla black ja se yksi Kinder Buenoa muistuttavan patukan. Kaikki hyvä lopetetaan aina
Hyvää kahvin makuista jäätelöä. Saa vinkata!
Vegaanisiaj a gluteenittomia jätskejä jotka ei maksa tolkuttomasti ja joiden makuvaihtoehtoina olisi myös jotain vähän erikoisempia, kuin ne samat minttu, suklaa jne kaikilla merkeillä samat) Esimerkiksi miten olisi vaikka seuraavat maut? kahvi, korvapuusti? omenahyve? Banoffee? Kookostoska? mantelimassa? hattara? Siis jotain semmoisia että ei maidottomatkin vois haluta kokeilla.
Noiden lisäksi myöskin kaipailisin esimerkiksi sellaisia pehmeitä gelatomaisia vegaanisia sorbetteja...se Tötterön mansikka-raparperi on vähän sellainen, koostumukseltaan tosi onnistunut. Mutta harmi että saa vaan siinä pikkupurkissa ja sitäkään ei meinaa löytää melkein mistään. Se chilisalmiakkikin on ihan ok, mutta se ei sovi kahvin kanssa ollenkaan, niin en osaa kavata sitä. Mutta jotain muita ihania makuja niihinkin kuten pinacolada, sitruunamarenki, kirsikka jne.
JIM-patukoita sellaisina kuin ne oli ennen kun niissä oli marmeladia eikä mitään vaahtoa.
Vadelman makuista tuorejuustoa.
Toivoisin ettei nykyajan elintarviketeollisuus ja kauppiaat olisi kuin heillä olisi kaikilla ADHD.
Tuotteita saisi pitää valmistuksessa ja myynnissä kauemmin.
Maustettua raejuustoa! Esim. persikan makuista tms. Laittakaa vinkkiä Valiolle tästä!
Cittareissa on Finduksen sienitagliatelle pakasteena.