Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?

Vierailija
10.10.2020 |

Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.

Kommentit (2614)

Vierailija
261/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoretta rakuunaa. Ei jostain syystä löydy enää mistään. Miksi?

Vierailija
262/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anytime ripsiväri sinisenä.

Kaikki Anytimen meikit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtokananmunia.

Yksin elävänä en tarvitse kuutta kerralla.

Laita kananmunat jääkaappiin, niin ne säilyvät hyvinä vähintään kuukauden yli Parasta Ennen päivänsä. Kai vähän kananmunia syövä ihminenkin saa 6 kpl käytettyä puolentoista kuukauden aikan?

Yksittäisiä kananmunia voit ostaa vaikka torilta tai muista erikoispikkumyymälöistä.

Vierailija
264/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvishyytelöä. Joskus oli ainakin K-kaupoissa myytävänä kasvisversio lihahyytelöstä (aladobista).  Sisälsi mm. paprikaa ja porkkanaa palasina ja oli tosihyvää esimerkiksi leivän päällä. Kevyt herkku, joka sitten    hävisi kaupoista. Haikeana muistelen!

Vierailija
265/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollista rotanmyrkkyä

Kaikki myrkyt pitäisi poistaa myynnistä. Onneksi asiassa ollaan menty jo parempaan suuntaan.

Vierailija
266/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallisuutta ja hiljaisuutta. Kauniita unia.

Milloinka niitä on ollut kaupassa myytävänä?

Vierailija
267/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtokananmunia.

Kyllä taas on uusavuttomuus huipussaan. Ei kai kukaan perheellinenkään käytä kaikkia ostamiaan munia tai muitakaan elintarvikkeita KERRALLA? Munat säilyy viikkotolkulla ja jos ne viisi nyt on tosiaan ylimääräisiä niin anna tai myy ne jollekulle. Osta jonkun kanssa kimpassa se kenno. Joskus on neljän munan kennojakin myynnissä ainakin meidän lähikaupassa. Vink vink, kauppiailta voi myös toivoa niitä tai irtomunia.

Vierailija
268/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissinin aitoja Cup noodleseja, yakisobaa ja ramunea. Mutta eihän niitä saa tän tuppukylän marketeissa myydä. Kunnon cup noodles ei saa edes Helsingistä :(

Vierailija
269/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä järvikalatuotteita saa kaupasta. Apetit tuotteissa on esim. järvikalapuikot

Vierailija
270/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halunnut ostaa vaikka:

3m pätkän alumiiniputkea, 2m pätkän sen sisään sopivaa alumiiniputkea....

2mm alumiinilevyä pieniä paloja.

215× 30cm palan 0,5mm kirkasta polyeteenilevyä.

Ei ole onnistunut.

Vierailija
271/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alusta huonekasville (+50kg) mikä pyörii 360 astetta automaattisesti kerran tai kaksi päivässä. Uskokaa tai älkää, näitä ei yksinkertaisesti ole olemassa

Kasvit ei tykkää siitä kääntelystä - toisia ei saa kääntää koskaan! Esimerkiksi iso upea Jakaranda pudotti lehdet samantien, kun ei sitä asiaa huomattu:-(

Mulla on sellainen rullien päällä oleva kaupasta ostettu alusta, muovinen. Harmi vaan, et rullia on vain 4. Kun kasvi kasvaa, kääntyy kohti valoa, se kaatuu neljällä rullalla: kun laittaa 5 sellaista, ei kaadu koskaan. Mies tekee sellaiset, joten ei niitä tarvi kauppaan tilata. Viidellä rullalla se painokin jakautuu paremmin, ei tule lattiaan siirtojälkiä.

Ikeasta saa sellaisia puisia pyöriviä tarjottimia, vois toimia. Ei oo tosin rullia alla, joten ei vois siirtää ku nostamalla.

Vierailija
272/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeankokoiset polkupyörät minulle sopivassa hintaryhmässä on myyty loppuun maahantuojia ja valmistajia myöten.

Vierailija
273/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susette-vanukasta.

Tämä! Lisäksi Metsätähti ja Yoplait viidakkojugurtit jotka oli kai lapsiperheille. Apinan kuvallinen purkki sisälsi banaania jne.

Vierailija
274/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustaherukkatäytteisiä After eightejä.

Piparminttukarkkeja, joiden valmistus lopetettu (en muista merkkiä, sini-valkoraidallinen pussi).

Lohisäilykettä, jossa ruodot mukana (ei tehdä enää).

Kalanperkeitä.

Kalajauheliha Särvintä.

Tuota Särvin kalajauhelihaa on taas saanut omasta kaupasta. Oli pitkään poissa, mutta nyt ilmeisesti uusi valmistaja nykyisin ja nyt taas myynnissä. Ostin pari viikkoa sitten. S-market kyseessä.

Kyllä piparminttukaramellipusseja, sinivalkoiset, on kaupoissa. Fazerin Marianne karkkipussit. Itse ostin vähän aikaa sitten.

Vierailija
275/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtokananmunia.

Kyllä taas on uusavuttomuus huipussaan. Ei kai kukaan perheellinenkään käytä kaikkia ostamiaan munia tai muitakaan elintarvikkeita KERRALLA? Munat säilyy viikkotolkulla ja jos ne viisi nyt on tosiaan ylimääräisiä niin anna tai myy ne jollekulle. Osta jonkun kanssa kimpassa se kenno. Joskus on neljän munan kennojakin myynnissä ainakin meidän lähikaupassa. Vink vink, kauppiailta voi myös toivoa niitä tai irtomunia.

Enpä nyt lähtisi itse noin aggressiivisesti toista moittimaan, mutta tässä bonusfakta: munien parasta ennen -päivämäärä on todellakin vain parasta ennen. Tänään paistoin aamiaiseksi kaksi munaa joiden päivämäärä oli elokuun puolivälissä, ilman mitään ongelmia. (täällä siis toinen sinkku joka käyttää munia tosi harvoin)

Vierailija
276/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanaraastetta valmiina. Laiska kun on mutta porkkanaraasteen suurin ystävä niin haluaisin että saisi kaupasta valmiina :'(

Vierailija
277/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Olen halunnut ostaa vaikka:

3m pätkän alumiiniputkea, 2m pätkän sen sisään sopivaa alumiiniputkea....

2mm alumiinilevyä pieniä paloja.

215× 30cm palan 0,5mm kirkasta polyeteenilevyä.

Ei ole onnistunut.

Eli ongelma on se, että noita materiaaleja saa vain kokonaisina, putkia 6m salkoina, levyjä kokonaisina(noin 3 neliömetriä).

Projektiin, johon vaaditaan useampi pätkä eri kokoista alumiiniputkea, olisi hankittava 6m salko kutakin kokoa.

Vierailija
278/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustaherukkatäytteisiä After eightejä.

Piparminttukarkkeja, joiden valmistus lopetettu (en muista merkkiä, sini-valkoraidallinen pussi).

Lohisäilykettä, jossa ruodot mukana (ei tehdä enää).

Kalanperkeitä.

Kalajauheliha Särvintä.

Tuota Särvin kalajauhelihaa on taas saanut omasta kaupasta. Oli pitkään poissa, mutta nyt ilmeisesti uusi valmistaja nykyisin ja nyt taas myynnissä. Ostin pari viikkoa sitten. S-market kyseessä.

Kyllä piparminttukaramellipusseja, sinivalkoiset, on kaupoissa. Fazerin Marianne karkkipussit. Itse ostin vähän aikaa sitten.

Itse ostin Marianne karkkipussin, sinivalkoisia, oli joko Lidl tai S market. Niitähän nyt voi olla jo kun joulukarkkeja nii rasioissa.

Vierailija
279/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aakkoset sweet and sour karkkipussi.

Ne oli mun lemppareita.

Miksi juuri niitten piti poistua kaupan hyllyiltä?

Vierailija
280/2614 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisia Lucky Charms muroja, mutta niitä ei saa mistään. Yhdessä vaiheessa oli Cittarin "makuja maailmalta" -hyllyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi