Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Popcornien päälle siroteltavaa maustetta kuten leffateatterissa. Poistuivat myynnistä kuutisen vuotta sitten kai jonkun direktiivin vuoksi?
Tummasta suklaasta tehtyjä suklaamunia. Ihan käsittämätöntä, ettei niitä ole yhden yhtä, kun tumma suklaa on muuten niin suosittua!
Pikalimaa
Sopivat ja tukea antavat rintsikat (tissini tyhjät riipputissit)
Kulmakarvaperuukkeja
Shake-purukumia, MAC-limonadia, Roope Ankan-kolikoita, Baltic Exoticia, 99 bensiiniä, kaasutinmoottorisia autoja, suomalaisvalmisteisia kumisaappaita....
Fazerin tummaa Dumlea pelkästään omassa pussissa, ei sekoituksena. Niitä on olemassa vain fazun mainoksissa.
Maailman parasta kynsilakkaa, jota ostin jenkeistä walmartista. Kiinalaiset pilasi sen nettimarkkinat kopiolla.
Root Beer Soda Stream -uutetta. Amerikasta saa mutta Suomesta/Euroopasta ei.
Vierailija kirjoitti:
Tummasta suklaasta tehtyjä suklaamunia. Ihan käsittämätöntä, ettei niitä ole yhden yhtä, kun tumma suklaa on muuten niin suosittua!
Kannattaa katsoa tubesta suklaamunien maistelu -videoita (lol). Näkee jos jossain on tummaa/semitummaa suklaata.
Terva-pastiroleja ja mustaherukkatrippiä kolmiotetrassa. Jonnet ei muista
Useita aasialaisia mausteita yms. Sokerittomia, esimerkiksi stevialla makeutettuja suklaatuotteita ja makeisia, vähähiilihydraattista leipää, häränhäntiä, possunkylkeä kokonaisena palana, muitakin metsäsieniä kuin kantarelleja ja suppilovahveroita, shiratakinuudeleita, udonnuudeleita... Näitä olen viimeisten kuukausien aikana kaivannut.
Kola jossa on vähemmän kofeiinia tai ei lainkaan, mansikka/hedelmä/marja -pastilli ilman makeutusaineita tai mentholia, vaalea fudge jossa mansikkapalat tms sisällä, yrttivalkosipuli purkissa ja kevyt cheddar - ei liian kevyt. Leipomotuotteet ilman liikaa rasvaa ja sokeria, osassa voisi olla ja marja /hedelmä -täyte. Tuoreet hedelmät ja vihannekset.
Vierailija kirjoitti:
Root Beer Soda Stream -uutetta. Amerikasta saa mutta Suomesta/Euroopasta ei.
Samoin julmust-uute!
Vierailija kirjoitti:
Kola jossa on vähemmän kofeiinia tai ei lainkaan, mansikka/hedelmä/marja -pastilli ilman makeutusaineita tai mentholia, vaalea fudge jossa mansikkapalat tms sisällä, yrttivalkosipuli purkissa ja kevyt cheddar - ei liian kevyt. Leipomotuotteet ilman liikaa rasvaa ja sokeria, osassa voisi olla ja marja /hedelmä -täyte. Tuoreet hedelmät ja vihannekset.
Laitilan Rio-cola on kofeiiniton.
Vierailija kirjoitti:
Jolt Colaa en ole nähnyt täällä Suomen kaupoissa myytävän. Kertokaa jos joku olette bonganneet.
Viimeksi olen nähnyt Puuilossa ja Verkkokauppa.comissa.
Paseerattua tomaattia. Miksi sitä ei saa?
Clotted cream kiinnostaisi myös.
Suomalaisia luomujuureksia/kasviksia! Isoista kaupoista saa luomuna porkkanaa ja ehkä punajuurta, lyhyenä aikana vuodesta. Kaipaisin mm. lanttua, palsternakkaa, naurista, lehtikaalia, juuriselleriä.
Myöskään monia Suomessa pärjääviä kasviksia, kuten mustajuurta tai pensaspapuja, ei saa kaupoista, koska eivät sovi niin hyvin tehotuotantoon. Täytyy vain viljellä itse...
Vierailija kirjoitti:
Useita aasialaisia mausteita yms. Sokerittomia, esimerkiksi stevialla makeutettuja suklaatuotteita ja makeisia, vähähiilihydraattista leipää, häränhäntiä, possunkylkeä kokonaisena palana, muitakin metsäsieniä kuin kantarelleja ja suppilovahveroita, shiratakinuudeleita, udonnuudeleita... Näitä olen viimeisten kuukausien aikana kaivannut.
Aasiakauppoja ja lihakauppoja on jokaisessa isommassa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pashaa!
Pitäis olla lakisääteistä, että sitä olis saatavilla ympäri vuoden - ei vaan pääsiäisenä!
Laskiaispullia myös!
Voi että, ja runebergin torttuja!! Eikö voisi tehdä yhden hyllyn kaupassa, josta saisi tarvittaessa kaikki kausituotteet, jos sattuu laiskiaisettamaan vaikka lokakuussa :)
Laskiaispullia myös!