Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Yksi päivä harmittelin, että miksei tuoreosastolla myydä sitruunaruohoa, niin kuin vaikka basilikaa.
Zinc
Paljon muitakin Aasialaisia yms. mausteita puuttuu, joita varmaan pystyisi kasvattamaan .. (edes joskus)
Kunnollisen ergonomisen näppiksen. Niitä ei saa kaupoista, koska kukaan ei edes valmista.
Sitten erinäisiä tuotteita, joita ei enää valmisteta, esim. Pirkka-lakritsijäätelöpuikkoja.
Joitakin sellaisia luostarioluita, joiden jälleenmyynnin luostari itse on kieltänyt.
Viiniä. Asuin nuorempana keskieuroopassa, sinne on ikävä.
Jolt Colaa en ole nähnyt täällä Suomen kaupoissa myytävän. Kertokaa jos joku olette bonganneet.
Pehmeää kinuskitoffeeta, sellaista missä on minttua tai mantelia.
Minä olen monesti etsinyt ihan niitä tavallisia halpoja kalapuikkoja, mutta tyhjänä on hyllyt aina kun etsin.
Onhan niitä kyllä älyttömästi tuotteita joita tällaisen pienen kunnan kaupoista ei saa. Ja joskus on tullut tilattua ulkomailta ruokatarvikkeita joita tuskin on koko Suomessa kauppojen hyllyillä,
Vierailija kirjoitti:
Kurpitsasosetta. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte mistä voisi löytää.
K-kauppojen Amerikka-hyllyissä saattaa olla syksyisin. Jos kaupungissasi on englantilaisiin tuotteisiin keskittynyt kauppa, niin siellä saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Viiniä
Mä ostaisin satunnaisesti hyvää single malt whiskyä. Nykyveroilla viini ei oikein maistu sen hintansa arvoiselta ruokajuomana, moni alkoholiton on hintaansa nähden paljon sopivampi ruokajuomana.
Höh. Eikö järvikalapuikkoja oikeasti saa tällä hetkellä? K-kaupasta ostin kesällä viimeksi.
Jonkun tuuraamaan itseäni töihin
Savoijinkaalia on harvoin tarjolla. On herkkua.
Yllätysmunia (Ei kindereitä) tekisi mieli ostaa, mutta niitä taitaa saada vain pääsiäisenä.
Viinaa. Alkot voisi lakkauttaa ja siirtää viinat kauppoihin yleis-eurooppalaisen tavan mukaan.
Pashaa!
Pitäis olla lakisääteistä, että sitä olis saatavilla ympäri vuoden - ei vaan pääsiäisenä!
Kurpitsasosetta. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte mistä voisi löytää.