Naiset eivät ymmärrä miten raskasta on olla kiltti ja hyväntahtoinen mies
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Sp ei ole kiltti vaan uli. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. Estynyttä ja uhrautuvaa munatonta ”miestä” ei katsele kukaan. Kiltti sen sijaan on ihan ok.
On sääli, ettei tällä palstalla osata keskustella ketjun aiheesta asiallisesti, vaan hyökätään aloittajaan ja leimataan hänet ties miksi. Hyvää lauantai-iltaa sinullekin. Vaikutat erittäin kiltiltä ja hyväntahtoiselta naiselta.
Ap
Kertoisitko ap nyt sitten, mikä tekee elämästä niin raskasta, jos on kiltti ja hyväntahtoinen eli normaali mies?
Vierailija kirjoitti:
Ny en tajuu siuu AP. Mie pyrin olee kiltti ja ystävälline kaikille. Tuosta en oo iha varma mitä tuo hyväntahtoinen tarkottaa, mut jos se tarkottaa, et toivoo hyvää kaikille, nii oon myös sellane. Eikä nuo jutut oo miulle raskaita. :) Ootkoha sie oikeesti tollane, niinku sanot? Vai haluutko olla? Siin o ero, ja jälkimmäiselle se varmaa o raskasta. Tsemppiä! :) M25
Olen mie. Tsemppiä sinullekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko ap nyt sitten, mikä tekee elämästä niin raskasta, jos on kiltti ja hyväntahtoinen eli normaali mies?
No aloita vaikka lukemalla tästä ketjusta miten herkästi minun kimppuuni hyökättiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aloita vaikka lukemalla tästä ketjusta miten herkästi minun kimppuuni hyökättiin.
Ap
Se johtuu kyllä ihan siitä, että tällä palstalla tyypillinen kiltiksi esittäytyvä mies omaa myös väkivaltafantasioita naisia kohtaan.
Etkö oikeasti pysty kuvailemaan elämäsi vastoinkäymisiä, jotka johtuvat kiltteydestäsi ja hyväntahtoisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se johtuu kyllä ihan siitä, että tällä palstalla tyypillinen kiltiksi esittäytyvä mies omaa myös väkivaltafantasioita naisia kohtaan.
Etkö oikeasti pysty kuvailemaan elämäsi vastoinkäymisiä, jotka johtuvat kiltteydestäsi ja hyväntahtoisuudesta?
Pystyn. Minua käytetään surutta hyväksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pystytkö linkkaamaan yhdenkin esimerkin noista väittämistäsi väkivaltafantasioista vai onko luotettava vain sinun sanaasi?
Ap
Itse kilttinä ja hyväntahtoisena naisena ajauduin suhteeseen jossa yritin hoivata toisen terveeksi oman mielenterveyden kustannuksella. Päihdeongelmat ja harhaiset kuvitelmat on aika v**un raskasta koettavaa. Että jos et ole joutunut sellaiseen helvettiin vielä niin en usko että sinulla on ollut raskaampaa kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Millä lailla? Kuka hyväksikäyttää ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Itse kilttinä ja hyväntahtoisena naisena ajauduin suhteeseen jossa yritin hoivata toisen terveeksi oman mielenterveyden kustannuksella. Päihdeongelmat ja harhaiset kuvitelmat on aika v**un raskasta koettavaa. Että jos et ole joutunut sellaiseen helvettiin vielä niin en usko että sinulla on ollut raskaampaa kuin minulla.
Aloitusta ei ole kirjoitettu yksikön ensimmäisessä persoonassa. Ja olen aivan varma, että moni muu on omien elämänvalintojensa kautta ajautunut paljon hankalampiin olosuhteisiin kuin sinä tai minä. Se nyt ei varsinaisesti liity aloitukseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Onko mahdollista että sanot jatkossa Ei, jos koet että joku käyttää hyväksi. Tai lähdet paikalta pois.
ruik ruik ruikuti ruik. älkää nyt helvetti vastatko tälle u lina trollille! pakko mielle työntää samaa pas kaa joka viikko tälle palstalle ja sitten taas hypätään s24:een.
Ei minun hyväntahtoinen ja kiltti mieheni koe elämäänsä raskaaksi. Hän on onnellinen ja tyytyväinen.
Miten ap kuvitteli, että elämä kilttinä ja hyväntahtoisena miehenä olennaisesti eroaisi elämästä kilttinä ja hyväntahtoisena naisena?
Olen kiltti ja hyväntahtoinen sekä introvertti nainen. Elämäni ei ole ollut helppoa vaikka tämä on mukamas joku ihanne nainen. Todellosuudessa kouluissa ihannoidaan tyttöjä jotka ovat super sosiaalisia. Super sosiaalisuuteen taas ei liitetä tuota kiltteyttä, koska usein niitä hymypatsaita saa juuri ne super sosiaaliset tytöt, jotka syrjii ja kiusaa muita. Mulle on myös lukemattomia kertoja naljailtu siitä, että olen kiltti ja ystävällinen kaikkia kohtaan. Lukemattomia kertoja miehet ovat myös ymmärtäneet käytökseni aivan päin he*****tiä. En ole kuitenkaan katkeroitunut tästä. Olen oppinut sen, että negatiiviset ihmiset suljetaan oman elämän ulkopuolelle. Eli en ole semmosten kaveri, jotka ei hyväksy kiltteyttä. En myöskään alkaisi väittämään, että jollakin ryhmällä on automaattisesti helpompaa. Kaikilla on omat vaikeutensa. Yksilön pitää oppia ja päästä elämässään eteenpäin. Jos sun elämä on kuraa, ni vaihda ihmisiä joitten seurassa liikut.
Aito kiltteys ja ystävällisyys ja hyväntahtoisuus on täasä maailmassa kultaakin kalliimpia. Osa ihmisistä yrittää käyttää hyväksi, mutta sulla ja kaikilla muillakin on oikeus ja vastuu suojella itteäs. Jos sä et sitä tee, niin opettele.
Kiltteys ei ole synonyymi ovimattouden kanssa.
Ny en tajuu siuu AP. Mie pyrin olee kiltti ja ystävälline kaikille. Tuosta en oo iha varma mitä tuo hyväntahtoinen tarkottaa, mut jos se tarkottaa, et toivoo hyvää kaikille, nii oon myös sellane. Eikä nuo jutut oo miulle raskaita. :) Ootkoha sie oikeesti tollane, niinku sanot? Vai haluutko olla? Siin o ero, ja jälkimmäiselle se varmaa o raskasta. Tsemppiä! :) M25