Naiset eivät ymmärrä miten raskasta on olla kiltti ja hyväntahtoinen mies
Kommentit (36)
Varmasti yhtä vaikeaa kuin on olla kiltti ja hyväntahtoinen nainen. Kiltteys ja hyväntahtoisuus on aina vaikeaa, jos ympärillä on itsekkäitä, toisia hyväksikäyttäviä ja ilkeitä ihmisiä.
En tiedä kuinka kiltti olen mutta hyväntahtoinen mies oli en ja elämä tuntuu todella hyvältä/onnelliselta mutta minä olenkin tekemisissä vain hyvien/vilpittömin ihmisten kanssa. Jaa mistä tällaisia ihmisiä sitten löytää?vinkki: sinä vihaat heitä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti yhtä vaikeaa kuin on olla kiltti ja hyväntahtoinen nainen. Kiltteys ja hyväntahtoisuus on aina vaikeaa, jos ympärillä on itsekkäitä, toisia hyväksikäyttäviä ja ilkeitä ihmisiä.
Miten niin "varmasti" Naisista ylistetään kaikkialla pelkän sukupuolensa vuoksi, kun taas miehiä halveksitaan ja pidetään uhkana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
jos ympärillä on itsekkäitä, toisia hyväksikäyttäviä ja ilkeitä ihmisiä.
Kiitos korona-ajan rajoitusten, ne on nyt saatu viimein siivottua pois elämästä. Ai että :)
Mitä luulen olevani: Kiltti ja hyväntahtoinen
Mitä ajattelen: Kárusellihuorat huoráilee eivätkä tule minun ikkunaan, vaikka minäkin uskallan lyödä naista. Maailma on epäoikeudenmukainen. Nyt kaljaa ja videopelejä.
Mitä muut ajattelee: Kyllä on sitten omituinen, mahtaako olla autisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "varmasti" Naisista ylistetään kaikkialla pelkän sukupuolensa vuoksi, kun taas miehiä halveksitaan ja pidetään uhkana.
Ap
Kaikkialla?
Koulussa menestyvä tyttö on hikipinko, koulussa menestyvä poika on älykkö
Koulussa menestymätön tyttö on tyhmä, menestymätön poika on älykkö, joka ei saa tarpeeksi haasteita koulussa
Opiskelemaan päässyt tyttö on väärin sisään päässyt, poika joka ei ole päässyt sisään, on kaltoin kohdeltu valio.
Naiset tekevät väärin, jos hankkivat nuorena lapsia tai ovat hankkimatta nuorena lapsia.
Naiset tekevät väärin, jos hankkivat 30-vuotiaana lapsia tai ovat hankkimatta lapsia.
naiset tekevät väärin, jos tekevät mummoiässä ( 35+) lapsia tai ovat tekemättä lapsia.
Miehiä ei kritisoida siitä, että eivät ole lapsia tekemässä..
naisia haukutaan siitä, että jos antavat tai ovat antamatta. Pihtarihuora on yhä ihan kelpo kutsumanimi keneltä tahansa mieheltä kenelle tahansa naiselle, joka ei anna juuri tälle miehelle.
Mies ahdistelee naista sekuaalisesti. Nainen sa ahaukkuja jos puuttuu käytökseen tai on puuttumatta käytökseen, Mies ei saa tilanteessa haukkuja.
Yksinhuoltajaäiti on luuseri, yksinhuoltajaisä on sankari.
Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep!
Kuten arabimaissa, Kiinassa, Intiassa...
Suomessa on yhä miehillä oletus, että nainen ottaa heidän sukunimensä tai molemmat pitävät omansa. Poikaa voi yhä haukkua siitä, että tämä itkee/juoksee/lyö palloa yms kuin tyttö. naiselle taas pitäisi olla kehu, kun tämä on hyvä jätkä!
En koe, että elämäni on yhtään kamalaa tai raskasta, vaikka olen kiltti, miespuolinen ihminen. Päinvastoin olen oikein onnellinen. Ap:n ongelmat eivät todennäköisesti johdu hänen oletetusta kilttiydestään.
Täällä palstalla on päivittäin ketjuja, joihin ei tule yhtäkään vastausta, koska se aihe ei kiinnosta ketään.
MGTOW ei mukamas kiinnosta ketään. Silti aihetta käsittelevät ketjut keräävät aina kasapäin hirveän vihaisia vastauksia ja lopulta koko ketju poistetaan ylläpidon toimesta. Kuitenkaan kyseessä ei ole mitään laitonta tai vaarallista.
Jokin ei nyt täsmää...
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulen olevani: Kiltti ja hyväntahtoinen
Mitä ajattelen: Kárusellihuorat huoráilee eivätkä tule minun ikkunaan, vaikka minäkin uskallan lyödä naista. Maailma on epäoikeudenmukainen. Nyt kaljaa ja videopelejä.
Mitä muut ajattelee: Kyllä on sitten omituinen, mahtaako olla autisti?
Jos minua tarkoitit, niin ei tuo kuvaa minua ollenkaan. Ei ole kovin asiallista keskustelua tuollainen henkilöhyökkäys. Ja silti viestisi kerää pelkkiä ylänuolia. Kertoo paljon tästä palstasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaikkialla?
Koulussa menestyvä tyttö on hikipinko, koulussa menestyvä poika on älykkö
Koulussa menestymätön tyttö on tyhmä, menestymätön poika on älykkö, joka ei saa tarpeeksi haasteita koulussa
Opiskelemaan päässyt tyttö on väärin sisään päässyt, poika joka ei ole päässyt sisään, on kaltoin kohdeltu valio.
Naiset tekevät väärin, jos hankkivat nuorena lapsia tai ovat hankkimatta nuorena lapsia.
Naiset tekevät väärin, jos hankkivat 30-vuotiaana lapsia tai ovat hankkimatta lapsia.
naiset tekevät väärin, jos tekevät mummoiässä ( 35+) lapsia tai ovat tekemättä lapsia.
Miehiä ei kritisoida siitä, että eivät ole lapsia tekemässä..
naisia haukutaan siitä, että jos antavat tai ovat antamatta. Pihtarihuora on yhä ihan kelpo kutsumanimi keneltä tahansa mieheltä kenelle tahansa naiselle, joka ei anna juuri tälle miehelle.
Mies ahdistelee naista sekuaalisesti. Nainen sa ahaukkuja jos puuttuu käytökseen tai on puuttumatta käytökseen, Mies ei saa tilanteessa haukkuja.
Yksinhuoltajaäiti on luuseri, yksinhuoltajaisä on sankari.
Jne.
Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Women-are-wonderful_effect
Ap
Vierailija kirjoitti:
En koe, että elämäni on yhtään kamalaa tai raskasta, vaikka olen kiltti, miespuolinen ihminen. Päinvastoin olen oikein onnellinen. Ap:n ongelmat eivät todennäköisesti johdu hänen oletetusta kilttiydestään.
Todennäköisesti minä olen parempi henkilö arvioimaan oman tilanteeni kuin sinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep!
Kuten arabimaissa, Kiinassa, Intiassa...
Suomessa on yhä miehillä oletus, että nainen ottaa heidän sukunimensä tai molemmat pitävät omansa. Poikaa voi yhä haukkua siitä, että tämä itkee/juoksee/lyö palloa yms kuin tyttö. naiselle taas pitäisi olla kehu, kun tämä on hyvä jätkä!
Hyvä esimerkki! Tyttöjä ei haukuta, jos he eivät osaa heittää palloa tai juosta tai jos he itkevät. Tytöillä on siis helpompaa kuin pojilla.
Ap
Tarkoitatko nyt ettet halua olla kiltti, oletkin oikeasti pahis, pakotat itsesi siihen kiltteyteen, kärsit kauheasti ja valitat palstalla? Vai etkö pidä puoliasi ja vältä pahisnaisia?
Sori ap, jos et ole tästä täällä ennen jankuttanut, mutta vaikuttaa ainakin tämän palstan perusteella siltä, että se raskaus tulee pääasiassa siitä, että pitää valittaa koko ajan. Josko jollain tavalla semmosta positiivista virettä elämään? Meitä on täällä kaikenlaisia, paljon myös kilttejä ja hyväntahtoisia miehiä, ja monilla menee oikein hyvin. Jos elämässä näkee koko ajan vain ankeutta ja kokee koko maailman olevan itseänsä vastaan, kyllä se vaikeaa onkin. Näetkö kenties vähän näkymättömiä vastustajia ja koet että kaikki (varsinkin naiset) ovat sinua vastaan. Ole vaan ihan reippaasti oma itsesi ja opettele katsomaan maailmaa vähän aurinkoisemmin, huomaat, että kyllä sinustakin pidetään ja edessäsi on monia mahdollisuuksia. On ihan ghyvä idea myös jutella tarvittaessa ammattilaisen kanssa, jos oma elämä alkaa olla pelkkää uhripositiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi verrata, koska naisten ainakin jokseenkin odotetaankin olevan kilttejä ja hyväntahtoisia. Yhteiskunta on rakennettu niin että hekin voivat elää ja jopa evoluution myötä miehet ovat oppineet tykkäämään kilteistä naisista.
Kïlttïmies sen sijaan saa turpaansa toisilta miehiltä plus naiset halveksivat.
Sp ei ole kiltti vaan uli. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. Estynyttä ja uhrautuvaa munatonta ”miestä” ei katsele kukaan. Kiltti sen sijaan on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nyt ettet halua olla kiltti, oletkin oikeasti pahis, pakotat itsesi siihen kiltteyteen, kärsit kauheasti ja valitat palstalla? Vai etkö pidä puoliasi ja vältä pahisnaisia?
En tarkoita.
Ap
Millä tavalla elämäsi on jatkuvaa vastatuuleen tarpomista?