Mikä on paras tapa torjua baarissa lähestyvä mies?
En ole parisuhteessa, enkä haluakaan olla, mutta en myöskään tahdo loukata mahdollisten lähestyjien tunteita. Kuinka heidät voi torjua ystävällisesti?
Kommentit (60)
Sano, ettet nyt ole kiinnostunut parisuhteesta tai miehistä ylipäätänsä. Kiittele kohteliaasti kuitenkin, eiköhän se siitä. Jos mies ei usko, sit voit sanoa mitä vaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä baariin, jos ei halua kalua? Siksi kun muutkin? Heikko lammas...
Niin rmaalit ihmiset hengaa siellä kavereidensa/kumppaninsa kanssa.
Riippuu miehestä. Joillekin riittää "en hae seuraa", toiset piinaavat koko illan vaikka sanoisit mitä. Jos ei kerrasta usko, kannattaa mainita asiasta järjestyksenvalvojalle. Ei tämäkään silti aina auta.
On kyllä vastuutonta mennä baareihin tällaisina aikoina. Turha sitten ihmetellä, kun tautimäärät kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä vastuutonta mennä baareihin tällaisina aikoina. Turha sitten ihmetellä, kun tautimäärät kasvavat.
En mä sinne ole nyt menossakaan, mutta mietin ihan yleisesti.
AP
Minulla on kaveri mukana, joka työntää innokkaimpia iholle tulijoita kauemmas ja kertoo, että olen varattu. Jos joku pääsee hänestä läpi, kerron että haluan vain tanssia rauhassa, en ole kiinnostunut ja olen varattu. Jos joku ei välitä tästä, työnnän rinnasta kauemmas ja pakenen toiselle puolelle tanssilattiaa. Jos joku vielä seuraa, uhkaan äärimmäisessä tapauksessa käydä sanomassa vartijalle.
Jos joku lähestyy muualla kuin tanssilattialla, yritän kohteliaasti hymyillen tuoda esille, etten ole kiinnostunut. Se on pahinta. Torjua mukava ja kohtelias lähestyminen, joka ei ole niin suora. Siinä sitten mietit, että mitähän tällekin nyt sanoisi. Olen ujo ja menen helposti paniikkiin.
Esitä lesboa, ainakin nuorempana toimi.
Et voi välttämättä tehdä mitenkään oikein. Ystävällinenkin kieltäytyminen seurasta saa monen miehen nimittelemään tai haukkumaan ulkonäköä satuttavilla tavoilla. Koettu on. Toki aika moni osaa käyttäytyä silloinkin kun ei saa tahtoaan läpi, mutta moni mies ei tätä ole oppinut. Kostavat loukkaamalla.
On se kumma vaikka kuinka tympeen näkösenä istuu, silti tulevat. Eikö kehonkieli jo kerro, no thank you.
Vierailija kirjoitti:
Et voi välttämättä tehdä mitenkään oikein. Ystävällinenkin kieltäytyminen seurasta saa monen miehen nimittelemään tai haukkumaan ulkonäköä satuttavilla tavoilla. Koettu on. Toki aika moni osaa käyttäytyä silloinkin kun ei saa tahtoaan läpi, mutta moni mies ei tätä ole oppinut. Kostavat loukkaamalla.
Tämäkin on niin uskomatonta, miten kivasta miehestä humalassa voi paljastua aika ikävä taipumus sanoa rumasti, kun tulee torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä baariin, jos ei halua kalua? Siksi kun muutkin? Heikko lammas...
Kyllä baareissa käy monikin varattukin, ei se tarkoita että siellä ollaan seuraa hakemassa. Toiset käy jopa kaveriporukalla baarissa. Kannattaisi ehkä sunkin kokeilla olla vaan sen kummemmin hakematta mitään. Vaikka kalua hakisi se ei tarkoita että naisella on velvollisuus suostua kenen tahansa yrityksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tahtoo sinulta piippiä, sinun on pakko antaa sitä ja piste. Muuten olet ruma h.
Tämä. Sen takia miesten kanssa ei voi vain esim. tanssia tai viettää muuten mukavaa baari-iltaa, kun ne kokee aina olevansa oikeutettuja saamaan siitä hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on niin uskomatonta, miten kivasta miehestä humalassa voi paljastua aika ikävä taipumus sanoa rumasti, kun tulee torjutuksi.
No kun mies lähtee sille linjalle ajattelen vaan että väistin luodin. Ei näitä pidä niin tosissaan ottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miehillä on ratkaisevasti useammin narsistisia piirteitä kuin naisilla. Siitä tulee se kummallinen infantiili oikeutuksen tunne, että kun MINÄ haluan niin tuon naikkosen pitää antautua käyttööni, tai muuten kostan verisesti loukkaamalla! Näkyyhän nämä miehet tälläkin palstalla joka päivä...
HUOM EI KAIKKI MIEHET kun nyt joku näistä mimosanherkistä XY-henkilöistä nyt kuitenkin tuntee puristusta pikku palleissaan ja tulee itkemään. Ei kaikki tietenkään. Mutta usea, etenkin kännissä. Ja jos ole XY ja koet tarvetta tulla minulle tästä faktasta itkemään ja kitisemään vauvapalstalla, niin kaikille onkin aika ilmiselvää, kehen kalikka kalahti. Suck it up, narsissijäbä!
Olen varattu, onnellinen ja meille on tulossa lisää lapsia, joten ei kiitos.
En voi koska mun mies pääsee kohta linnasta ja en halua turpaan.
Puhu ruotsia ja naura ylimielisesti. Tämä kyllä loukkaa.
Kysy, että olisiko vipata viittäkybää tai heittää ees joku muru kasia. Riskialtis tapa.
Ei kiitos, en etsi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korona.
Jos vastapuoli meneekin käräyttämään pokelle ja lennät pihalle.
Ai haaveilet miesten lähestymisyrityksistä?