Työttömyys on kivaa.
En ole enää vuosiin etsinyt töitä. Työnantajat on niin pirun vaativia. Valmistuin aikoinaan insinööriksi. Olen ylikoulutettu tai sitten työkokemus ei riitä. Olen kyllä terapiamielessä kouluttanut itseäni, mutta en vaan pysty kirjoittamaan ensimmäistäkään työhakemusta. Ikääkin alkaa oleen mittarissa. Olen onnellinen. Maksan vuokrani,laskuni ja jää rahhaa vielä sapuskaankin ja autokin minulla. Myös vanhemmat antaa almuja. Mikäs tässä on ollessa.
Kommentit (20)
Samoin täällä, ap :) Katto pään päällä. ruokaa, ei autoa, jää vähän ylikin joka kk. Mikäs tässä ollessa :)
Vierailija kirjoitti:
Tulet saamaan minimieläkkeen, paitsi jos perit rikkaat vanhempasi.
Entä sitten?! Ei velkaa, ei elatusvelvollisuutta, asumistuki, jne ja ne pienet menot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?! Ei velkaa, ei elatusvelvollisuutta, asumistuki, jne ja ne pienet menot.
Ja minulla on reilu parisataatuhatta talon myynnistä tilillä. T. Eri vuokralla asuva työtön
Hyvä, että olet onnellinen omassa elämässäsi. Se on tärkeintä!
Niimpä, työttömänä olo on lepposaa, ei vastuu paina eikä huoleta turhat. Joskus naurattaa makeasti kun kuvittelee muut ahertamassa hiki hatussa kolikoidensa tähden, hukkaavat koko elämänsä tekemällä töitä rikastuttaakseen osakkeenomistajia, kun voisivat nauttia elämästä täysin siemauksin. Siihen ei tarvita katumaastureita eikä hulppeita asuntoja
Vierailija kirjoitti:
Paljonko luulet, että esim perhepäivähoitajan palkoilla kertyy eläkettä? Ihan järjetöntä eläkkeen takia roikkua työelämässä.
Hyvät työttömät. Äänestäkää vasemmistopuolueita. Kokoomus lopettaisi sosiaalituet.
Hävytön työkkäri työllisti tuella kahdeksaksi kuukaudeksi. Ei se auta kun mennä notkumaan kaupungille. Harvoin siellä mitään tarvitsee tehdä mutta on siitä silti omat haittansa. Monta tuntia päivästä aivan hukkaan. Eikä voi edes päihteitä käyttää milloin vaan huvittaisi. Onneksi tuo on määräaikainen ettei loputtomiin rasita.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä, työttömänä olo on lepposaa, ei vastuu paina eikä huoleta turhat. Joskus naurattaa makeasti kun kuvittelee muut ahertamassa hiki hatussa kolikoidensa tähden, hukkaavat koko elämänsä tekemällä töitä rikastuttaakseen osakkeenomistajia, kun voisivat nauttia elämästä täysin siemauksin. Siihen ei tarvita katumaastureita eikä hulppeita asuntoja
Tottahan tämä on, joka sana. Terveisin uutta ammattia opiskeleva...
Jos harjoitetaan sosialismia, niin tottavie siitä kannattaa ottaa kaikki irti. Ei se ole järjestelmän hyväksikäyttöä sen enempää kuin laillinen veronkiertojärjestelykään on.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät työttömät. Äänestäkää vasemmistopuolueita. Kokoomus lopettaisi sosiaalituet.
Vasemmistopuolueet haluavat tämän maan täyteen elättejä rajojen takaa, minkä takia kohta ei riitä enää rahaa kenellekään ilmaiseksi. Ei niitä ainakaan kannata äänestää. Oman maan kansalaisista pystyimme vielä hyvinvointivaltiona huolehtimaan, mutta se systeemi on nyt romahtamassa, kiitos ilmastohysterian ja vinksahtaneen maah anmuuttoideologian.
Vierailija kirjoitti:
Miten se muka vaikuttaa eläkkeeseen? Periminen?
Zinc
Sama täällä. Olen joskus ihmetellyt miksei useampi heittäydy työttömäksi. Luulen, ettei suurin osa osaa olla tekemättä töitä. Tästä johtuen työttömille pitäisi maksaa enemmän.
Työttömille voisi maksaa hieman enemmän niin yhteiskunta pyörisi paremmin. Esim: voisi käydä useammin parturissa, pizzalla joskus, peräti oluella, viedä pyörän huoltoon. Raha kiertäisi ja kaikilla ilisi hyvinvointia.
Ei tämä työkyttömyyseläkkeelläkään eläminen hassumpaa ole.
Rahaa tulee tonni kuussa, mutta kun kitsaasti elää ja asuu rintamamiestalossa joka on maksettu, elämä on aika lokoisaa :-)
Juuri tänään myin moottoripyörän jonka ostin alkukesästä, kunnostin ja ajelin kesän ajan ja myin aika sievoisella voitolla, joten pientä kauppaa tekemällä tässä elellään vapaana kuin taivaan linnut muijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistopuolueet haluavat tämän maan täyteen elättejä rajojen takaa, minkä takia kohta ei riitä enää rahaa kenellekään ilmaiseksi. Ei niitä ainakaan kannata äänestää. Oman maan kansalaisista pystyimme vielä hyvinvointivaltiona huolehtimaan, mutta se systeemi on nyt romahtamassa, kiitos ilmastohysterian ja vinksahtaneen maah anmuuttoideologian.
Juuri tämän takia minäkin olen nauttinut niin kauan kuin se on mahdollista. Jos on varaa elättää tulijoita, niin on varaa elättää myös alunperin suomalaisetkin.
eri