Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka olet pätkäpaastonnut jo vuosia, oletko huomannut vaikutuksia ulkonäössä?

Vierailija
10.10.2020 |

Ovatko ikääntymisen merkit ehkä vähentyneet, iho kimmoisampi? Kasvonpiirteet selkeämmät? Tai onko jotain muuta myönteistä ulkonäkömuutosta tapahtunut? Tai kielteistä? Enkä tosiaan puhu nyt vain painonlaskusta, vaan muistakin muutoksista. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt liity muuta kuin varpaan ulkonäköön, mutta keväällä aloitin pätkäpaaston ja 10 kilon lisäksi myös kynsisieni näyttää häipyvän. Kaunista vaaleaa uutta kynttä on kasvanut jo kynnen puoliväliin. :)

mitään muita muutoksia en ole tehnyt, enkä kynnenhoitoaineta käyttänyt, ja ajankohta täsmää, joten uskon sen olevan pätkäpaaston ansiota.

Vierailija
2/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt liity muuta kuin varpaan ulkonäköön, mutta keväällä aloitin pätkäpaaston ja 10 kilon lisäksi myös kynsisieni näyttää häipyvän. Kaunista vaaleaa uutta kynttä on kasvanut jo kynnen puoliväliin. :)

mitään muita muutoksia en ole tehnyt, enkä kynnenhoitoaineta käyttänyt, ja ajankohta täsmää, joten uskon sen olevan pätkäpaaston ansiota.

Oliko sinulla kauan sitten ollut tuo kynsisieni vaivana? Vuosia?

Vierailija
4/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen.

Vierailija
5/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla kauan sitten ollut tuo kynsisieni vaivana? Vuosia?

Ehkä viitisen vuotta.

Vierailija
6/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen, kun tästä muoti-ilmiö tuli, pätkäpaastosin tietämättäni. Itseasiassa noudatin OMAD'ia vuosikausia. En huomannut mitään vaikutusta minkään suhteen.

Vierailija
7/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa myös, lähinnä mitä tapahtuu iholle. Häviääkö löysä nahka ym.

Vierailija
8/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut itse, mutta nykyään mitä vanhemmaksi tulee sitä useammin kysytään papereita kun ostaa alkoholia. Ikää 31v

Vierailija
9/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään vaikutuksia, en ainakaan positiivisia.

Vierailija
10/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmisen vuotta syönyt pääosin 18/6 systeemillä. En kyllä voi sanoa, että ihossa tms olisi tapahtunut mitään näkyvää. Painoa on kyllä lähtenyt jonkin verran, olin kyllä normaalipainoinen aloittaessanikin, mutta nyt normaalipainon alarajoilla, enkä tosiaan halua laihtua enää yhtään. Olo on energinen ja mieli tuntuu kirkkaammalta. Jos välillä syön myös aamupalan, koko päivä menee jotenkin väsyneissä tunnelmissa ja olo on turvonnut, eikä aivot tunnu oikein käyvän kunnolla.

Vierailija
11/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pätkäpaastonnut käytännössä teini-iästä lähtien. Olen huomannut muutoksia ulkonäössä. Niitä tulee kaikille, kun ikää tulee. On tullut ryppyjä ja maksaläiskiä ja naama alkanut roikkua. Kiloja mulle sitä vastoin ei ole tullut, näkyiskö se sitten siinä. Paha mennä sanomaan, kun ei voi elää uudelleen toisella tavalla ja tehdä vertailevaa tutkimusta.