Mitä ajatuksia herättää väite että naisen arvo "parisuhdemarkkinoilla" alkaa vähetä parikymppisestä eteenpäin?..
...ja että miehen mahdollisuudet sitä vastoin eivät hupene samaan tahtiin, vaan jopa päinvastoin, sillä esimerkiksi kolmekymppisellä on hyvät mahkut itsensä ikäisen lisäksi myös nuorempiin kun taas kolmekymppinen nainen saa yleensä vain vanhempaa miestä ellei tämä sitten ole parisuhteessa ja/tai kiinnostunut ikäistään nuoremmista. jossain viidenkymmenen korvilla sinkuksi päätynyt nainen joutunee tyytymään jo ikäloppuihin.
Kommentit (39)
Naurattaa. Menin 30-vuotiaana yksinhuoltajana toisen kerran naimisiin, ja tämä toinen aviomien on nyt vuosia myöhemminkin paljon parempi kuin se ensimmäinen koskaan oli. Ollaan jo kaksin, mikäs tämän mukavampaa.
about just noinhan se menee ikävä kyllä
Täällä palstalla on päivittäin ketjuja, joihin ei tule yhtäkään vastausta, koska se aihe ei kiinnosta ketään.
MGTOW ei mukamas kiinnosta ketään. Silti aihetta käsittelevät ketjut keräävät aina kasapäin hirveän vihaisia vastauksia ja lopulta koko ketju poistetaan ylläpidon toimesta. Kuitenkaan kyseessä ei ole mitään laitonta tai vaarallista.
Jokin ei nyt täsmää...
Eipä mitään, tai ei ainakaan minun kohdallani ole totta. Miehiä tuli ovista ja ikkunoista kun olin Tinderissä 34-vuotiaana ja ihan omani tasoisia.
Huooh. Miten Väsynyt ja kulunut aloitus.
Itse olen pariutunut (avioliittoon asti) JOPA yli nelikymppisenä. Mieheni on 5 v nuorempi. Edellinen aviomieheni oli 8 vuotta nuorempi. Kun tutustuimme, hän oli 26, minä 34 v. Vain ensimmäinen aviomieheni oli minua 4 v vanhempi, Menin tyhmästi opettajani kanssa naimisiin ollessani hyvin nuori ja kokematon.
Mutta miehet pitää halvasta. Ne pettääkin aina jonkun rupusen lumpun kanssa. Joten sillä ei ole väliä.
Ei se nyt sen kummempia ajatuksia herätä. Evoluutiobiologithan ovat tutkineet että kaikenikäiset miehet pitävät 22-vuotiaita naisia puoleensavetävimpinä. Ei niitä parikymppisiä naisia kuitenkaan kaikille riitä ja monet parikymppiset naiset eivät myöskään ole kiinnostuneita miehestä isolla ikäerolla. Näiden puitteissa sitten luovitaan, kuka milläkin tavoin.
No aviopuolisoksi en ihan noin nuorta kyllä ottaisi, pitäisi olla 30 ja risat. t. m45
Joo voi olla jossain määrin noin, mutta ei asiat ihan niin yksioikoisia kuitenkaan ole. Ja mitä tunteita herättää, no eipä mitään sen kummempia. Jos tää aihe aloittajaa ahdistaa niin suosittelen terapiaa.
Harva kolmekymppinen mies pariutuu parikymppisen kanssa. Eikö se ole hirveän surullista että mies voi saada mielimänsä vain noin kymmenen vuoden ajan.
Pitäisikö tuo nyt sen kummemmin ajatuksia herättää? En kadehdi miehiä joita ei pahemmin parisuhdemarkkinoilla ole lykästänyt ja tekevät näitä aloituksia.
Tällai viiskymppisenä odottelen millon se arvo alkaa laskea kun seuraa ois valittavaksi asti
Nuoret miehet näyttävät parhailta ja ovat yleensä hoikimpia. Ihmiset rappeutuvat vanhetessaan ja miesten vanhenemiseen vaikuttavat läskistyminen, tupakointi ja tolkuton alkoholinkäyttö.
Eipä lihominen, tupakointi, kaljuus tai vanheneminen ketään juoppoa kaunista.
N
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän sen siinä suhteessa, että naisilla biologinen totuus ettei niitä lapsia koko ikää voi saada. Naisena en toivoisi näin olevan, mutta en voi kieltää biologista totuuttakaan.
Elämää ja suhteita on myös lastenteon jälkeen.
Ainakin 40v lähestyessä miehenä alkaa markkina-arvo olla nollan tuntumassa.
M38
No, se ei enää nykyään pidä täysin paikkaansa johtuen vinoutuneesta väestörakenteesta.
Miehiä on perinteisesti ollut aina vähemmistö, koska säännölliset sodat ja raskaat työt ovat vaatineet veronsa. Siksi miehillä on ollut lokoisemmat markkinat kuin nykyään.
Nykyään miehiä on jo 50 000 enemmän kuin naisia aktiivi-ikäisissä. Siksi moni mies on valmis ottamaan kenet tahansa naiseksi tunnistettavissa olevan. Vaatimukset laskevat puutteessa.
Ei kiinnosta. Internet ja some on pilannut miehet. Mieluummin olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 40v lähestyessä rumana miehenä alkaa markkina-arvo olla nollan tuntumassa.
M38
Korjasin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 40v lähestyessä köyhänä vauvapalstailevana miehenä alkaa markkina-arvo olla nollan tuntumassa.
M38
Korjasin
Korjasin totuudenmukaiseksi.
No ymmärrän sen siinä suhteessa, että naisilla biologinen totuus ettei niitä lapsia koko ikää voi saada. Naisena en toivoisi näin olevan, mutta en voi kieltää biologista totuuttakaan.