Onko Teutonian vaunut jo ihan out?
Eli onko emmaljungat ja bugaboot ne ykköskärryt? Meillä ollut joskus esikoisella Teutoniat ja oli hyvät. Nyt mietin vauvalle mutta jos ne ei ole enää hyviä ja mitään jälleenmyyntiarvoa niin täytyy miettiä tosissaan.
Saapi siis suositella huoppukärryjä! :)
Kommentit (9)
Nuo kaikki mainitsemasi vaunumerkit on ihan wt. Muut vauvat nauraa vauvallesi kun kuljetat häntä vääränmerkkisissä vaunuissa.
Ehkä sillä on jossain Helsingissä merkitystä, mitä muut ajattelee sun vaunuista. Meille muille sopinee ihan minkä merkkiset vaunut tahansa, ominaisuudet ratkaisee- ei merkki.
Mun kokemuksen mukaan Teutoniat on HUONOT. Niissä muoviosia paljon ja ainakin kahdella on yhdistelmät menneet jo yhdellä lapsella käyttökelvottomiksi.
Meillä on ollut Teutonian rattaat nyt kaksi vuotta. Ensin vauvalla ja nyt taaperolla, leikki-ikäinen on seisomalaudalla. Eivät ole menneet miksikään kovassa käytössä.
En usko, että ovat mitkään trendivaunut. Kun esikoiseni oli pieni, meillä oli Emmaljungat ja silloin Teutoniat oli ehkä hitusen trendikkäämmät, oisko trendi kääntynyt nyt sitten toisinpäin? Veikkaan kyllä, että noista merkeistä kumpikaan ole mikään erityisen hottis, mutta eiköhän hyväkuntoiset vaunut saa silti myytyä eteenpäin, Teutoniat ja Emmaljungat nyt ainakin.
Helsingissä Teutoniat ihan ehdoton ja järkevin ratkaisu. Ne mahtuvat kaikkiin kulkuvälineisiin ja hisseihin. Oon käyttänyt samoja yhdistelmiä 4v putkeen kahdella lapsella ja edelleen kuin uudet. Tietty, jos vaan autoilee jossain korvessa, niin sitten voi hankkia kunnon vankkurivaunut.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 06:36"]
Ehkä sillä on jossain Helsingissä merkitystä, mitä muut ajattelee sun vaunuista. Meille muille sopinee ihan minkä merkkiset vaunut tahansa, ominaisuudet ratkaisee- ei merkki.
[/quote]
Itse asun Helsingissä, ja olen törmännyt tähän vaunujen trendikkyyskeskusteluun ihan vain täällä av-palstalla. :-D Katukuvasta päätellen suurinosa täälläkin asuvista ajattele niinkuin 8 tai allekirjoittanut, eli haluaa nimenomaan fiksut vaunut, joiden kanssa pääsee liikkumaan. Näin lumettomaan aikaan ainakin monet tuntuisivat käyttävän jopa ihan matkarattaita, ja varmaan meillekin tulevat pääsääntöisesti käyttöön, kun vauva oppii istumaan. En ole sen pahemmin merkkejä kytännyt, mutta isopyöräisten Emmaljungien (se Mondial de Luxe -malli ilmeisesti) työntelijöiden kärsivä ilme parissa ydinkeskustan ruokakaupassa on pistänyt silmään.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 06:31"]
Nuo kaikki mainitsemasi vaunumerkit on ihan wt. Muut vauvat nauraa vauvallesi kun kuljetat häntä vääränmerkkisissä vaunuissa.
[/quote]
Ja syrjäytyminen alkaa viimeistään silloin.
Hop