Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein tänään todella hyvää kääretorttua =)

Vierailija
02.01.2014 |

3 munaa

1,5dl sokeria

2,25dl perunajauhoja 

2,25tl leivinjauhetta

1tl vaniljasokeria

3rkl kaakota

(uuni 250°, 5min)

Täyte:

Kermavaahto johon olin sekoittanut sulatettua valkosuklaata

Banaaniviipaleita (Harmitti ettei ollut vadelmia pakkasessa enää =( )

Eipä tarvinnut miettiä mitä tehdä kakunjämille kun kaikki syötiin =D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvääkin, mutta minusta tuosta ohjeesta puuttuu tieto, miten se tehdään. Tosin voi olla, ettet haluakaan, että aloittelija kokeilee.

Tarkoitan nyt sitä, että olen pari kertaa tehnyt muffinsseja ja niissä kaikki ainekset vaan sekoitetaan yhteen. Kakkuja en ole koskaan tehnyt, kun yleensä niissä pitää vatkata munia vaahdoksi tai muuta sellaista, johon minulla ei ole laitteita (enkä jaksa vaahdottaa käsin vatkaamalla). Sinun ohjeessa ei kerrota, miten pitää toimia, enkä viitsi tuhlata aineksia, jos en ole varma saanko aikaseksi kääretorttupohjan.

Vierailija
2/4 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatkaa munat ja sokeri valkoiseksi vaahdoksi..

Sekoita kuivat aineet yhteen ja lisää vaahtoon sihdin läpi..älä sekoita liian kovasti; ettei vaahto löysty.

..joko pärjäät? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin, hyvin pahoillani, jotenkin vain oletin että perusasiat ovat kaikille, noh, perusasioita.

Munat ja sokerit vatkataan vaahdoksi, kuivat aineet sekaisin toisessa kulhossa, lisätään kuivat vaahdon sekaan, sekoitetaan vähän ja laitetaan leivinpaperilla peitetylle pellille.

Vierailija
4/4 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tarkennuksista. Harmi tosiaan, että vaatii tuota vaahdottamista, mutta uskon kyllä, että itsetehty kääretorttu on hyvää :).

-2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi