Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kertoa suoraan avovaimolle etten halua koskaan naimisiin tai lapsia?

Vierailija
10.10.2020 |

Oltu yhdessä 7v, asutaan yhdessä. Avovaimo haaveilee avioliitosta ja lapsista, mutta itse olen tyytyväinen nykyiseen tilaan, seksiä on paljon jne. Minulla ei ole oikeastaan minkäänlaista hinkua saada lapsia tai mennä naimisiin mutta pelkään että hyvä juttumme loppuu jos sanon suoraan. Kuitenkin alkanut kyllästyttää esittää kahden vaiheilla olevaa kumppanille näistä asioista. Onko neuvoja?

M33

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kerrot. Miksi ihmeessä olet edes avoliitossa?

Vierailija
22/29 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo saattaa samalla miettiä kannattaako avomiehelle kertoa että pitää ehkäisyssä pientä taukoa.

Avoin keskustelu on yliarvostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan loukkaantuisi siitä, ettei mies halua aiheuttaa minulle helvetillistä kipua ja tuskaa. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
24/29 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kepillä jäätä. Kun avioliittoasiat tulevat jossain yhteydessä puheeksi, esim. kun joku tuttunne menee naimisiin, voit sanoa esim.: "Eihän naimisiinmeno ole mikään välttämätön juttu, voihan sitä olla loppuelämän yhdessä ilman sitäkin." Jos nainen vastaa siihen, että hän ainakin haluaa ehdottomasti mennä naimisiin jossain vaiheessa, niin teillä on ongelma. Jos hän sanoo: "Ei se munkaan mielestä ole niin tärkeää", niin ongelmaa ei ole.

Sama juttu lasten suhteen, voit puhua asiasta varovasti ja välttäen ehdotonta kannanottoa. Sillä tavalla saat tietää, mitä mieltä avovaimosi on.

Vierailija
25/29 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että jos olette olleet 7 vuotta yhdessä, niin asia olisi jo tullut esille.

Vierailija
26/29 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti luulee olevansa niin hyvä, että riittää puolisolle elämän sisällöksi.

Jos puoliso haaveilee perheestä, pitää kertoa totuus, mieluiten heti tänään.

- Millä helvetin tavalla ap:n vanhemmat ovatkin onnistuneet kasvattamaan tuollaisen umpikieron minäminä-k-pään?

Vierailija
27/29 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiin en ota kantaa, mutta miksi olla yhdessä, jos ei oikeasti halua olla yhdessä?

M49

Vierailija
28/29 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sulla käydä tuuri ja oletkin tuhkamuna?

Vierailija
29/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisen asia lähteä, jos suhde ei miellytä. Sinähän olet suhteeseen hyvin tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi