Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies näyttää keskaria mulle kun ollaan perheen kanssa ravintolassa syömässä

Vierailija
10.10.2020 |

Hermostui siitä kun pyysin ettei hän syöttäisi omalla haarukallaan lasta mielestäni ihan nätisti.

En voinut jäädä pöytään istumaan. Ihmisiä oli ympärillä syömässä, jotka näkivät tilanteen ja mua nolotti tosi paljon. En ole yleensä ole sellainen että järjestäisin kohtauksia, mutta nyt poistuin paikalta ja jätin muun perheen jatkamaan ateriointia.

Nyt moitin itseäni siitä, että en vaan niellyt häpeääni, vaan pilasin nyt lastenkin ravintolahetken. Vanhin lapsi ehti hätääntyä ja tuli jonkin ajan päästä tuomaan takkini ja puhelimeni. Näin että hänellä oli tosi paha mieli... Itkettää kun tämä meni nyt näin.

Ajatuksia? Miten olisi pitänyt toimia? Mitä pitäisi ajatella miehestä, joka käyttäytyy noin? En voi itse ymmärtää mitenkään.

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa alistaa.

Vierailija
2/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies? Joku tuntematonko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
4/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurentelet. Tuskin muista pöydistä tarkkailtiin teitä. Yleensä ihmiset keskittyvät oman ruokailunsa ja seurueeseensa.

Vierailija
5/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa alistaa.

Niin ap kun nillittää jostain haarukasta :D Pusi pusi mamin pikkukulta...

Vierailija
6/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko jollekin vieraalle miehelle ettei syötä haarukallaan lastaan?

Vierailija
7/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma mieheni, isäihminen. Lapset olivat paikalla todistamassa tilannetta. T. Ap

Vierailija
8/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit purrut keskisormen irti.

Vierailija
9/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**un äijä. Onko hän aiemmin näyttänut sinulle keskaria kotona? Aiheesta loukkaannuit.

Vierailija
10/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurentelet. Tuskin muista pöydistä tarkkailtiin teitä. Yleensä ihmiset keskittyvät oman ruokailunsa ja seurueeseensa.

Kyllä näin kun viereisessä pöydässä olevat ihmiset seurasivat tilannetta. Ei varmasti olisi pitänyt välittää. T. Ap

Vierailija
11/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helv*tti!

Mulle jos mies näyttäisi keskisormea ravintolassa, niin karjuisin pää punaisena, että mitä vattua! Ihan sama vaikka koko ravintola hiljenisi. Ja sen jälkeen ottaisin avioeron.

Ihan käsittämätöntä tuollainen käytös mieheltä! Nyt vakava keskustelu aiheesta, tuollainen täytyy loppua.

Vierailija
12/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt on tuollaisia. Minä en olisi ollut huomaavinani ja olisin vaan jatkanut syömistä.

Vierailija
13/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten ravintolassakin ohjata ja säädellä miten lasta ruokitaan? Lapsi sinulle joku oman egon jatke, jonka avulla päteä? Vain sinä ja vain sinä tiedät mikä on lapselle hyväksi?

Vierailija
14/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaisen elämän olet valinnut ja valitset joka hetki aktiivisesti uudestaan. Menikö hyvin noin niin kuin omasta mielestä?

Vierailija
15/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittikö mies jakkaran nurkkaan, joka meni pirstaleiksi?

Vierailija
16/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma mieheni, isäihminen. Lapset olivat paikalla todistamassa tilannetta. T. Ap

Niin mies, ei ISÄ. Olet ominut lapset itsellesi ja isä saa olla isä sinun armosta vain sinun määrittelemällä tavalla?

Vierailija
17/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi vaikeaa aina yrittää olla se aikuinen ja ajatella lapsia kaikissa tilanteissa etenkin kun toinen käyttäytyy todella lapsellisesti. Pitää ikäänkuin olla aikuinen sen toisenkin puolesta. Toivoisin kyllä pystyväni olla.

Harmittaa nyt tosi paljon se että lähdin vaikka en siis tehnyt mitään numeroa siinä, kunhan hiljaa lähdin pois. Lapset olivat odottaneet pitkään sitä että menemme perheenä ravintolaan syömään ja nyt pilasin sen. Toki mieheni pilasi sen myös, mutta olisin itse voinut vielä pelastaa tilanteen. T. Ap

Vierailija
18/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monesta asiasta olit motkottanu tuohon mennessä?

Vierailija
19/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt on tuollaisia. Minä en olisi ollut huomaavinani ja olisin vaan jatkanut syömistä.

Juuri näin. Olisi keskittynyt omaan syömiseen, eikä vahdannut miten muut syö tai miten lasta ruokitaan. Ap, jos ei kelpaa ruoki jatkossa itse, eiku sitten lukisimme ettei mies koskaan...

Vierailija
20/145 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi