Olin syyslomalla Turkissa. Ihastuin ihanaan nuoreen mieheen. Antoi s-postiosoitteensa, muttei vastaa siihen, vaikka oon laittanut viestiä!
Mulla oli siis syyslomareissulla Turkissa juttua ihanan paikallisen nuoren miehen kanssa. Komein ja ihanin mies, mitä olen koskaan tavannut. Loma meni ihan hujauksessa ja kotiin lähteminen tuntui hirveeltä, kun ihastus jäi toiseen maahan. Mutta hän antoi kuitenkin mulle sähköpostiosoitteen, johon voisin laittaa viestiä. Oon laittanut jo monta, mutta se mies ei vastaa! Miksei?
Kommentit (11)
Se hoitelee tällä hetkellä muita turistinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Oi oi! Annoitko hänelle pyhimpääsi?
Eihän sitä nyt heti ensimmäisellä kerralla. Sai tyytyä kakkoseen.
Olit hänelle vain hetken pano muiden joukossa. Hän nauraa kavereidensa kanssa typeryydellesi. Luultavasti antoi jonkun huijaussähköpostiosoitteen. Kun sinä typeränä olet mennyt siihen vastaamaan, niin alat kohta saada spämmiviestejä tai jotain muuta ikävää sähköpostiisi.
Mulle tapahtui sama Tunusiassa 1991.Löhetin kirjeitä mutta ei vastannut.Kyllä siitä yli pääsee.
Nykyään nämä lomaromanssit eivät vain taida kestää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä nyt heti ensimmäisellä kerralla. Sai tyytyä kakkoseen.
Eteläisissä kulttuureissa miehet janoavat kakkosta naisiltakin. Kakkonen on heille melkein ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nämä lomaromanssit eivät vain taida kestää...
Lomaromanssin ei ole tarkoituskaan kestää. Kotona on ukko ja pari muksua odottamassa äippää kotiin tyttöjen reissusta.
..eli nussi sinua suomalais h o r o a..luulit että tämä karvakäsi on ainutlaatuinen ja ihana..hahahaaaa..naida napsautti,sen jälkeen sait mennä...samanlaisia kuin italialaiset makaroonit..ja suomihorot menee retkuun..hahahahaaaaaa..tulikohan tauti tuliaisiksi? tai sikiääkö m u t i a i s e n pentu sisälläsi..
etkö ymmärrä että hänellä on 52 "ihastusta" vuodessa