Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä joka viikonloppuisesta kovasta juomisesta?

Vierailija
02.01.2014 |

tunnetko tällaisia ihmisiä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, itseni ja kymmeniä muita. Kaikki aikuisia, akateemisia, kansainvälisellä uralla ja suurimmalla osalla vielä todella iso palkka. Moni perheellinen, perheet ovat vain kotimaissa.

Terveisiä kehitysyhteistyöstä :) Täällä ei oikeastaan ole juuri muuta tekemistä kuin painaa mielettömän pitkiä työpäiviä ja juhlia viikonloput.

Vierailija
2/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen moniakin. Hyvät kännit pe tai la.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen lisää että toki tuo kova juominen on aika häilyvä käsite. Itse esimerkiksi miellän sen niin, että on vähän humalassa. Monelle muulle se sitten tarkoittaa sellaista kunnon koomaa.

Vierailija
4/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi tunne ketään humalahakuisesti juovaa.

Vierailija
5/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Jokaviinkonloppuiset kännit jäi sinne parikymppisten opiskeluaikaan.

Vierailija
6/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole lähipiirissä tuttuja, jotka joka viikonloppu ja vielä kovasti juovat.

Vierailija
7/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Enkä oikein ymmärrä sellaista. Yhdessä uusioperheessä lapset ovat joka toinen viikonloppu toisilla vanhemmillaan ja ja silloin vanhemmat ryyppäävät oikein olan takaa. Välillä heidän viikonloppuina lapset laitetaan hoitoon isovanhemmille, että pääsevät ryyppäämään.

Toisaalta ovat erinomaisia vanhempia, panostavat lastensa elämään paljon enemmän kuin kukaan muu tuntemani. En vain ymmärrä miksi pitää kitata alkoholia niin paljon koko ajan.

Toinen tuntemani perhe kittaa kaljaa koko ajan. Oli lapset paikalla tai ei. Sanoisin, että ovat jo alkoholisteja. Kaikki se juominen näkyy lapsissa, heillä on jo isoja ongelmia.

Vierailija
8/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. Ei yksinkertaisesti kykene olemaan kotona viikonloppuna. On kahden lapsen isä (eronnut) mutta on mieluummin baarissa joka ikinen viikonloppu kuin ottaisi lapset kylään. Metsästää eri naisia joka viikonloppu ja panee ihan mitä sattuu, kunhan sillä on reikä.

Vierailija
9/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen tehnyt tuota viimeiset 20 vuotta. Olen akateemisesti koulutettu työssäkäyvä sinkku. Viikkoni piristys on juoda perinteinen perjantaipullo kalsarikänneiksi kotona. Minusta asiassa ei ole mitään vikaa, kunhan ketään läheisiä, erityisesti lapsia, ei joudu kärsimään asiasta. 

Vierailija
10/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän perjantaipullon juominen ole kovaa juomista? Ilmeisesti aloittaja puhuu kunnon kännäilystä.

Vierailija
11/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa joka viikonloppu? Kyllähän sitä tulee itsellekin välillä muutama juhlaviikonloppu peräkkäin. En ole huolissani, koska sitten olen sitten taas välillä juomatta mitään. En pidä humalassa olemista minään moraalisena kysymyksenä, ainoastaan käytännöllisenä. 

Vierailija
12/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Itseni. Mutta mikä sitten on kovaa kännäilyä??  Juon reilusti mutta koska en olen "Yhdestä-kahsesta siideristä kaatuileva ja hihittävä" niin en katekorioi kännäilyksi. 

Vierailija
13/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:13"]

Tunnen. Itseni. Mutta mikä sitten on kovaa kännäilyä??  Juon reilusti mutta koska en olen "Yhdestä-kahsesta siideristä kaatuileva ja hihittävä" niin en katekorioi kännäilyksi. 

[/quote]sellaista juomista missä juodaan yli 10 annosta yhdellä kertaa

Vierailija
14/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos työskentelee tai opiskelee ns. kovalla alalla

Vierailija
15/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:46"]

[/quote]

Hahaa!

Vierailija
16/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee aika kova darra.

Vierailija
17/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:02"]

Tunnen, itseni ja kymmeniä muita. Kaikki aikuisia, akateemisia, kansainvälisellä uralla ja suurimmalla osalla vielä todella iso palkka. Moni perheellinen, perheet ovat vain kotimaissa.

Terveisiä kehitysyhteistyöstä :) Täällä ei oikeastaan ole juuri muuta tekemistä kuin painaa mielettömän pitkiä työpäiviä ja juhlia viikonloput.

[/quote]

Tiedän ehkä kuka olet. Ja kyllä, tuo maailmalla heilumisesi ja teinimeininki on pistetty kotimaassa merkille, eikä hyvässä hengessä. Me vanhat kaverit säälien naureskellaan sinulle ja kavereillesi samalla kun hoidamme lapsiamme ja vietämme oikeaa aikuisten elämää.

Vierailija
18/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, tai tunsin, entisen työtoverini. Keski-ikäinen mies, sinkku, asui yksin. Perjantai-iltapäivästä myöhään sunnuntaiyöhön veti viinaa kaksin käsin, sitten haisevana maanantaiaamuna taas töihin.

Vierailija
19/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:08"]

Eihän perjantaipullon juominen ole kovaa juomista? Ilmeisesti aloittaja puhuu kunnon kännäilystä.

[/quote]

Riippuu siitä pullosta. Viimeksi meni puolen litran rommipullo. Ja olen 48-kiloinen nainen, joten kyllä siitä ihan kunnolla känniin ainakin tulee :)

Vierailija
20/21 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:46"]

[/quote]

Ai mitkäs sellaisia kovia aloja on?

Eräs bussikuski oli mielestään niin rankassa työssä, että hänellä oli oikeus juoda kännit. Ja olla kännissä ratissa myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi