Koirat haisee pahalle, en ymmärrä miks
ihmiset ottaa itselleen koiria. Esimerkiksi junien lemmikkivaunussa haju on ihan hirveä, oli siellä sit yks koira tai viisi, tietenkin haju on pahempi mitä enemmän koiria. Ja koiranomistajien kotona haju on yhtä kauhea. Ei kannata sanoa, että ei mun mamin pikku ihana koiruli haise, kun kaikki koirat vaan haisee. Sellaisen märän ja mädän ruohon ja ihme lahonneen puun lemu, vaikea selittää.
Kommentit (12)
Koiranomistajista voisi sanoa sen verran että kun nukkuu koirien kanssa niin herää kirppujen kanssa :D
Siis ne haisevat pahalle sinun nenään, ap. Niillä joilla on koira, ovat varmaan eri mieltä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:38"]
Sen sijaan niiden tassunpohjat tuoksuu paahdetulta mantelilta ja korvat kivalta. Minä tykkään haistella koiriani usein, tykkään niiden hajusta.
[/quote]
Voi kauhea, haisteletko niiden peputkin???! :-o
Alkoholistit ja tupakoitsijat haisevat pahalle.
En tykkää koirien hajuista, tykkään koirista kuitenkin.
Jotkut koirat haisevat, joo... Itse olen omistanut sekä haisevia että hajuttomia koiria. Rotukaan ei välttämättä vaikuta, saman rodun edustajista toinen on saattanut haista, toinen taas ei. Ihme juttu?
Kissat tuoksuvat jostakin syystä aina todella puhtaalta ja hyvältä. :) Eivät siis ole "hajuttomia", mikä taas on koirien hajuasteikolla paras tulos. :P
Siis minulla on koiria, ja myönnän kyllä että ne haisee. En osaa sanoa onko se haju paha, ne vain haisee... no, koirilta. Ehkä tämä märkyys ulkona jotenkin saa ne lemuamaan enempi, kun ulkoa tultaessa turkki on kostea.
Tänään kun tultiin kaupasta ja koirat oli sen aikaa sisällä, niin kyllähän meillä haisi. Ns. märkä koira siis. En ymmärrä miksi koiranomistajat kieltävät sen, ovat kaiketi tottuneet eivätkä itse haista?
Meidän uroskoira haisee kuselle. Pitkät karvat, joihin väkisin roiskuu rippeitä, kun pitää jokainen pylväs ja ruohonkorsi merkata.
Ainakin eri koirat haisee erilaiselta. Esim. itselläni on karkeaturkkisia terrierejä, ja tuollaisesta karkeasta turkista ei lähde sellaista perinteistä koiranhajua. Sen sijaan niiden tassunpohjat tuoksuu paahdetulta mantelilta ja korvat kivalta. Minä tykkään haistella koiriani usein, tykkään niiden hajusta.